Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ 2,1 εκ. ευρώ διαθέτει για τουριστική προβολή η Περιφέρεια ΑΜΘ

2,1 εκ. ευρώ διαθέτει για τουριστική προβολή η Περιφέρεια ΑΜΘ

0

Υπογράφηκε η σύμβαση. Πρόκειται για αξιοποίηση πόρων του ΕΣΠΑ με σκοπό την στοχευμένη προσέλκυση επισκεπτών

Οι δράσεις αφορούν τους άξονες φυσιολατρικού, παραθαλάσσιου, πολιτιστικού, θρησκευτικού, γαστρονομικού τουρισμού και τουρισμού πόλεων

Υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης κ. Χρήστο Μέτιο η σύμβαση για το πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας ΑΜΘ. Όπως το χαρακτήρισε ο κ. Μέτιος μάλιστα, πρόκειται για «ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και φιλόδοξα έργα τουριστικής προβολής».

Η σύμβαση αφορά το έργο «Ενέργειες προώθησης τουριστικού προϊόντος Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης», προϋπολογισμού 2,1 εκ. €, το οποίο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ.

Έξι άξονες

Το έργο σχεδιάστηκε στη βάση έξι αξόνων, έξι ειδών τουρισμού τα οποία η Διοίκηση της Περιφέρειας επιδιώκει να αναδείξει:

  • Ο φυσιολατρικός τουρισμός
  • Ο παραθαλάσσιος τουρισμός
  • Ο πολιτιστικός τουρισμός
  • Ο θρησκευτικός τουρισμός
  • Ο γαστρονομικός και οινικός τουρισμός
  • Ο τουρισμός πόλεων

Οι δράσεις

Στη βάση των έξι αυτών ειδών τουρισμού, θα υλοποιηθούν σύγχρονες δράσεις προβολής και δικτύωσης, οι οποίες σχεδιάστηκαν μετά από διαβούλευση με τους εμπλεκόμενους φορείς. Αναλυτικά το έργο περιλαμβάνει:

  • Την τουριστική φωτογράφηση του συνόλου της περιοχής
  • Την παραγωγή γενικών και θεματικών video προώθησης καθώς και τηλεοπτικών σποτ
  • Την επιλογή και προμήθεια διαφημιστικών και προωθητικών δώρων που θα απευθύνονται σε επαγγελματίες του τουρισμού και σε επισήμους προσκεκλημένους
  • Την κατασκευή και εγκατάσταση προωθητικών τουριστικών panel σε επιλεγμένα αεροδρόμια της χώρας
  • Τη δημιουργία πολυτελούς αναμνηστικού λευκώματος
  • Τουριστικές καταχωρίσεις σε έντυπα ΜΜΕ (offline διαφήμιση)
  • Ηλεκτρονική καμπάνια στο internet, στα κυριότερα social media καθώς και σε εξειδικευμένους τουριστικούς διαδικτυακούς τόπους (online διαφήμιση)
  • Ειδικές δράσεις προβολής εντός και εκτός Ελλάδας
  • Το σχεδιασμό και την παραγωγή έντυπου πολυσέλιδου οδηγού ο οποίος θα απευθύνεται σε επαγγελματίες του τουρισμού
  • Τη συμμετοχή σε B2B Workshops και σε εκδηλώσεις παρουσίασης προορισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
  • Την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης και φιλοξενίας (fam & press trips) με αποδέκτες επαγγελματίες του τουρισμού και διαμορφωτές κοινής γνώμης
  • Την κατασκευή ψηφιακών εφαρμογών για διάφορες πλατφόρμες (πχ internet, εφαρμογές για κινητές συσκευές, virtual tours κλπ)
  • Την παραγωγή γενικού εντύπου τουριστικής προβολής μαζικής διανομής
  • Τη διενέργεια ερευνών με στόχο την αξιοποίηση των τουριστικών δεδομένων της περιοχής

Στόχοι της Περιφέρειας

Οι στόχοι που έθεσε η Διοίκηση της Περιφέρειας στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση των συγκεκριμένων δράσεων είναι οι εξής:

  • Η προώθηση της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ως ενιαίου και αναγνωρίσιμου προορισμού τεσσάρων εποχών
  • Η επέκταση της τουριστικής περιόδου
  • Η αύξηση του αριθμού και της ποιότητας των επισκεπτών
  • Η διείσδυση τόσο στις ώριμες όσο και στις νέες και ανερχόμενες τουριστικές αγορές

Με αφορμή την υπογραφή της σύμβασης του έργου, ο κ. Μέτιος πραγματοποίησε σύσκεψη στην έδρα της Περιφέρειας με τον εντεταλμένο Περιφερειακό Σύμβουλο Τουρισμού κ. Θανάση Τσώνη και τον υπεύθυνο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας κ. Γιώργο Σγούρο.

 

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ι. Βεζυργιαννίδης: «Η αντιπολίτευση έχει αναγάγει τις ευρωεκλογές  σε δημοψήφισμα κατά της κυβέρνησης»

Ο Κομοτηναίος υποψήφιος ευρωβουλευτής της ΝΔ μιλά στο «Ε» για το διακύβευμα των ευρωεκλογώ…