Αρχική ΑΘΛΗΤΙΚΑ Ποδόσφαιρο Ο παίκτης της Ξάνθης που έζησε τον τρόμο στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης

Ο παίκτης της Ξάνθης που έζησε τον τρόμο στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης

wallace

Την ώρα της πρόσφατης τρομοκρατικής επίθεσης βρισκόταν στο «Κεμάλ Ατατούρκ» ο Βραζιλιάνος Γουάλας Φερνάντο

Επέστρεφε από την πατρίδα του στην Ελλάδα ενόψει της έναρξης της προετοιμασίας της ομάδας

Τον τρόμο έζησε στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής της Ξάνθης, Φερνάντο Γουάλας, ο οποίος βρέθηκε στο «Κεμάλ Ατατούρκ» την ώρα της πρόσφατης τρομοκρατικής επίθεσης που είχε ως τραγικό απολογισμό θυμάτων 41 νεκρούς και περισσότερους από 240 τραυματίες.

Ο Γουάλας που ταξίδεψε στην πατρίδα του για την περίοδο των θερινών διακοπών, επέστρεφε μαζί με την οικογένεια του (τη σύζυγο και την κόρη του) την Τρίτη στην Ελλάδα με πτήση μέσω Τουρκίας, καθώς η ημερομηνία για το «μάζεμα» των παικτών στη βάση τους ενόψει της προετοιμασίας έχει οριστεί για την ερχόμενη Κυριακή, ενώ οι προπονήσεις θα ξεκινήσουν την Τρίτη 05 Ιουλίου.

Για κακή του τύχη, λίγο μετά την άφιξη της πτήσης του από τη Βραζιλία στην τουρκική μεγαλούπολη κι ενώ ο ίδιος βρισκόταν λίγο έξω από το κτίριο, σε χώρο του αεροδρομίου, σημειώθηκε η πρώτη από τις τρεις εκρήξεις που πυροδότησαν οι ζωσμένοι με εκρηκτικά τρομοκράτες σκορπώντας τον πανικό.

Λίγα λεπτά αργότερα και αφού ξεπεράστηκε το αρχικό «σοκ», με τον ίδιο και την οικογένεια του να βρίσκονται πλέον σε ασφαλή χώρο, ο Γουάλας μερίμνησε να ενημερώσει τηλεφωνικώς τους οικείους του στην πατρίδα του και τους ιθύνοντες της ΠΑΕ Ξάνθη, ενώ την επόμενη ημέρα (Τετάρτη) ανήρτησε μήνυμα στην προσωπική του ιστοσελίδα σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπου ανέφερε:

«Σας ευχαριστώ για τα μηνύματα συμπαράστασης και το ενδιαφέρον. Είμαστε όλοι καλά και ασφαλείς. Χθες ήμουν στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης και είχα μόλις φτάσει την ώρα των εκρήξεων. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήταν η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου. Ευχαριστώ το Θεό που εγώ και η οικογένεια μου είμαστε καλά. Αφού ξεπέρασα το φόβο, κοιτάω μπροστά. Ευχαριστώ Θεέ μου»!

«Η χειρότερη εμπειρία της ζωής μου»

Ο 30χρονος Βραζιλιάνος μπακ μίλησε στο «Ε» εξιστορώντας την περιπέτεια του:

«Η πτήση από τη Βραζιλία στην Κωνσταντινούπολη φτάνει ως συνήθως στις 21:45. Αφού είχαμε πάρει τις αποσκευές μας και είχαμε βγει από το χώρο αφίξεων, κατευθυνόμενοι σε ξενοδοχείο που βρίσκεται στο οικοδομικό συγκρότημα του αεροδρομίου, ακούσαμε και νιώσαμε πολύ έντονα την έκρηξη, η οποία όπως μάθαμε εκ των υστέρων ήταν αυτή που έγινε στο πάρκινγκ του αεροδρομίου, μόλις μερικές εκατοντάδες μέτρα μακριά μας! Όλοι «πάγωσαν» από την έκρηξη και αρχικά σοκαριστήκαμε καθώς κανείς δεν ήξερε τι συμβαίνει. Βέβαια υποψιασμένοι από τέτοια θλιβερά περιστατικά που έχουμε δει να σημειώνονται το τελευταίο διάστημα σκεφτήκαμε ότι μπορεί να πρόκειται για βόμβα τρομοκράτη, ενώ οι στιγμές που ακολούθησαν ήταν δραματικές με εκατοντάδες επιβάτες να τρέχουν πανικόβλητοι για να προφυλαχθούν. Ευτυχώς σχεδόν άμεσα είδαμε ανθρώπους της αστυνομίας που μας καθοδήγησαν σε ένα ασφαλές σημείο και από εκεί στο ξενοδοχείο όπου τελικά ξεπεράσαμε το σοκ, αν και χρειαστήκαμε πολύ ώρα».

