5500 εισιτήρια για τους Ξανθιώτες φιλάθλους – 25500 για τους «ερυθρόλευκους»
Το Σάββατο 23 Μαΐου (20:30) στο ΟΑΚΑ το ιστορικό παιχνίδι για την ξανθιώτικη ομάδα
Πραγματοποιήθηκαν χθες οι δύο πρώτες συσκέψεις για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας της 23ης Μαΐου στο ΟΑΚΑ όπου αποφασίστηκε το πώς θα διατεθούν τα εισιτήρια στις δύο φιναλίστ ομάδες.
Στις δύο χθεσινές συσκέψεις μετείχαν οι εκπρόσωποι των ΕΠΟ, ΟΑΚΑ, ελληνικής αστυνομίας και φυσικά των Ολυμπιακού και Ξάνθης (Ν. Επιτρόπου). Όπως αποφασίστηκε για τον τελικό που θα ξεκινήσει στις 20:30 του Σαββάτου 23/5 στο ΟΑΚΑ θα διατεθούν σε πρώτη φάση συνολικά 31.000 εισιτήρια (το ΟΑΚΑ είναι χωρητικότητας 70.000 θέσεων), από τα οποία η Ξάνθη πήρε τα 5.500 και ο Ολυμπιακός τα 25.500. Για την ξανθιώτικη ομάδα ο αριθμός των εισιτηρίων που πήρε κρίνεται ικανοποιητικός καθώς η ζήτηση δεν αναμένεται να ξεπεράσει τα 5500 εισιτήρια.
Από την άλλη πλευρά, εάν οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού εξαντλήσουν τα 25.500 εισιτήρια μπορούν να ζητήσουν μερικά επιπλέον σε νέα σύσκεψη που θα πραγματοποιηθεί το επόμενο διάστημα.
Πως «μοιράστηκαν» τις Θύρες οι δύο ομάδες
Η ΠΑΕ Skoda Ξάνθη πήρε 5.500 εισιτήρια για τις ανάγκες των φιλάθλων της, για τις Θύρες 19-20-21 που είναι προς την μεριά της Λεωφόρου Κηφισίας. Οι τιμές των εισιτηρίων ορίστηκαν στα 10, 15, 20 Ευρώ και 30 Ευρώ για τις πιο κεντρικές (VIP).
Από την άλλη οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού θα καταλάβουν τις Θύρες 35, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (σύνολο εισιτηρίων 25.500), που βρίσκονται προς την πλευρά του σταθμού του ΗΣΑΠ «Ειρήνη».
Το «μοίρασμα» του γηπέδου έγινε έτσι ώστε οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού να μετακινηθούν από τον Πειραιά με συρμούς του ηλεκτρικού με προορισμό τον σταθμό «Ειρήνη» που αποτελεί μέρος του ΟΑΚΑ κι έτσι να κατευθύνονται από εκεί προς τις Θύρες τους χωρίς να υπάρχει δυνατότητα να προσεγγίσουν αυτούς της Ξάνθης.
Έτσι τα λεωφορεία που θα μεταφέρουν φιλάθλους της Ξάνθης θα οδηγούνται μέσω της Λ. Κηφησίας στο parking του ΟΑΚΑ που βρίσκεται στην αντίθετη πλευρά από τον σταθμό του ηλεκτρικού για να καταλάβουν στη συνέχεια τις θέσεις τους στις παραπάνω Θύρες (19-20-21). Να σημειώσουμε ότι οι Θύρες 19 και 21 αφορούν θέσεις για το κάτω διάχωμα και η Θύρα 20 θέσεις για το επάνω διάζωμα του ΟΑΚΑ.
Σύμφωνα με την ενημέρωση της ΕΠΟ οι Θύρες για τους φιλάθλους θα ανοίξουν 3 ώρες πριν από την σέντρα του αγώνα (από τις 17:30).
