Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Το τρένο δεν θα σφυρίξει το τριήμερο του Πάσχα

Το τρένο δεν θα σφυρίξει το τριήμερο του Πάσχα

0
treno thalassa

Έβαλαν «χειρόφρενο» στα επιβατηγά τρένα οι Σιδηροδρομικοί διεκδικώντας την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας

 

Χωρίς εμπορικά τρένα όλη την Μ. Εβδομάδα. Όλο το διεκδικητικό πλαίσιο του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδας

 
 
Χωρίς τρένα μας αφήνει ο ΟΣΕ πασχαλιάτικα καθώς το συνδικαλιστικό όργανο των εργαζομένων κήρυξε πανελλαδική απεργία τραβώντας «χειρόφρενο» στα επιβατηγά τρένα το Μ. Σάββατο – Κυριακή του Πάσχα και Δευτέρα και όλη των Μ. Εβδομάδα για τα εμπορικά τρένα. Έτσι οι ταξιδιώτες του τριημέρου του Πάσχα που είναι κυρίως στρατεύσιμοι αναγκαστικά πρέπει να επιλέξουν άλλο μέσο μεταφοράς, γεγονός που δημιουργεί και όχληση και ταλαιπωρία.
 
Τι διεκδικούν οι σιδηροδρομικοί
Την κατανόηση του επιβατηγού κοινού ζήτησε μιλώντας στο «Ε» ο γραμματέας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδας (ΣΣΒΕ) κ. Στεργιόπουλος Παναγιώτης επισημαίνοντας ότι η απεργιακή κινητοποίηση περιορίστηκε στις τρεις αυτές ημέρες που έχει μικρότερη κίνηση ακριβώς για να ελαχιστοποιηθεί η ταλαιπωρία του κοινού.
Οι λόγοι που οδήγησαν τους εργαζόμενους σε απεργία είναι μια σειρά από εργασιακά αιτήματα και διεκδικήσεις με βασικό την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης που καθυστερεί να υπογράψει το αρμόδιο υπουργείο ενώ έχει διαπιστωθεί και διάσταση απόψεων και την διαβούλευση μεταξύ των εργαζομένων και τη διοίκηση του ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΤΥ και οι εργαζόμενοι έχουν στείλει εξώδικο με τα αιτήματα Η βασική διαφωνία – όπως επισημαίνει ο κ. Στεργιόπουλος – έγκειται στο επίδομα θέσης το οποίο διεκδικούν σ’ όλες τις βαθμίδες όπως δίνεται στους άλλους δημόσιους υπαλλήλους και όχι μόνο στις τρεις βαθμίδες που δίνονται στους σιδηροδρομικούς. Επίσης διεκδικούν τη διατήρηση των θέσεων εργασίας σε περίπτωση ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ και μια σειρά άλλα επιδόματα όπως Επίδομα συζύγου 10%, Επίδομα τέκνων 5% , Επίδομα ανθυγιεινό κι επικίνδυνο σ όλους και χορήγηση αναλόγως της θέσεως και της εργασίας κλάδου και ειδικότητας στο προσωπικό.
Βασικό επίσης αίτημα των σιδηροδρομικών είναι η επαναφορά μισθολογίου στο 2010 με βασικό μισθό και χρονοεπίδομα και αλλαγή των κλιμακίων όπως υπήρχαν. Επαναφορά των 12 μισθών –15.000 ευρώ- σ όλο το προσωπικό, τροποποίηση οργανογράμματος για τους τεχνικούς βοηθούς από τον κλάδο διοικητικής υποστήριξης στον κλάδο τεχνικής υποστήριξης και προσλήψεις προσωπικού όπου υπάρχουν ανάγκες.
 
Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Φύσηξε» και γεμίσαμε σκόνη στην Ξάνθη

Καλυμμένα τα αυτοκίνητα, οι δρόμοι και τα μπαλκόνια – Μιλά ο καθηγητής ΔΠΘ και Διευθυντής …