Απέφυγε νέα πτήση και επέστρεψε στην Ξάνθη οδικώς από την Κωνσταντινούπολη

Η αναπάντεχη εξέλιξη του ταξιδιού της επιστροφής του Γουάλας τον οδήγησε να αλλάξει το πλάνο της επιστροφής του κι έτσι ενώ αρχικά ήταν προγραμματισμένο να επιστρέψει με πτήση από την Κωνσταντινούπολη στη Θεσσαλονίκη και από εκεί στην Ξάνθη, αποφάσισε να έρθει οδικώς στην πόλη μας με λεωφορείο.

«Το αρχικό πλάνο του ταξιδιού μας αφορούσε μία στάση λίγων ωρών και διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο του αεροδρομίου, ενώ το επόμενο πρωινό θα συνεχίζαμε αεροπορικώς για τη Θεσσαλονίκη και από εκεί οδικώς για την Ξάνθη. Όμως λόγω του συμβάντος και καθώς υπήρχε αβεβαιότητα για το εάν θα πραγματοποιηθούν οι πτήσεις για τις επόμενες ημέρες, σε συνεννόηση με τον πράκτορα μου άλλαξα το δρομολόγιο και ήρθαμε οικογενειακώς στην Ξάνθη το επόμενο πρωί με λεωφορείο».

Ολοκληρώνοντας, ο Γουάλας τόνισε ότι δεν θα «υποκύψει» στον τρόμο τέτοιων επιθέσεων και καθώς ξεπέρασε το αρχικό σοκ, κοιτάει μπροστά.

«Νιώθω μεγάλη θλίψη για το γεγονός και τα θύματα των ¨τυφλών¨ επιθέσεων αλλά και στο ότι υπάρχει ένα τέτοιο κλίμα. Όμως όχι, δεν μπορώ να πω ότι με φόβισε τόσο ώστε να μην επιλέξω ξανά τέτοιου είδους ταξίδι. Σίγουρα όπως ανέφερα ο τρόμος και το αρχικό σοκ ήταν μεγάλο, όμως μετά από λίγες ώρες η προσωπική ηρεμία επανήλθε και, έχοντας το Θεό και την οικογένεια μου στο μυαλό μου βλέπω μπροστά. Εξάλλου σε λίγες ημέρες ξεκινάμε την προετοιμασία για τη νέα σεζόν και είμαι γεμάτος όρεξη και διάθεση για την επιστροφή στη… δράση».

Να υπενθυμίσουμε ότι ο Βραζιλιάνος αριστερός μπακ που βρίσκεται στην Ξάνθη από το 2014, μετά από δύο επιτυχημένες σεζόν με πολύ καλές προσωπικές εμφανίσεις και σημαντική προσφορά, ανανέωσε στις 30 Μαΐου τη συνεργασία του με την ομάδα, επεκτείνοντας το συμβόλαιο του κατά ένα έτος.

Δημήτρης Καλτέκης
dkaltekis@empros.gr
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Ποδόσφαιρο
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κύπελλο Ελλάδος: Στις 20:30 της 25ης Μαΐου ο τελικός Παναθηναϊκός – Άρης

Στο Πανθεσσαλικό γήπεδο Η ΕΠΟ ενημέρωσε με ανακοίνωσή της ότι αποφασίστηκε η ώρα του τελικ…