Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Πολλά δέματα, λίγοι επιβάτες στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ξάνθης

Πολλά δέματα, λίγοι επιβάτες στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ξάνθης

0

 

Αυξημένη λόγω κορωνοϊού η μεταφορά δεμάτων – Ουρές καθημερινά στο ΚΤΕΛ Ξάνθης
κάνουν οι Ξανθιώτες

Κούριερ: 1.000.000 δέματα στα ράφια – Ανέφικτο πριν τις 20 Ιανουαρίου να
ομαλοποιηθεί η κατάσταση

Σημεία των καιρών! Η πανδημία του κορωνοϊού έχει περιορίσει ή έχει μπλοκάρει κατά
περίπτωση τις μετακινήσεις πολιτών αλλά όχι των ταχυμεταφορών ή μεταφορών δεμάτων
με προϊόντα που είτε αγοράζονται διαδικτυακά και μεταφέρονται με courier στην πρώτη
περίπτωση είτε αποστέλλονται με το ΚΤΕΛ σε κανονικά δρομολόγια και αφορούν κυρίως
δώρα ή ακόμη και τρόφιμα προς φοιτητές ή συγγενείς που δεν θα μετακινηθούν για τις
γιορτές εξαιτίας της πανδημίας.

Μετρημένα στα δάκτυλα τα δρομολόγια του ΚΤΕΛ Ξάνθης – Σε αναστολή όλο το
προσωπικό

Με το προσωπικό του σε αναστολή και μόνο με τους μετόχους να είναι ενεργοί και επί τω
έργω λειτουργεί το ΚΤΕΛ Ξάνθης όπως μας ενημερώνει ο πρόεδρος του Δ.Σ. κ. Θέμης
Γεωργιάδης. Έτσι το πρόγραμμα των δρομολογίων έχει διαμορφωθεί ως εξής: «Έχουμε 2
δρομολόγια καθημερινά για Θεσσαλονίκη στις 9 π.μ και στις 3 μ.μ. και από Θεσσαλονίκη
στις 2.30 μ.μ. και στις 6μ.μ. Για Αθήνα έχουμε 3 δρομολόγια την εβδομάδα. Κάθε
δρομολόγια λόγω των μέτρων δεν έχουν πάνω από 15 – 20 άτομα αλλά και δεν υπάρχει
ενδιαφέρον καθώς είναι συγκεκριμένοι οι λόγοι που μπορεί κάποιος να μετακινηθεί».

Αυξημένη σε σχέση με άλλες χρονιές η μεταφορά δεμάτων – Ουρές καθημερινά στο ΚΤΕΛ
Ξάνθης κάνουν οι Ξανθιώτες
Αντίθετα με τις μετακινήσεις ατόμων, έξαρση παρουσιάζει η μεταφορά δεμάτων στο ΚΤΕΛ
Ξάνθης Το αποδεικνύει η αυξημένη προσέλευση καθημερινά στο ΚΤΕΛ πολιτών που θέλουν
να αποστείλουν δέματα με δώρα ή τρόφιμα σε δικούς τους που διαμένουν σε άλλες πόλεις.
Σχηματίζονται ουρές ενώ σύμφωνα με πληροφορίες μας τηρούνται οι αποστάσεις και
απαραίτητα η χρήση μάσκας: «Παραδοσιακά τέτοιες μέρες αυξάνονται τα δέματα που
μεταφέρουμε αλλά φέτος υπάρχει μια σημαντική αύξηση. Οι λόγοι σχετίζονται με την
πανδημία καθώς μειώθηκαν οι μετακινήσεις κι απ’ την άλλη έχουν αυξηθεί οι
ταχυμεταφορές. Οι εταιρείες courier αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα γιατί δεν μπορούν
να εξυπηρετήσουν την τεράστια αύξηση των παραγγελιών. Όπως ακούμε κι εμείς τεράστιος
όγκος δεμάτων στοιβάζονται στα ράφια και οι πολίτες περιμένουν τις παραγγελίες τους.
Εμείς τα δέματα τα παραλαμβάνουμε στο ΚΤΕΛ και τα μεταφέρουμε στο ΚΤΕΛ
Θεσσαλονίκης ή Αθήνας και από εκεί έρχονται και τα παραλαμβάνουν οι αποδέκτες. Δεν
κάνουμε ταχυμεταφορές», επισημαίνει ο κ. Γεωργιάδης.

