Έλεγχοι αντλιών εν όψει

0

ΕλένηΔιαφωνίδου
elenidfn@yahoo.com
 
 
Μεσκοπό να οχυρωθεί η αγορά της Ξάνθης και ναπροστατευτούν οι οδηγοί και καταναλωτές καυσίμων,στο επόμενοδιάστημαθα πραγματοποιηθούναιφνιδιαστικοί έλεγχοι στις αντλίες υγρώνκαυσίμωντων πρατηρίων για να διαπιστωθεί αν έχουν εγκαταστήσειή όχι ειδικά μηχανάκιαπου «κλέβουν» λίτρα τη στιγμήτης προμήθειας.
Ηαπόφαση πάρθηκε μετάαπόπρωτοβουλία του αντιπεριφερειάρχη Ξάνθης κ. Φώτη Καραλίδη σε συνεννόησημετους αρμόδιουςυπηρεσιακούς, και μεεπιστολή ζητήθηκε μέσωτης Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ησυνδρομήτου αρμόδιουυπουργείουΠεριφερειακής Ανάπτυξης, ώστε οι περίφημοι«ράμπο»-ελεγκτές μετεχνογνωσία και εφοδιασμένημεειδική τεχνολογία- να έρθουν στην Ξάνθη για ναεντοπίσουν αν το φαινόμενοτης επέμβασηςστην αντλία έχει «οπαδούς» και στα βενζινάδικα τηςΞάνθης. Ο κ. Καραλίδης εξήγησε ότι δεν υπάρχουν υπόνοιες μέχριστιγμής,αλλά τησυνολική εικόνα που θα δημιουργήσειασφάλεια και στουςκαταναλωτές θα την έχουμεόταν θα πραγματοποιηθούνοι έλεγχοι.
Στηνκατεύθυνση αυτή έδωσε βαρύτητα η αντιπεριφέρειαΞάνθης, μετάαπό τις παρανομίεςπουδιαπιστώθηκαν σε πρατήρια της πρωτεύουσας και μετάαπό εκτιμήσειςτου υπουργείου που δημοσιοποιήθηκανσε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου του υφυπουργού κ. Ρόβλια, ο οποίος δήλωσεότι:«χωρίς να υπάρχουν αδιαμφισβήτηταστοιχεία, εντούτοιςμεβάση μελέτητουΠολυτεχνείου ενδεχομένωςτο 10% των αντλιών σταπρατήρια υγρών καυσίμωννα είναι ‘’πειραγμένες’’».
 
Αυστηρήη νομοθεσία για τους παραβάτες και τουςσυνεργούς τους
Τιςειδικές προβλέψεις της νέας νομοθεσίαςσχετικά μετην τιμωρίατων παραβατών ανέλυσε στο «Ε» η προϊσταμένηΑνάπτυξης κ. Αγγελική Γκουντή. 
Σύμφωναμετη διαδικασία που προβλέπει ο νέος νόμος3908/2011, ο παραβάτης υπόκειται σε επιβολή πρόσθετουπροστίμουαπό την ΔιεύθυνσηΕμπορίουτης Περιφέρειας, το οποίο θα ισούται μετο διπλάσιο του υπολογισμένουποσοστού απόκλισης κάθε αντλίας επί του συνολικού κύκλου εργασιών.Αναφέρεταιότι το πρόστιμοδεν μπορείνα είναι μικρότεροαπό 30.000 ευρώ ανά επηρεαζόμενηαντλία, Ταυτόχρονα αφαιρείται και η άδεια λειτουργίαςχωρίς δυνατότητα επανάκτησης ούτε από τον ίδιο τον ιδιοκτήτη, ούτε απόσυγγενείς, ενώ υπό νέα διεύθυνση το πρατήριο μπορείνα λειτουργήσει τουλάχιστον ένα χρόνο μετά.
Ση
μειώνεταιότι για τον εγκαταστάτη του μηχανισμού,σύμφωναμετο νέο νόμο,προβλέπεται η επιβολή διοικητικού προστίμουτο οποίο κυμαίνεταιαπό50.000 έως 500.000 ευρώ. Ταυτόχρονα προβλέπονται και ποινικές κυρώσεις.
Ηκ. Γκουντή εξήγησε ότι ζητήθηκε η συνδρομήτου υπουργείου διότι η Ξάνθη δεν διαθέτει ελεγκτές μετην απαραίτητη τεχνογνωσία και ηλεκτρονικό εξοπλισμό.«Κι εμείςκάνουμεελέγχους σε αντλίες, πλάστιγγες και ζυγαριές, αλλά μετην παλιά μέθοδοκιέτσι αν έχει «πειραχθεί» η αντλία μεπιοσύγχρονο τρόπο, δε μπορούμενα το εντοπίσουμε»,πρόσθεσεη ίδια.
 
Καλώςνα ορίσουν
Μεθετική διάθεση και επιδοκιμασίαβλέπουν οι βενζινοπώλες δια μέσωτου προέδρου τους την άφιξη των ελεγκτών. Ο κ. ΓιάννηςΣιούτας, πρόεδρος του σωματείουιδιοκτητών πρατηρίωνυγρών καυσίμωννομούΞάνθης σημειώνειστο «Ε» ότι δεν υπήρξε κάποια συνάντηση ήεπικοινωνία μεην ηγεσία της αντιπεριφέρειας Ξάνθης, ωστόσο πρόκειταιγια μιακαλή πρωτοβουλία «να πέσουν οι μάσκες»,όπως ο ίδιος δηλώνει χαρακτηριστικά και ναπροστατευτεί ο υγιής ανταγωνισμός.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2011
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Όλοι οι σταυροί των υποψηφίων στις εκλογές του Επιμελητηρίου

Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.gr  Με πλειοψηφήσαντα  τοσυνδυασμό «Επ…