«Δεν είναι καιρός για απεργίες…»

0

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.grΗ συζήτηση του φορολογικού νομοσχεδίου στην Ολομέλεια της Βουλής, που άρχισε χθες πυροδοτεί μια σειρά απεργιακών κινητοποιήσεων. Μεταξύ αυτών και η διήμερη απεργία από σήμερα Τετάρτη που πραγματοποιούν οι ιδιοκτήτες ταξί, η Ομοσπονδία των οποίων θα προβεί σε αποκλεισμό της Βουλής εκφράζοντας έτσι την ένστασή της για την αλλαγή στον τρόπο φορολόγησης των μελών της.Δεν απεργούν οι ταξιτζήδες της περιφέρειας ΑΜΘΤην απόφαση να μην απεργήσουν αλλά να συμμετέχουν στην κινητοποίηση του αποκλεισμού της Βουλής δια αντιπροσωπείας απ’ όλες τις πόλεις της περιφέρειάς μας, πήραν οι πρόεδροι των πρωτοβάθμιων σωματείων των ταξιτζήδων της περιφέρειας στο προχθεσινό περιφερειακό συμβούλιο. Ο λόγος; «Η αναδουλειά…που δεν σηκώνει άλλο χάσιμο του μεροκάματου ή του νυχτοκάματου!» όπως μας πληροφορεί ο πρόεδρος του σωματείου της Ξάνθης κ. Σαμπανίδης, ο οποίος επισημαίνει ότι ο κλάδος τους έχει πληγεί πάρα πολύ από την οικονομική κρίση καθώς η δουλειά έχει πέσει κατά 60%. Μάλιστα γι’ αυτό το λόγο ήταν ο μόνος κλάδος που δεν πήρε φέτος δώρο Πάσχα αυτοβούλως με έγγραφο της Ομοσπονδίας προς το υπουργείο επειδή δεν ήθελε να επιβαρύνει τους πελάτες. Μύθος ότι το ταξί έχει λεφτά…Πολλές ασάφειες βρίσκουν οι ταξιτζήδες στο φορολογικό νομοσχέδιο, ενώ παράλληλα έχουν σοβαρές ενστάσεις για την αλλαγή στον τρόπο φορολόγησης τους. Όπως μας λέει ο κ. Σαμπανίδης: «…δεν ξέρουμε τι θα γίνει με τις ταμειακές. Μας αλλάζουν τον τρόπο φορολόγησης και από το τεκμαρτό μας επιβάλλουν βιβλία εσόδων εξόδων. Θα πρέπει να’ χουμε ένα λογιστή πάνω απ’ το κεφάλι μας για να αποδίδουμε το 10% ΦΠΑ. Κι όλα αυτά γιατί νομίζουν ότι κερδίζουμε πολλά και χάνει το κράτος…». Και προς επίρρωσιν του ισχυρισμού του ότι είναι μύθος ότι το ταξί έχει λεφτά ο κ. Σαμπανίδης λέει ότι όλο 2009 με διπλοβάρδια είχε εισόδημα 26.000 ευρώ: «Δηλαδή αν δούλευα μόνο μια βάρδια θα είχα 13.000 ευρώ. Είναι πολλά αυτά τα λεφτά;»!Να σημειώσουμε ότι μέχρι τώρα οι ταξιτζήδες φορολογούνται τεκμαρτά και με ανάλογα με τον πληθυσμό της πόλης. Στην Ξάνθη πλήρωναν 450 ευρώ φόρο ετησίως ενώ την ίδια στιγμή δεν εισέπρατταν το 10-% της επιστροφής για το πετρέλαιο. Στη διαβούλευση για το φορολογικό πρότεινα να διπλασιαστεί ο φόρος (900 ευρώ) αλλά να παραμείνει αυτός ο τρόπος φορολόγησης αλλά δεν έγινε αποδεκτό.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Ανατροπή» με Μπεκτές αντιδήμαρχο

Μπορεί να μην έκανε μεγάλες αλλαγές στους αντιδημάρχους του ο δήμαρχος Ξάνθης κ. Μιχάλης Σ…