Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Σε δημόσιο διάλογο καλεί το ΔΠΘ τους Συλλόγους Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων

Σε δημόσιο διάλογο καλεί το ΔΠΘ τους Συλλόγους Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων

0
DPTH-empros

Απαντούν στις αρνητικές για το ΔΠΘ δημόσιες τοποθετήσεις των δασκάλων ΕΠΑΘ αναφορικά με την ίδρυση του τμήματος μειονοτικής εκπαίδευσης στο ΑΠΘ

Απορρίπτοντας τις απαξιωτικές αναφορές στο πρόσωπο του πρύτανη του ΔΠΘ, εξαίρουν τον ρόλο του Δημοκριτείου κατά την 40χρονη παρουσία του

Με ανακοίνωσή τους κοσμήτορες και πρόεδροι τμημάτων του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης απαντούν στους Συλλόγους Δασκάλων Μειονοτικών Σχολείων Ν. Ξάνθης και Ειδικής Παιδαγωγικής Ακαδημίας Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.) Ν. Ροδόπης – Ν. Έβρου. Όπως αναφέρουν: «Η ακαδημαϊκή κοινότητα και οι πρυτανικές αρχές του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης παρακολουθούν τις συνεχόμενες αρνητικές δημόσιες τοποθετήσεις των Συλλόγων εκπαιδευτικών του μειονοτικού προγράμματος των Μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων της Θράκης έναντι του ΔΠΘ». Επικαλούμενοι την τελευταία ανακοίνωση των Συλλόγων, στηλιτεύουν την ποικιλοτρόπως εκπεφρασμένη άποψή τους ότι το ΔΠΘ, παρά την σχεδόν τεσσαροκονταετή παρουσία και γόνιμη δράση του σε όλους τους τομείς της ζωής στη Θράκη, δεν μπορεί να αναλάβει την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών των Μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων. Στην ανακοίνωση του ΔΠΘ γίνεται αναφορά στην ικανοποίηση των Συλλόγων Μειονοτικών Δασκάλων για την ανάθεση της εκπαίδευσης από το ΑΠΘ, ενώ και οι ίδιοι είχαν παραδεχθεί τις ελλείψεις που παρουσίαζε τα τελευταία χρόνια, μετά και την κατάργηση του ΑΠΑΘ Θεσσαλονίκης, το πρόγραμμα σπουδών στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ.

Πρόσκληση σε δημόσιο διάλογο και όχι μέσω δελτίων τύπου

Ξεκαθαρίζουν επίσης οι κοσμήτορες και πρόεδροι τμημάτων του ΔΠΘ ότι ο λόγος του Πρύτανη και των Καθηγητών του Πανεπιστημίου που έχει διατυπωθεί έχει στόχο τη βελτίωση της μειονοτικής εκπαίδευσης και δεν ήταν σε καμία περίπτωση μειωτικός για τους μειονοτικούς δασκάλους. Όπως αναφέρουν για τις προθέσεις του ΔΠΘ: «Για μια ακόμη φορά η επιστημονική κοινότητα του ΔΠΘ διατυπώνει την πρόθεσή της να συνεχίσει να αποτελεί κρίσιμη συνιστώσα της ανάπτυξης της περιοχής, αλλά και ολόκληρης της χώρας, παραμένοντας ιδιαίτερα ενεργή στο πεδίο της εκπαίδευσης και δη της μειονοτικής εκπαίδευσης. Στην κατεύθυνση αυτή η Σύγκλητος θα συζητήσει διεξοδικά τις δράσεις του ΔΠΘ σχετικά με τη Μειονοτική Εκπαίδευση υπό το φως των νέων δεδομένων που διαμορφώνει το άρθρο 14 του Ν. 4452/2017. Εν τω μεταξύ, αντί η ανταλλαγή απόψεων να γίνεται μέσω δελτίων τύπου, απευθύνει πρόσκληση στους Συλλόγους για δημόσιο διάλογο με την παρουσία των ΜΜΕ της περιοχής σχετικά με όλα αυτά τα θέματα». Την επιστολή υπογράφουν οι: Θεόδωρος Κεβρεκίδης Κοσμήτορας ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ, Γαλήνη Ρεκαλίδου Πρόεδρος Τμήματος Επιστημών Εκπ/σης στην Προσχολική Ηλικία (Τ.Ε.Ε.Π.Η.), Χαράλαμπος Σακονίδης Πρόεδρος Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Δ.Ε.), Κωνσταντίνος Χατζόπουλος Κοσμήτορας ΣΧΟΛΗΣ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, Εμμανουήλ Βαρβούνης Πρόεδρος Τμήματος Ιστορίας & Εθνολογίας, Ζωή Γαβριηλίδου Πρόεδρος Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας, Μαρία Δημάση Πρόεδρος Τμήματος Γλώσσας, Φιλολογίας & Πολιτισμού Παρευξεινίων Χωρών (Γ.Φ.Π.Π.Χ.).

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Έμφυλη βία δίχως τέλος σε Ελλάδα και Ευρώπη

Γράφει η Φωτεινή Οικονομοπούλου, απόφοιτη Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων του Παντείου Παν…