Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2011 Κορυφώνεται το καλοκαίρι των εκπτώσεων

Κορυφώνεται το καλοκαίρι των εκπτώσεων

0

Ελένη Διαφωνίδου
elenidfn@yahoo.com
 
 
Αν και η επίσημη περίοδος τωνθερινών εκπτώσεων αρχίζει την Παρασκευή 15 Ιουλίου, οι μειώσεις τιμώνστηναγορά έχουν ήδη αρχίσει με 10ήμερα προσφορών και με εκπτώσεις πουφτάνουν ακόμηκαι στη μισή τιμή! Οι επαγγελματίες και οι έμποροι επιχειρούν με αυτότον τρόπονα αποφύγουν τη «νεκρή» περίοδο προ των εκπτώσεων, φέρνοντας τιςπροσφορές στηδιάθεση του καταναλωτή, με σκοπό η ψυχολογία του καλοκαιριού και τωνδιακοπώννα τονώσει την κίνηση στην αγορά και να δώσει μία «ένεση» ρευστότηταςστατοπικά καταστήματα, απαραίτητη για την προετοιμασία τις φθινοπωρινήςπεριόδουμε τις παραγγελίες της νέας σεζόν και να καινούργια εμπορεύματα.
Ωστόσο, σύμφωνα με τις εκτιμήσειςτων εκπροσώπων της αγοράς, η τόνωση της κίνησης δεν αναμένεται να είναιικανήαπό μόνη της να ανακόψει την πορεία προς το αδιέξοδο που έχει οδηγηθείμεγάλομέρος των ελεύθερων επαγγελματιών, με τις απανωτές αυξήσεις του ΦΠΑ πουέχουνκληθεί να απορροφήσουν. Ήδη μέσα σε ένα χρόνο έχουν αλλάξει 2 φορές τιςταμειακές μηχανές τους και οι δε επαγγελματίες καταστημάτωνυγειονομικούενδιαφέροντος θα τις αλλάξουν και μία τρίτη φορά από Σεπτέμβρη. Όσοναφορά τούψος των φετινών εκπτώσεων ο πρόεδρος των Επαγγελματοβιοτεχνών- ΕμπόρωνΣωτήρηςΤσιακίρογλου και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου εκτιμούν ότι θακινηθούν σευψηλά επίπεδα, αφού βέβαια πρώτα οι καταστηματάρχες συμβουλευτούν ταβιβλίατους για τις μειώσεις στις οποίες τους «παίρνει» να προβούν.Υποστηρίζουνωστόσο, ότι θα κάνουν ότι καλύτερο γίνεται με γενναίες εκπτώσεις απότην έναρξητης εκπτωτικής περιόδου για να επιτύχουν την πολυπόθητη οικονομική«ανάταση».
Ο κ. Τσιακίρογλου αναφορικά μετις εκπτώσεις που άτυπα έχουν ήδη ξεκινήσει γιατί οι επαγγελματίες δενμπορούσαν να περιμένουν, αφήνοντας το χρόνο να περνάει, σημειώνει ότι:«ταψώνια είναι βέβαια θέμα ψυχολογίας, αλλά πρέπει να υπάρχουν και ταχρήματα» καιαναφέρει το παράδειγμα των ελεύθερων επαγγελματιών που αποτελούνταυτόχρονα καιμέρος των καταναλωτών και αδυνατούν να προβούν σε αγορές λόγω τωνεξαιρετικάμειωμένων εσόδων. «Νοίκι, ΤΕΒΕ και ΦΠΑ», είναι ο μεγάλος βραχνάς τωνκαταστηματαρχών, σύμφωνα με τον κ. Μίλκογλου, ο οποίος καταθέτει ότι τοτρίπτυχο αυτό κυριαρχεί στα αίτια των «πονοκεφάλων» των εμπόρων όληςτης χώρας,οι οποίοι βλέπουν τα χρέη να συσσωρεύονται και να διογκώνονται μεεπιπλέονεπιβαρύνσεις από τις προσαυξήσεις. Στα πλαίσια αυτά βέβαια,αποφασίστηκε καιγια πρώτη φορά να παραμένουν ανοιχτά τα καταστήματα τον Ιούλιο και τοαπόγευματης Τρίτης ώστε να εξυπηρετηθούν οι καταναλωτές και να αξιοποιήσουνκάθεευκαιρία οι επαγγελματίες της αγοράς. Εκτιμά ο ίδιος, ότι με τιςεκπτώσεις οιέμποροι να δουν «φως στο τούνελ», ωστόσο πιστεύει ότι αυτοί που έχουνναδιαλέξουν ανάμεσα σε ένα ολιγοήμερο ταξίδι και μερικά ψώνια, θαπροτιμήσουν τησύντομη απόδραση.
Από την πλευρά του ο κ.Τσιακίρογλου μιλά για
αφαίμαξη του συνόλου τωνκαταναλωτών, που καθιστά απαγορευτικές τις καταναλωτικές εξορμήσεις. «Ηψυχολογία του κόσμου έχει επηρεαστεί κατακόρυφα. Φοβάται πλέον γιαδιεθνήκατάρρευση του οικονομικού συστήματος, για τη χαμηλή τιμή των εγχώριωνμετοχών,που αποτελούν το βαρόμετρο της οικονομία, αλλά και εν γένει για τομέλλον τηςευρωζώνης που κλυδωνίζεται από τις οικονομίες των νότιων χωρών της»,σημειώνειο κ. Τσιακίρογλου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι διαστάσεις της κρίσηςξεφεύγουναπό τα σύνορα της χώρας και άρα πρέπει τώρα να γίνουν κάποιες δραστικέςκινήσεις γιατί το αύριο μπορεί να είναι ακόμη δυσκολότερο.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2011
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Όλοι οι σταυροί των υποψηφίων στις εκλογές του Επιμελητηρίου

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr  Με πλειοψηφήσαντα  τοσυνδυασμό «Επ…