Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Εργασία 5 προσλήψεις υδρονομέων στον Δήμο Τοπείρου

5 προσλήψεις υδρονομέων στον Δήμο Τοπείρου

0

Αιτήσεις από 23/04/2021 έως 06/05/2021

 

Ο Δήμος Τοπείρου ανακοίνωσε ότι θα προσλάβει 5 άτομα ως υδρονομείς  άρδευσης για τις τρείς (3) Τοπικές Κοινότητες του Δήμου Τοπείρου, από 01/04/2021 έως 31/10/2021

Ειδικότερα:

Δύο (2) προορίζονται για το αρδευτικό δίκτυο Μαγγάνων

Δύο (2) προορίζονται για το αρδευτικό δίκτυο Δεκάρχου

Μία (1) προορίζεται για το αρδευτικό δίκτυο Γαλάνης

Όσους ενδιαφέρονται να προσληφθούν ως υδρονομείς, με τους όρους που αναφέρονται

παρακάτω, να καταθέσουν τις αιτήσεις τους από 23/04/2021 έως 06/05/2021κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Τοπείρου, στο Γραφείο Διοικητικών Υπηρεσιών και Ανθρώπινου Δυναμικού στο Δημοτικό κατάστημα που εδρεύει στο Εύλαλο Ξάνθης, (τηλ.2541041916).

 

6 θέσεις στην ΕΦΑ Ξάνθης

 

Την πρόσληψη έξι υπαλλήλων προωθεί μέσω ΑΣΕΠ η Εφορεία Αρχαιοτήτων Ξάνθης.

Το νέο προσωπικό θα υπογράψει 7μηνη σύμβαση εργασίας.

Οι ενδιαφερόμενοι για τις θέσεις πρέπει να πληρούν τις τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις που θέτει η προκήρυξη, ξεχωριστά για κάθε ειδικότητα.

Δυνατότητα συμμετοχής στο νέο διαγωνισμό έχουν όλοι οι υποψήφιοι, ηλικίας 18-65 ετών.

Από την κατανομή των θέσεων προκύπτει ότι θα προσληφθούν υποψήφιοι Τεχνολογικής, Δευτεροβάθμιας και Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης.

koinofelis ergasia katartisi

Δίμηνη παράταση για το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας

 

Δημοσιεύτηκε η ΚΥΑ

 

Παρατείνεται για δύο μήνες το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας για όσους συμμετέχουν ήδη σε αυτό, όπως είχε δεσμευτεί ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Κωστής Χατζηδάκης, στις αρχές Απριλίου σε συνάντησή του με τον πρόεδρο της ΚΕΔΕ, Δημήτρη Παπαστεργίου.

Με την σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, που δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ (Β’ 1712/26.4.2021), παρατείνεται για δύο μήνες, υπό τους ίδιους όρους, το πρόγραμμα κοινωφελούς εργασίας σε Δήμους, Περιφέρειες, Κέντρα Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφερειών/ συναφείς φορείς, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων, μετά το πέρας της οκτάμηνης διάρκειας απασχόλησης των ωφελουμένων από το πρόγραμμα.

Στην περίπτωση ωφελουμένων, των οποίων η σύμβασή τους έχει λήξει πριν την δημοσίευση της σχετικής ΚΥΑ (Β’ 1712), επανατοποθετούνται στις θέσεις τους για όλο το χρονικό διάστημα της δίμηνης επέκτασης του προγράμματος. Υπενθυμίζεται πως ο κ. Χατζηδάκης είχε σημειώσει πως βρίσκονται σε εξέλιξη διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την προκήρυξη ενός τελευταίου προγράμματος κοινωφελούς εργασίας στο πλαίσιο του τρέχοντος ΕΣΠΑ, με στόχο την άμβλυνση των συνεπειών της πανδημίας στην αγορά εργασίας.

 

 

 

ΟΑΕΔ: Ποιοι οι ωφελούμενοι των 9.200 θέσεων

 

 

Συνεχίζεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ για 9.200 νέες θέσεις εργασίας. Όσοι ενταχθούν στο πρόγραμμα θα λαμβάνουν κατώτατο μισθό 830€ και επιδότηση 80% για την πρόσληψη επιδοτούμενων ανέργων όλων των ηλικιών, στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου και ενισχυμένου «Προγράμματος μετατροπής της επιδότησης ανεργίας σε επιχορήγηση εργασίας μέσω της επιταγής επανένταξης στην αγορά εργασίας».

Για κάθε πρόσληψη, το ελάχιστο ποσό της επιχορήγησης των εργοδοτών ανέρχεται σε 826€ μηνιαία και σε 11.564€ ετήσια.

Το πρόγραμμα επιχορηγεί για 12 μήνες εργοδότες του ιδιωτικού τομέα που προσλαμβάνουν επιδοτούμενους ανέργους με «επιταγές επανένταξης» σε θέσεις πλήρους απασχόλησης.

 

Ωφελούμενοι είναι:

Οι άνεργοι τακτικής επιδότησης στους οποίους υπολείπεται τουλάχιστον το 50% της επιδότησής τους, καθώς και στους επιδοτούμενους μακροχρόνια ανέργους, που αποφασίζουν να μετατρέψουν το επίδομα ανεργίας τους σε «επιταγή επανένταξης στην αγορά εργασίας».

