Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2010 Το μεγαλύτερο… Flamingo της Θράκης στην Ξάνθη

Το μεγαλύτερο… Flamingo της Θράκης στην Ξάνθη

0

Ελένη Διαφωνίδου
elenidfn@yahoo.com
 
 
«Δεν ερχόμαστε να ανταγωνιστούμε τηντοπική αγορά. Εξάλλου οι επιχειρήσεις που θα στεγαστούν εδώ δε έχουνούτως ήάλλως θέση στο κέντρο της ξανθιώτικης αγοράς», επισημαίνουν στο «Ε» οΛεωνίδαςΑθανασιάδης και ο Νικόλας Λιαναντωνάκης, συνέταιροι στην εταιρία A. Retail ParksA.E., που έχειαναλάβει την κατασκευή του‘Flamingo Retail Park’,στα ανατολικά της πόλης.
Οι εργασίες, καιρού επιτρέποντος,προχωρούν κανονικά και το μεγαλύτερο Εμπορικό Πάρκο της Θράκηςαναμένεται ναυποδεχτεί το καταναλωτικό κοινό της Ξάνθης και της ευρύτερης περιοχήςστα τέληΜαρτίου. Το ‘Flamingo RetailPark’με σχεδιαστικό πυρήνα τη λειτουργικότητα και τη χρηστικότητακατασκευάζεταισύμφωνα με τα ευρωπαϊκά πρότυπα, έτσι ώστε να λειτουργήσει ως ένακτιριακόσύμπλεγμα ευρύχωρο και ευχάριστο για τον πελάτη. Παράλληλα, θα έχει καιαρχιτεκτονικές πινελιές που θα ικανοποιούν την αισθητική του κοινού καιθα τονκάνουν να νιώθει ότι περικλείεται από σεβασμό. Θα νιώθει με άλλα λόγιακολακευμένος και ευπρόσδεκτος και όχι αγχωμένος.
 
Flamingo…ένα Πάρκο 16.000 τμ εμπορικών χώρων
Η συνολική επένδυση, της τάξης των 20εκατ. Ευρώ, σε ιδιόκτητη έκταση 80 στρεμμάτων, έχει απευθείας σύνδεσημε κόμβοτης Εγνατίας Οδού, ενώ έχει προβλεφθεί ειδική είσοδος για τα φορτηγάσταανατολικά του πάρκου. Οι κτιριακοί χώροι που δημιουργούνται είναισυνολικήςέκτασης 16.000 τμ, ενώ 2.000 επιπλέον τετραγωνικά μέτρα σε υπόγειο θαχρησιμοποιηθούν ως αποθήκες και εγκαταστάσεις. Το κέντρο θα διαθέτειστηνείσοδο 800 θέσεις πάρκινγκ από τις οποίες θα υπάρχει απευθείας πρόσβασηστους 8από τους 23 συνολικά εμπορικούς χώρους. Η βασική φιλοσοφία της εταιρίαςείναινα αναπτυχθεί το πάρκο σε ισόγειους χώρους με γνώμονα το τρίπτυχολειτουργικότητα- χρηστικότητα- διευκόλυνση του πελάτη.
Το concept του κέντρου προβλέπει τηνανάπτυξη γύρω από ένα δίπολο, αυτού μιας εταιρείας DIY (Do ItYourself),που εν προκειμένωείναι η Praktiker, και μιας υπεραγοράς τροφίμων, του Carrefour.
Τα δύο αυτά μεγαλύτερα καταστήματα καταλαμβάνουν 4.600 τ.μ. και4.780 τ.μ., ενώ κατάστημα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών θααναπτυχθεί σε1.500 τ.μ. Όλοι οι μεγάλοι εμπορικοί χώροι έχουν εκμισθωθεί εκτός απόέναν. Οιμικρότεροι 35-200 τμ, οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται σε μια ανοιχτήεμπορική στοάμε προορισμό το Carrefour,θα διατεθούν σε επιχειρηματίες από τη Θράκη και τη Θεσσαλονίκη.
Καθαριστήριο, κινητή τηλεφωνία, κάβα, καφέ, καλλυντικά, ρούχο-παπούτσι, είδη σπιτιού και πολλές άλλες υπηρεσίες αναμένεται νασυμπληρώσουν τοπροφίλ του Εμπορικού Πάρκου.
Ήδη άρχισαν να κατατίθενται οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος καιαναμένεται μέχρι τα τέλη του Δεκέμβρη η εταιρία να έχει καταλήξει στουςεκμισθωτές. «Βασικό για εμάς είναι με σειρά προτεραιότητας: χρήση,αξιοπιστία,εντοπιότητα», επισημαίνει ο κ. Αθανασιάδης, σημειώνοντας ότι υπάρχειήδηαυξημένο ενδιαφέρον από 2 και 3 επιχειρηματίες σε ορισμένους χώρους. 
Με την ‘Α. Retail ParkΑΕ’ έχουν ήδη συμβληθεί η ‘Ηλεκτρονική’, ‘SpriderStores’,‘ΚουΚου’ και ‘adidas’.
 
