Η Ένωση Ξενοδόχων Δράμας κατέθεσε επιστολή προς τον Περιφερειάρχη Α.Γιαννακίδη, όπου σημειώνει ότι: «Η παρουσία της Περιφέρειας στηνΚωνσταντινούπολη στηρίχθηκε οικονομικά από τους επιχειρηματίες τουτουρισμού…αλλά εκ του αποτελέσματος τόσο της έκθεσης όσο και των συναντήσεωναισθανόμαστεότι εξαπατηθήκαμε». Αναφερόμενοι στους λόγους που νιώθουναπογοητευμένοι απότην έκβαση της έκθεση εξηγούν αναρωτώμενοι: «Γιατί δεν προσκλήθηκε οτουρκικόςτύπος καθώς και η ελληνική παροικία της Πόλης;
-τα τουριστικά φυλλάδια ποιος τα τύπωσε και ποιος είναι υπεύθυνοςγια το περιεχόμενο;
-γιατί η συμμετοχή από τους τούρκους πράκτορες ήταν ελάχιστη ενώήμασταν πάνω από 20 Έλληνες επιχειρηματίες;
-γιατί στις συναντήσεις υπήρχαν ξενοδοχεία και τουριστικοί πράκτορεςαπό άλλες περιφέρειες της Ελλάδος;(Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική);
-γιατί υπήρχαν στα stand με το έντυπο υλικό διαφημιστικό απότουριστικά πρακτορεία της Τουρκίας και της Ελλάδος για άλλουςπροορισμούς (όπωςΡόδος, Κρήτη, Αθήνα κ.α.)….
-Ποιος ήταν υπεύθυνος για τη φιλοξενία, δεν υπήρχε ούτε ένα ποτήρινερό;». Για τους λόγους αυτούς χαρακτηρίζουν «πανηγυράκι» που στήθηκεσε βάροςτων επιχειρηματιών του τουρισμού τη διοργάνωση.
Η επιστολή απέσπασε την προσοχή του επικεφαλής της Π.Π.«Περιφερειακή Αναγέννηση» Γιώργου Παυλίδη, ο οποίος δήλωσε: «Με ρηχέςιδέες,χωρίς καθαρούς στόχους, χωρίς σχέδιο και χωρίς δουλειά , λογικό είναιναοπισθοδρομούμε. Δυστυχώς το μόνο που επιτυγχάνουν είναι να απαξιώνουντοθεσμό».
Στην ανακοίνωση που εξέδωσε η παράταξη μάλιστα, μεταξύ άλλων,αναφέρεται: «
Μέσα στο 2011, ο τουρισμός και η επισκεψιμότητα στην Περιφέρεια μαςέχει μείνει πίσω. Δομές, εργαλεία και μέσα προβολής χάνονται. Ένα πρώτοδείγμαβιώσαμε στις μαθητικές εκδρομές, που ενώ πραγματοποιήθηκαν όπως ταπροηγούμεναχρόνια, ελάχιστες επέλεξαν τον τόπο μας. Ξενοδοχεία κλείνουν,υπολειτουργούν,υπάρχει τεράστιο πρόβλημα. Δεν φτάνουν τα πομπώδη σχήματα του κ.Γιαννακίδη.Αποτελέσματα θέλουμε. Δυστυχώς, και εδώ, αν και το διεθνές τοπίοπροσφέρεται,αντί να κερδίζουμε, χάνουμε. Η δια της απραξίας συμβολή στην ανεργίακαι σταλουκέτα είναι ορατή από όλους. Σε μια κρίσιμη περίοδο, που ο τουρισμόςθαμπορούσε να είναι ένα ισχυρό, προωθητικό, αναπτυξιακό εργαλείο με ταπροσόνταπου διαθέτει ο τόπος. Είμαστε στη διάθεση όλων για ουσιαστική παραγωγήέργου».