Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2011 «Λαμβάνουμε θετική όσμωση από τις παρατηρήσεις»

«Λαμβάνουμε θετική όσμωση από τις παρατηρήσεις»

0

ΕλένηΔιαφωνίδου
elenidfn@yahoo.com
 
Ωςπαρατηρήσεις μεθετική όσμωσηκαι πηγή βελτίωσης των ενεργειώνστις οποίες προβαίνει η Περιφέρεια ΑΜΘ στα πλαίσια της προβολής τηςΠεριφέρειας, εισπράττει την επιστολή των ξενοδόχων της Δράμας,που αποτέλεσε και σημείοκριτικής του επικεφαλής της «Περιφερειακής Αναγέννησης ΓιώργουΠαυλίδη, ο θεματικόςαντιπεριφερειάρχης ΤουρισμούΚώστας Παπακοσμάς,ο οποίος παραδέχτηκε ότι υπήρχανελλείψεις στη διοργάνωση, αλλά εξέθεσε στο «Ε» όλες τις προσπάθειες πουέγιναν,υπογραμμίζονταςότι οι παρατηρήσεις είναικαλοδεχούμενεςιδιαιτέρως σε αυτή τη χρονικήστιγμή,που η Περιφέρεια κάνει τα πρώτατης βήματαστον τομέατης προώθησης, δίνοντας παράλληλαιδιαίτερη βαρύτητα στο σχεδιασμότης πρότασης για το ΕΣΠΑ που θα περιλαμβάνειτο συνολικό προγραμματισμότουριστικήςπροώθησης της ΑΜΘ. Με αυτή την αφορμήμάλιστα,κάλεσετόσο τους επαγγελματίεςτουτουρισμού,όσο και τις περιφερειακέςπαρατάξεις που έχουν ιδέες, να καταθέσουν εγγράφως τις προτάσεις τους μέχριτις 15 Ιουλίου, οι οποίες θααξιολογηθούν μαζίμεόσες έχουν ήδη υποβληθεί στο πλαίσιο της διαμόρφωσηςενός συντονισμένουκαι αποτελεσματικούσχεδιασμού.
«Πάντακάθε δράση έχει και αντίδραση»δηλώνει στο «Ε» ο Κ. Παπακοσμάς,αναφορικά μετην επιστολή των ξενοδόχων της Δράμας,εφιστώντας ωστόσο την προσοχή στο ότι: «η πρώτη φορά δεν είναιπάντα πετυχημένη.Πάντως», προσθέτει, «λαμβάνουμεθετική όσμωσηαπό τιςπαρατηρήσεις». Όσον αφορά στη συγκεκριμένηδιοργάνωση στην Κωνσταντινούπολη για την προβολή τηςΠεριφέρειας εξηγεί: «το ΣισμανόγλειοΜέγαρο αποτελεί ένα φάρο πολιτισμού.Θέλαμενα δώσουμεσυνέχεια στην πετυχημένηπορεία προβολής σε μιααγορά δυναμική.Μάλιστα, ανταποκριθήκαμεκαι στο αίτηματων επαγγελματιώντου Τουρισμούγια επιχειρηματικέςσυναντήσεις μεαφορμήτην έκθεση. Όλα αυτά προσπαθήσαμενα παντρέψουμε.Σαφέστατα υπάρχουν αρνητικά στοιχεία και παραλείψεις, ωστόσο ηδιοργάνωση αποτιμήθηκεθετικά και από ξενοδόχους αλλάκαι το ΕμπορικόΣύλλογο Καβάλας. Γι’ αυτόθεωρώ βιαστική την ενέργεια του Γ. Παυλίδη να υιοθετήσει αυτή τηστάση». Καιακόμη,επισημαίνειότι η ιδέα αυτής τηςπρωτοβουλίας ξεκίνησε από σύσκεψη στην Ξάνθη, όπου περιφερειακός σύμβουλοςτης αξιωματικήςαντιπολίτευσης πρότεινε ναενδυναμωθούνοι τουριστικές σχέσεις μετην Τουρκία.
Επεξηγώνταςτους λόγους που έγινανσυγκεκριμένεςεπιλογές αναφορικά μετην έκθεση της Κωνσταντινούπολης σημειώνειότι Το ΣιμανόγλειοΜέγαρο έχει και σημειολογικήσημασίακαι μάλιστααποτελεί το σημείοαπ’ όπου καθημερινάπερνούν πάνω από 1.500.000πολίτες. «Η διαφήμισηαυτής τηςδράσης αν μητι άλλο δίνει τον τόνο τηςεξωστρέφειας της Περιφέρειας», συμπληρώνει.
Ακόμη,στα θετικά της διοργάνωσης συμπεριλαμβάνειτο μικρόκόστος που μεβάση την απόφαση της ΟικονομικήςΕπιτροπής ήταν 13.000 από ταοποία, όπως μαςενημερώνει,τα περισσότερα καλύφθηκαν από τη συνδρομήκαι χορηγίες ιδιωτών. «Για παρόμοιεςδράσεις στο παρελθόν οι δαπάνεςέφταναν τις 25.000- 30.000 ευρώ», αναφέρει, εκδηλώνοντας ταυτόχρονα τοπαράπονότου για την κριτική σχετικά μετη χρήση και διανομήφυλλαδίωντων πρώην νομαρχιακώναυτοδιοικήσεων: «Εγκαλούμαστεγιατί επιλέξαμενα μηνπετάξουμεστο καλάθιτων αχρήστων όλα αυτά που είχαν δημιουργηθείκαι υπήρχαν και στην τουρκική γλώσσα. Τι σημασίαέχει που είχαν επάνω το σήματων νομαρχιών;Αντί να πετάξουμεόλα όσα κληρονομήσαμεαπό τις νομαρχιακέςαυτοδιοικήσεις τα αξιοποιούμεκαι κάποια από αυτά ενδεχομένωςνα τα επανεκδώσουμε».
Ωστόσο,ως ένα από τα πιο θετικάαποτελέσματατης διοργάνωσης αξιολογεί τηνπρόταση που έχει ο Περιφερειάρχης στο γραφείο του από μεγάληεταιρία πρακτόρων της Τουρκίαςπου επιθυμούννα επισκεφθούν τη Θράκη και νααναζητήσουν συνεργασίες.
 
