Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2010 Λιγότερα τα θύματα της ασφάλτου το 2009

Λιγότερα τα θύματα της ασφάλτου το 2009

0

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr15 θύματα της ασφάλτου μετρά το 2009 ο νομός μας σε σύνολο 119 τροχαίων ατυχημάτων. Αριθμός μειωμένος κατά 6 θύματα σε σχέση με το 2008 που συνέβησαν 111 ατυχήματα. Αυτά είναι ένα μέρος από τα στοιχεία του Τμήματος Τροχαίας Ξάνθης που παρουσιάστηκαν από τον νομάρχη κ. Παυλίδη – την Πέμπτη 27 Μαΐου στις 12.30 – στην ετήσια συντονιστική σύσκεψη για την μείωση των τροχαίων στο νομό που πραγματοποιείται για 10η συνεχή χρονιά στη νομαρχία Ξάνθης, παρόντος του αστυνομικού διευθυντή κ. Τσουκνάδη, του διοικητικής της Τροχαίας κ. Κωνσταντίνου Ρίζου, του δημάρχου Βιστονίδας κ. Ζλάτκου, εκπροσώπων των δήμων και φορέων του νομού. Όπως ανέφερε ο κ. Νομάρχης σκοπός της σύσκεψης είναι η καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης , η διαχρονική εξέλιξη, η αντιμετώπιση και η ελαχιστοποίηση των κάθε μορφής αιτιών (κατασκευές, σημάνσεις, συντηρήσεις) απ’ όλους τους εμπλεκόμενους φορείς και αρχές κατά το λόγο της αρμοδιότητας των. Λιγότερο αίμα στην άσφαλτο το 2009 στο νομόΣύμφωνα με τα στοιχεία παρατηρείται μια σταθεροποιημένη κατάσταση και μια μείωση γεγονός που κατά τον διοικητής της Τροχαίας οφείλεται στην αποσυμφόρηση του οδικού δικτύου του νομού λόγω λειτουργίας της Εγνατίας παρότι έχει αυξηθεί η κίνηση των αυτοκίνητων. Διοικητής του Τμήματος Τροχαίας Ξάνθης Ρίζος Κωσταντίνος: «Υπάρχει μια μείωση σε θανατηφόρα ατυχήματα και αυτό είναι πολύ θετικό. Θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας ότι κάθε χρόνο αυξάνεται και η κίνηση των οχημάτων. Έτσι μπορούμε να πούμε ότι έχουμε μια μικρή μείωση των τροχαίων ατυχημάτων στην περιοχή μας. Πολύ θετικό είναι ότι το 2009 δόθηκε και το μεγαλύτερο τμήμα της Εγνατίας και αποσυμφορήθηκε η περιοχή μας από διερχόμενους οδηγούς».Επικίνδυνα σημεία: Σταυρούπολη – Εχίνος, Ξάνθη και παραλιακή ζώνηΤα στοιχεία επίσης δείχνουν ότι τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν το 2009 είναι διάσπαρτα σ’ όλο το νομό γεγονός που σημαίνει ότι δεν μπορεί να χαρακτηριστεί κάποιο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο επικίνδυνο. Ωστόσο μεγαλύτερη επικινδυνότητα παρουσιάζει ο δρόμος προς Σταυρούπολη και Εχίνο, η πόλη της Ξάνθης που έχει και τη μεγαλύτερη κίνηση και η παραλιακή ζώνη του νομού. Οι παθόντες, νεκροί ή τραυματίες είναι κυρίως νέοι στην ηλικιακή ομάδα 18 – 29 ετών, ενώ ιδιαίτερα επικίνδυνοι για την πρόκληση ατυχήματος είναι οι μήνες: Ιούλιος – Οκτώβριος – Απρίλιος. Απ’ τις κυριότερες αιτίες πρόκλησης ατυχημάτων είναι η μέθη, η υπερβολική ταχύτητα και η παραβίαση της προτεραιότητας των άλλων οδηγών, ενώ τα ΙΧ αυτοκίνητα κυριαρχούν σε ατυχήματα και έπονται οι μοτοσικλέτες. Να σημειώσουμε επίσης ότι από τα έτη 1998 – 2009 σύμφωνα με στοιχεία του Νοσοκομείου Ξάνθης, η πιο θανατηφόρα τροχαία για το νομό μας ήταν το 1998 οπότε και είχαμε 41 νεκρούς σε τροχαία, ενώ το 2006 σημειώθηκαν τα λιγότερα θανατηφόρα τροχαία (9).9.000 παραβάσεις του ΚΟΚ το 2009Αμετανόητοι φαίνονται οι Ξανθιώτες οδηγοί καθώς όπως σημειώνει ο κ. Ρίζος το 2009 διαπιστώθηκαν 9.000 παραβάσεις του Κ.Ο.Κ. : «Ο αριθμός είναι πολύ μεγάλος και δείχνει ότι οι οδηγοί δεν έχουν γίνει πιο νομοταγείς με τον πιο αυστηρό κώδικα που ισχύει από το 2007. Συστήνουμε πιστή τήρηση του Κώδικα Οδικής Ασφάλειας. Εμείς απ’ την πλευρά μας προσπαθούμε να κάνουμε καθετί όσον αφορά στην πρόληψη των ατυχημάτων. Προβαίνουμε συνεχώς σε τροχονομικούς ελέγχους», καταλήγει ο κ. Ρίζος.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Μια καθαρή φωνή και συνετή σκέψη από την μειονότητα

«Αυτή η χώρα όσο είναι δική σας είναι και δική μας», «Αυτοί που δεν αγαπάνε την πατρίδα , …