Διευρύνει την απόσταση από τους ανταγωνιστές της
Με τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της να προσπαθούν να βρουν το βηματισμό τους τα τελευταία χρόνια, η Ελληνικά Γαλακτοκομεία των αδερφών Σαράντη συνεχίζει ακάθεκτη την αναπτυξιακή της πορεία “αυγατίζοντας” παράλληλα τα κέρδη της. Κι αυτό παρά τη “διαταραχή” που υπέστη η παραγωγή πέρυσι στο εργοστάσιο στα Τρίκαλα για περίπου ένα μήνα, όταν επλήγη απ’ την κακοκαιρία Daniel…
Με brands όπως τα Όλυμπος, Ροδόπη, Αγνό, Κλιάφας, η εταιρεία των αδερφών Τάκη και Μιχάλη Σαράντη που μέσα σε τρεις δεκαετίες εξελίχθηκε από ένα τυροκομείο στα Τρίκαλα στη Νο1 Γαλακτοβιομηχανία της χώρας, κατέγραψε σημαντικές επιδόσεις το 2023, όπως μαρτυρούν οι οικονομικές καταστάσεις που δημοσιοποιήθηκαν.
Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου το 2023 ανήλθε σε 600,1 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 21,31% σε σχέση με τα 493,8 εκατ. ευρώ του 2022. Την ίδια ώρα τα προσαρμοσμένα EBITDA αυξήθηκαν κατά 45,85% φθάνοντας τα 94,1 εκατ. ευρώ, από 65 εκατ. ευρώ και τα κέρδη μετά τους φόρους κατά 3,38% φθάνοντας τα 27,28 εκατ. ευρώ, από 26,39 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία το 2023 προχώρησε σε διανομή κερδών ύψους 6 εκατ. ευρώ ενώ ανάλογο ποσό (5,99 εκατ. ευρώ) έχει προταθεί φέτος σαν προμέρισμα.
«Η αύξηση αυτή αποτυπώνει τις στρατηγικές επιλογές του Ομίλου να επενδύει συνεχώς και να αναπτύσσεται εκτός Ελλάδος ενώ, επίσης σημαντικό ρόλο έπαιξε και η εξαγορά της θυγατρικής United Milk Company στην Βουλγαρία» σημειώνεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση, την οποία υπογράφουν οι πρωτότοκοι γιοι των δύο μετόχων, που ανέλαβαν πλέον τα ηνία της επιχείρησης.