Προτάσειςγια το ΕΣΠΑ έως 15 Ιουλίου
Στοστάδιο της διαβούλευσης για τησύνταξη του τεχνικού δελτίου που θα κατατεθεί στο ΕΣΠΑ βρίσκεται, εν τωμεταξύ,η αρμόδιαΕπιτροπή της Περιφέρειας που θακαταρτίσει το συνολικό σχεδιασμόγια την τουριστική προβολή της ΑΜΘ. Το κείμενοθα είναι έτοιμομέχριτο τέλος του μήνακαι στόχος είναι να ενταχθούν μιασειρά από δράσεις που θα περιλαμβάνουνένα πλήρες πακέτο προβολής,από τουριστικές εκθέσεις και έντυπα, μέχριθεματικέςστοχεύσεις, ηλεκτρονική προβολή και σύγχρονες μορφέςδιαφήμισης(π.χ.τηλέφωνα).
«Κάθεαρχή έχει ελλείψεις, ωστόσοανάγκη έχουμεαπό προτάσεις και όχι απόδιαπιστώσεις», κατέληξε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού.
Αναφορικάμετη φετινή τουριστική κίνηση δήλωσεότι: «ο τουρισμόςείναι θέμαψυχολογίας. Οι ξένοι προτιμούντην περιοχή μας,οι προσφορές των ξενοδόχων είναιεντυπωσιακές και παίρνουν αισιόδοξα μ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2011
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Όλοι οι σταυροί των υποψηφίων στις εκλογές του Επιμελητηρίου

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr  Με πλειοψηφήσαντα  τοσυνδυασμό «Επ…