Η εγκριθείσα επιδότηση (είτε αρχική είτε λόγω συνέχισης) πρέπει να είναι τουλάχιστον πεντάμηνης διάρκειας

Μακροχρόνια άνεργοι δικαιούχοι «επιταγής επανένταξης στην αγορά εργασίας» για τους οποίους υπολείπεται, κατά την ημερομηνία πρόσληψής τους, τουλάχιστον 1 ημέρα επιδότησης

Επισημαίνεται ότι οι άνεργοι θα πρέπει να είναι δικαιούχοι της «επιταγής επανένταξης στην αγορά εργασίας» κατά την ημέρα της υπόδειξης

Οι ωφελούμενοι άνεργοι και των δύο ανωτέρω κατηγοριών κατά την υπόδειξή τους από τα αρμόδια ΚΠΑ2 οφείλουν να έχουν συμπληρώσει το τυποποιημένο έντυπο εξατομικευμένης προσέγγισης και να έχουν συμφωνήσει σε ατομικό σχέδιο δράσης

Περισσότερες πληροφορίες για όλα τα ανοιχτά προγράμματα του Οργανισμού μπορείτε να βρείτε στον στον ιστότοπο oaed.gr

Τα συμπεράσματα της μελέτης για την αποτελεσματικότητα της Επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

 

 

 

Ολοκληρώθηκε η μελέτη του Ιδρύματος Οικονομικών & Βιομηχανικών Ερευνών (ΙΟΒΕ) για λογαριασμό του ΟΑΕΔ, με αντικείμενο τη διερεύνηση της αποτελεσματικότητας και ανταποδοτικότητας της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΚ). Η μελέτη επικεντρώνεται στη διασύνδεση των προγραμμάτων ΕΕΚ με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας και στην ποιοτική αξιολόγησή τους κατά την τελευταία δεκαετία στην Ελλάδα, με σημαντικότερα συμπεράσματα τα εξής:

α συμπεράσματα

Για να είναι αποτελεσματική, η ΕΕΚ πρέπει να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες και προκλήσεις της σύγχρονης οικονομίας και κοινωνίας και, για αυτόν τον λόγο, έχει αναπτυχθεί ένα σύνολο από πολιτικές και πρωτοβουλίες που στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό και στην αποτελεσματική λειτουργία της ΕΕΚ, τόσο στην Ελλάδα όσο και στην ΕΕ.

Η ΕΕΚ και ειδικά η μαθητεία αποτελούν κεντρικούς πυλώνες της νέας δέσμης μέτρων της ΕΕ για την απασχόληση των νέων. Πολύ σημαντική είναι η προτεινόμενη σύσταση για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κοινοτικών κονδυλιών που προορίζονται για τη στήριξη των μεταρρυθμίσεων και των επενδύσεων στην ΕΕΚ.

Οι παρούσες επιδόσεις της ΕΕΚ δείχνουν ότι η Ελλάδα υπολείπεται σημαντικά στην κατάταξη των χωρών μελών της ΕΕ, όσον αφορά στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών ΕΕΚ, σε όρους ανεργίας των νέων, μακροχρόνια ανέργων, ανταγωνιστικότητας και κοινωνικής ενσωμάτωσης ευάλωτων και ευαίσθητων ομάδων. Σε αυτή την εικόνα συνεισφέρει και το σημαντικό έλλειμμα δεξιοτήτων στο ανθρώπινο δυναμικό της χώρας, όπως καταγράφεται στους σχετικούς δείκτες, λόγω των μειωμένων επιπέδων ανάπτυξης και ενεργοποίησης δεξιοτήτων και της χαμηλής αντιστοίχισης δεξιοτήτων με την αγορά εργασίας.

Στους λόγους της υστέρησης της Ελλάδας συγκαταλέγονται οι αρρυθμίες στην οργάνωση της ΕΕΚ, η έλλειψη αξιοπιστίας στην πιστοποίηση των επαγγελματικών προσόντων, η ανορθολογική επιλογή ειδικοτήτων και εκπαιδευτών, η ύπαρξη παρωχημένων ειδικοτήτων και οδηγών κατάρτισης, η απουσία συμμετοχής των κοινωνικών εταίρων στο σχεδιασμό της ΕΕΚ, η απουσία δομών ΕΕΚ μετα-γυμνασιακού επιπέδου και οι αλληλοεπικαλύψεις μεταξύ των δομών και εκπαιδευτικών διαδρομών, καθώς και ο κατακερματισμός και η έλλειψη συντονισμού.

Σημαντική επίσης είναι η διερεύνηση των παραγόντων που προσδιορίζουν την απόδοση των επενδύσεων σε ΕΕΚ και των βέλτιστων πρακτικών που αναπτύσσονται διεθνώς, ιδιαίτερα ως προς τη διασύνδεση της χρηματοδότησης προγραμμάτων και δομών με τα αποτελέσματα που επιτυγχάνουν στην πράξη.

Επιμέλεια: Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Εργασία
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Οριακές μειώσεις στο ιικό φορτίο των αστικών λυμάτων μόνο σε Ξάνθη και Γιάννενα

Αυξητικές τάσεις στις δέκα από τις δώδεκα περιοχές που ελέγχονται από το Εθνικό Δίκτυο Επι…