Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Διαμαρτυρία για τα κενά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία από το Διδασκαλικό Σύλλογο

Διαμαρτυρία για τα κενά σε δημοτικά και νηπιαγωγεία από το Διδασκαλικό Σύλλογο

0

Συμμετείχε στην κινητοποίηση της ΔΟΕ με συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην Πρωτοβάθμια

Ο Πρόεδρος, Δ. Ντούμος στο «Ε»: «Το αυτονόητο δεν γίνεται και έτσι μπορούμε να κάνουμε λόγο για ένα ‘’τέχνασμα’’-‘’πρακτική’’ για να καλυφθούν οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών»

Κινητοποίηση πραγματοποίησε το ΔΣ του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης το μεσημέρι της Πέμπτης 28/09 στην Διεύθυνση Π.Ε. Ξάνθης. Ειδικότερα, ο Σύλλογος επισημαίνει τις ελλείψεις εκπαιδευτικών ενημερώνοντας ότι η κατάσταση με τα κενά των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων στο νομό Ξάνθης πρέπει να διορθωθεί στο άμεσο χρονικό διάστημα μέσω τις πλήρωσης των θέσεων με προσλήψεις στην δεύτερη και τρίτη φάση.

Ο Δημήτρης Ντούμος ως Πρόεδρος του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης, αναφέρει στο «Ε»: «Πρόκειται για μία δράση στο πλαίσιο της απόφασης της ΔΟΕ για κινητοποιήσεις στο Υπουργείο Παιδείας. Συγκεκριμένα, σχετίζεται με την κατάσταση που επικρατεί στις σχολικές μονάδες, μιας και υπάρχουν χιλιάδες κενά, τα οποία ευελπιστούμε πως θα καλυφθούν στην δεύτερη και τρίτη φάση. Ακούμε συχνά με την έναρξη της νέας χρονιάς από την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά, αλλά δυστυχώς το αυτονόητο δεν γίνεται και έτσι μπορούμε να κάνουμε λόγο για ένα ‘’τέχνασμα’’-‘’πρακτική’’ για να καλυφθούν οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών. Εμείς από την πλευρά προσπαθούμε μέσα από την δράση μας να μην υπάρχουν κενά, ώστε να μπορεί ο κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το μάθημα του αντικειμένου του απρόσκοπτα».

Χρύσα Κιατίπη

chkiatipi@empros.gr

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ο Σ. Μαυρίδης πρόεδρος της Δ.Ε. του Περιφερειακού Τμήματος Ξάνθης των Διπλωματούχων Μηχανικών-Ηλεκτρολόγων

Στη Διοικούσα Επιτροπή συμμετέχουν επίσης οι: Β. Γιαννίκης, Μ. Ψωμάς, Θ. Ιωαννίδης και Γ. …