Συμπληρωματικά με την τοπική αγορά
«Δε θα αντικαταστήσουμε την πόλη σεψυχαγωγία, ούτε έχουμε τέτοια πρόθεση», σημειώνει ο κ. Λιαναντωνάκης,επεξηγώντας ότι το πάρκο θα λειτουργεί 9 πμ- 9 μμ και δεν θα έχειεστιατόρια,σινεμά ή καφέ, κατάλληλα για να τραβήξουν τους καταναλωτές από τοκέντρο τηςπόλης.
«Ούτε την τοπική αγορά ανταγωνιζόμαστε»,συμπληρώνει ο συνέταιρός του και διασαφηνίζει ότι τα καταστήματα που θαστεγαστούν στο πάρκο θα κτιζόταν ούτως ή άλλως σε ανεξάρτητους χώρους,απλάεντάσσονται σε ένα ενιαίο δημιούργημα που θα είναι πιο λειτουργικό γιατονπελάτη. «Εδώ εντάσσονται επιχειρήσεις για την επίσκεψη στις οποίες οπελάτηςχρειάζεται το αυτοκίνητό του για μεταφορά, σε αντίθεση με τα άλλακαταστήματατης πόλης, όπου ο καταναλωτής προτιμά να περπατήσει σε πεζοδρόμους καιμε τοναέρα του κέντρου. Άλλωστε, αυτό έχει αποδειχθεί», προσθέτει ο κ.Αθανασιάδηεπισημαίνοντας το παράδειγμα του εμπορικού κέντρου της Θεσσαλονίκηςόπου οιτρεις βασικοί δρόμοι Εγνατία-Τσιμισκή- Μητροπόλεως αποτελούν τηνπροτιμότερηβόλτα για ψώνια.
«Χώρος υπάρχει για πολλούς, εμείςδιαφοροποιούμαστε», λέει η ίδιος χαρακτηριστικά, υπογραμμίζοντας «αρκείναυπάρχει υψηλή ποιότητα, καλές τιμές και σεβασμός στον πελάτη».
«Άλλωστε, και οι τοπικοί επιχειρηματίεςέχουν θέση στο Εμπορικό Πάρκο», αναφέρει ο κ. Λιαναντωνάκης στησυζήτηση πουκάνουμε.
Επιπλέον, το πάρκο θα δημιουργήσει300-350 θέσεις εργασίας , οι οποίες θα απορροφηθούν από το τοπικόεργατικόδυναμικό, πλην του κατασκευαστικού προσωπικού που ενισχύεται επίσης απότουςεργάτες της περιοχής. Ο ίδιος εκτιμά ότι συνολικά θα απαιτηθούν για τιςκατασκευαστικές εργασίες 10.000 ημερομίσθια.
 
Εμπορικό Πάρκο με τεχνογνωσία καιεμπειρία
«Στο ‘Flamingo RetailPark’έχουμε επενδύσει έναμίγμα τεχνογνωσίας και εμπειρίας», λένε οι εμπνευστές του ΕμπορικούΠάρκου. ΟΛεωνίδας Αθανασιάδης είναι πολιτικός μηχανικός, διευθύνων σύμβουλος τηςτεχνικής εταιρίας ‘Ζήνων Αθανασιάδης ΑΤΕ’, που έχει ήδη κατασκευάσειμεγάλαεμπορικά κέντρα στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και ο ΝικόλαςΛιαναντωνάκης είναιοικονομολόγος, πρώην υπεύθυνος του επενδυτικού fund «Pradera».
Την ημέρα που τους συναντήσαμε, δούλευανεπί ώρες στις επιμέρους λεπτομέρειες της διάρθρωσης και σχεδιασμού τωνχώρωνυγιεινής και αυτό γιατί πιστεύουν ότι κάθε επιμέρους σημείο τουσχεδιασμούείναι σημαντικό. Οι ίδιοι λένε: «το Εμπορικό Πάρκο θα αναβαθμίσεισυνολικά τηνεικόνα της περιοχής και θα αποτελέσει κίνητρο διαβίωσης για κατοίκουςκαιεπιχειρήσεις. Γι’ αυτό θέλουμε ο χώρος που δημιουργούμε να διέπεταιπάνω απ’όλα με σεβασμό στον πελάτη και προς την κατεύθυνση της καλύτερηςεξυπηρέτησηςτων αναγκών του».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Επιτέλους χιόνια!

Το έστρωσε για τα καλά στα ορεινά του νομού μας, όπου οι χιονοπτώσεις ήταν έντονες το πρωί…