Κούριερ: 1.000.000 δέματα στα ράφια – Ανέφικτο πριν τις 20 Ιανουαρίου να
ομαλοποιηθεί η κατάσταση
Κατ… οίκον παράδοση δέματα στην ώρα σας από κούριερ τουλάχιστον μετά από ένα μήνα
υπολογίζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Μέχρι τότε στη
μάχη της παράδοσης έχουν μπει μεταξύ άλλων ταξιτζήδες που γνωρίζουν καλά τις περιοχές

και μπορούν να παραδώσουν 10-20 δέματα κάθε φορά σε σπίτια και επιχειρήσεις στην
Αττική και σε άλλες περιοχές της επικράτειας, μικρά φορτηγά δημόσιας χρήσης,
ανεξάρτητοι διανομείς με μοτοσικλέτες και συνεργάτες. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο η ACS
έχει προχωρήσει από την αρχή του πρώτου lockdown έως σήμερα στην αγορά και μίσθωση
περισσότερων από 150 vans και στην μίσθωση περισσότερων από 20 φορτηγών και
νταλικών ΔΧ, ρίχνοντας στη μάχη της… παράδοσης δεμάτων πλέον συνολικά περισσότερα
από 800 vans και 100 φορτηγά και νταλίκες ΔΧ.
Σύμφωνα με την ΕΕΤΤ, αν και η κατάσταση αποκλιμακώνεται σταδιακά, σήμερα εκκρεμούν
για παράδοση πάνω από ένα εκατ. δέματα σε όλη την χώρα με τις καθυστερήσεις να
δοκιμάζουν τις αντοχές των καταναλωτών. Ενδεικτικό είναι ότι την περασμένη Πέμπτη
καταγράφηκαν 170 καταγγελίες καταναλωτών και την Παρασκευή αυτές εκτοξεύτηκαν στις
370, την στιγμή που τον περασμένο Σεπτέμβριο τα παράπονα καταναλωτών που έφταναν
στα γραφεία της ΕΕΤΤ δεν ξεπερνούσαν τα δύο την μέρα.

Αύξηση 50% σε σχέση με το πρώτο lockdown
Όπως ανέφεραν πηγές της ACS η εταιρεία από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει
αύξηση του όγκου αποστολών, κατά 80% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και
κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown. Εξάλλου, στο προηγούμενο lockdown η
αύξηση του όγκου αποστολών σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ήταν 30%.
Βροχή οι καταγγελίες από καταναλωτές
Πληθώρα καταγγελιών με αυξανόμενο αριθμό δέχεται τις τελευταίες μέρες η ΕΕΤΤ μετά και
από δημοσιεύματα που έκαναν λόγο ότι οι καταναλωτές δικαιούνται 6 ευρώ αποζημίωση
για κάθε μέρα καθυστέρησης των δεμάτων τους από τις εταιρίες κούριερ. Όπως
διευκρίνισε η ΕΕΤΤ δημιουργείται δικαίωμα αποζημίωσης όχι για τον καταναλωτή αλλά για
εκείνον που έχει τη σύμβαση με την εταιρία κούριερ δηλαδή για το e-shop. Ο καταναλωτής
αποκτά δικαίωμα αποζημίωσης μόνο αν το e-shop παραιτηθεί του δικαιώματος και το
μεταβιβάσει σε αυτόν. Μετά την παρέλευση του πενταπλάσιου από το συμφωνημένο
χρόνο δικαιούται την επιστροφή των ταχυδρομικών εξόδων (πλαφόν 100 ευρώ) και έξι
ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης από την συμφωνηθείσα μέρα παράδοσης.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Τέλος 8 λεπτών από 1η Ιουνίου σε καθορισμένες συσκευασίες πλαστικών

Αφορά πλαστικά μπουκάλια με ετικέτα που περιέχουν πολυβινυλοχλωρίδιο   Κατά οκτώ λεπτ…