Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2011 Προσεχώς «Α.Β. Βασιλόπουλος» στην Ξάνθη

Προσεχώς «Α.Β. Βασιλόπουλος» στην Ξάνθη

0

Μαριάννα Ξανθοπούλου
marinaxan@yahoo.gr
 
 
«Και του πουλιού το γάλα», σύμφωνα με το λογότυπό του, υπόσχεται ναμας φέρει το νέο σούπερ – μάρκετ της «ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ» ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε πουεπεκτείνεται και στην Ξάνθη. Ήδη οι εργασίες κατασκευής έχουνπροχωρήσει και ηεταιρεία έχει βγάλει προκήρυξη για προσλήψεις προσωπικού (δημοσιεύεταιστο «Ε»- εργασία).
Το νέο σούπερ – μάρκετ κατασκευάζεται από την εταιρεία ΔΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗΑ.Ε. σε ένα οικόπεδο 10 στρεμμάτων στην περιοχή μεταξύ του ξενοδοχείου«Νέστος»και του Χονδρεμπορίου. Να σημειώσουμε ότι για τα καταστήματα λιανικούεμπορίουδεν απαιτείται ειδική αδειοδότηση από την περιφέρεια παρά μόνο η απλήάδειακατασκευής. 
 
Το προφίλ της εταιρείας
Η «ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ» ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε ιδρύθηκε το Δεκέμβριο 1969
από τους αδελφούς Γεράσιμο και Χαράλαμπο Βασιλόπουλο.
Τον Ιούλιο του 1992 εντάσσεται στον Όμιλο Delhaize(www.delhaize.com).
Είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώροεμπορίαςτροφίμων, με 186 Σούπερ-μάρκετ, 11 Cash & Carry, 43 franchiseκαταστήματακαι 10.270 εργαζόμενους.
Είναι μέλος του Ομίλου Delhaize, από τον Ιούλιο του 1992,  ο οποίος δραστηριοποιείταισε Ευρώπη, Αμερικήκαι Ασία με περισσότερα από 2.500 καταστήματα και 138.000 εργαζομένους.
Δραστηριοποιείται στον τομέα του λιανεμπορίου και είναι η δεύτερημεγαλύτερη αλυσίδα στον χώρο εμπορίας τροφίμων στην Ελλάδα. Έχει έδραστονΓέρακα Αττικής (  ΛεωφόροςΣπάτων 81, 15344 )
 
10 μεγάλα σούπερ μάρκετ στην Ξάνθη
Με την έλευση της «ΑΒ Βασιλόπουλος» στην Ξάνθη, φτάνουν αισίως τα 10μεγάλα σούπερ – μάρκετ που έχει η πόλη. Ειδικότερα υπάρχουν: 4 CarefurΜαρινόπουλος – 2 lidl  – 2 Μασούτης και το μεγάλοσούπερ μάρκετ τουΗλία Δουκίδη. Σε μια πόλη περίπου 60.000 κατοίκων και σ’ ένα νομό100.000κατοίκων 10 μεγάλα σούπερ μάρκετ θα μοιράζονται την πίτα τηςκατανάλωσης. Τογεγονός αυτό λειτουργεί προς όφελος του καταναλωτή καθώς αυξάνεται οανταγωνισμός και οι εταιρείες συναγωνίζονται σε προσφορές για ναπροσελκύσουντον καταναλωτή αλλά απ’ άλλη πλευρά είναι ένα ακόμη πλήγμα στομπακάλικο τηςγειτονιάς που δεν μπορεί να μπει στον ανταγωνισμό και περιορίζεται μόνοστα…έκτακτα ψώνια, ενώ οι μεγάλοι απορροφούν τον κύριο όγκο των αγορών τωννοικοκυριών.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2011
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Όλοι οι σταυροί των υποψηφίων στις εκλογές του Επιμελητηρίου

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr  Με πλειοψηφήσαντα  τοσυνδυασμό «Επ…