Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Επερώτηση από βουλευτές του ΚΚΕ για τα προβλήματα στα σχολεία στο Δροσερό Ξάνθης

Επερώτηση από βουλευτές του ΚΚΕ για τα προβλήματα στα σχολεία στο Δροσερό Ξάνθης

0

«Οι υποδομές που υπάρχουν για τη στέγαση των σχολικών μονάδων δεν επαρκούν για τη φοίτηση των εγγεγραμμένων μαθητών των σχολείων», αναφέρουν χαρακτηριστικά


Σε επερώτηση προχώρησε η κοινοβουλευτική ομάδα του ΚΚΕ προς τον υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων και τον υπουργό Εσωτερικών καθώς τα προβλήματα στα σχολεία της περιοχής του Δροσερού στην Ξάνθη παραμένουν χρόνια άλυτα.

Στην ανακοίνωση του ΚΚΕ τονίζεται ότι «το 15ο Νηπιαγωγείο στεγάζεται σε μια βαρέως τύπου προκάτ κατασκευή με 2 αίθουσες και μια αίθουσα, η οποία ήταν πριν το γραφείο των εκπαιδευτικών και στις οποίες καλούνται να φοιτήσουν πάνω από 150 (ήδη) εγγεγραμμένα νήπια. Σε αυτές τις υποδομές μέχρι τη β΄ φάση πρόσληψης των αναπληρωτών βρίσκονταν 1 νηπιαγωγός. Σήμερα την απαράδεκτη κατάσταση καλούνται να αντιμετωπίσουν 4 αναπληρώτριες νηπιαγωγοί στις οποίες με βάση τα μαθηματικά – κι αν υπήρχαν οι αίθουσες – αναλογούν το μέγιστο 100 παιδιά».

Επίσης προσθέτουν όσον αφορά τα 15ο και 20ο Δημοτικά Σχολεία ότι «έχουν 28 αίθουσες, 6 σε προκάτ βαρέως τύπου, 3 μέσα στο πανύψηλο γυμναστήριο και 19 κοντέινερ, από τα οποία τα 2 δεν χωρούν πάνω από 10 μαθητές. Σε αυτές τις υποδομές, σε πολλά τμήματα, είναι εγγεγραμμένοι μαθητές σε αριθμό πάνω από το νόμιμο όριο των 25 παιδιών, τη στιγμή που το ΠΔ 79/2017 στην παρ.2 του άρθρου 7 για τις εγγραφές μαθητών ορίζει ότι: “Ο μέγιστος αριθμός μαθητών ανά τμήμα ανέρχεται σε είκοσι πέντε (25)”».

Με βάση τα παραπάνω ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί, σε ποια άμεσα μέτρα θα προβεί η κυβέρνηση, για:

– Τη λειτουργία των σχολείων με τμήματα που δε θα είναι εγγεγραμμένοι περισσότεροι από 25 μαθητές,

– Να χτιστούν νέες σχολικές μονάδες που να μπορούν να στεγάσουν τους μαθητές του οικισμού Δροσερού Ξάνθης, ώστε να μπορούν να φοιτήσουν στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση,

– Να καλύπτονται οι ώρες της θεατρικής αγωγής και των εικαστικών από τους εκπαιδευτικούς των αντίστοιχων ειδικοτήτων, να λειτουργήσει το τμήμα ένταξης, να υπάρχει σχολικός νοσηλευτής.

– Για την ενίσχυση της μορφωτικής διαδικασίας (Τμήματα Υποδοχής, Ενισχυτική διδασκαλία, κ.α) αφού μιλάμε για ένα σχολείο με τη μεγάλη πλειοψηφία των μαθητών να είναι αλλόγλωσσοι.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Στα όρια τους οι γιατροί από τις ελλείψεις στα περιφερειακά νοσοκομεία

Δυσαρεστημένοι ένας στους δύο με το ΕΣΥ σύμφωνα με έρευνα της GPO Στο «Ε» μιλούν ο γ.γ. τη…