Με λεωφορεία η μετακίνηση του κύριου όγκου των Ξανθιωτών φιλάθλων
Καθώς χθες το μεσημέρι έγιναν οι συσκέψεις για τα μέτρα τάξης του τελικού και οριστικοποιήθηκαν οι Θύρες όπου θα φιλοξενηθούν οι φίλαθλοι κάθε ομάδας, η ΠΑΕ Skoda Ξάνθη ξεκίνησε αμέσως μετά τις επαφές για τον τρόπο μετακίνησης των φιλάθλων της.
Αρχικά εκπρόσωποι της ομάδας θα κάνουν μία συζήτηση με μέλη του ΔΣ των «xanthifans», που θα αποτελέσουν τον κύριο όγκο των εκδρομέων της ομάδας, ενώ σήμερα το πρωί αναμένεται να γίνουν γνωστοί και οι φορείς της περιοχής που έχουν εκδηλώσει την πρόθεση τους να βάλουν λεωφορεία. Χωρίς να έχει ανακοινωθεί επίσημα, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι μεταξύ άλλων την προσπάθεια της Ξάνθης θα ενισχύσουν με επιπλέον λεωφορεία η Περιφέρεια ΑΜΘ, οι Δήμοι Ξάνθης και Τοπείρου και άλλοι φορείς, αρχές και σύλλογοι (παλαίμαχοι κ.α.) της Ξάνθης.
Να σημειώσουμε ότι έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο να μπει πτήση «τσάρτερ» για τις ανάγκες των φιλάθλων καθώς ήταν ιδιαίτερα ακριβή ως λύση κι έτσι η οργανωμένη μετακίνηση των Ξανθιωτών θα γίνει αποκλειστικά με λεωφορεία.
Βέβαια πολλοί ακόμη θα ταξιδέψουν στην Αθήνα μεμονωμένα, με αρκετούς να έχουν κλείσει ήδη εισιτήρια για αεροπορικές πτήσεις από Χρυσούπολη ή Θεσσαλονίκη ενώ ορισμένοι θα προτιμήσουν και τη λύση του ταξιδιού με Ι.Χ. αυτοκίνητα.
Το παιδάκι που έκανε τηλεοπτικό… κάλεσμα στον κόσμο
Μας έχει συνηθίσει σε πρωτότυπες κινήσεις ο Χρήστος Πανόπουλος, αλλά αυτή τη φορά ξάφνιασε ακόμα και τους μυημένους με το τηλεοπτικό σποτ που ετοιμάστηκε για την συμμετοχή της Ξάνθης στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος και προβλήθηκε ήδη από τη Nova.
Το διαφημιστικό σποτ έχει εικόνες από στιγμές της φετινής πορείας της Ξάνθης, υπό τον ήχο του ύμνου της Ξάνθης (“Skoda ολέο, Ξάνθη ολέο” κλπ). Και κάποια στιγμή εμφανίζεται ένα μικρό παιδάκι μπροστά από το ΟΑΚΑ, στον περιβάλλοντα χώρο, να λέει ότι είναι Skoda Ξάνθη.
Το ενδιαφέρον όμως δεν είναι το τι λέει, φορώντας μια κόκκινη μπλούζα με το σήμα του Δημόκριτου που γράφει “Greek Cup Final 2015”. Πιο πολύ ενδιαφέρον έχει το… κάλεσμα που κάνει λέγοντας: «Είμαι Skoda Ξάνθη, είμαστε λίγοι, θέλουμε κι άλλους φίλους στον τελικό»!
Δηλαδή πρόσκληση στους φιλάθλους των άλλων ομάδων να στηρίξουν την Ξάνθη στον τελικό απέναντι στον Ολυμπιακό; Προφανώς! Σπόντα και προς τους φιλάθλους της Ξάνθης που δεν γέμισαν ούτε καν στον ημιτελικό της πρόκρισης τα Πηγάδια; Ίσως.
Σε κάθε περίπτωση, η κίνηση της ΠΑΕ Skoda Ξάνθη να αγοράσει διαφημιστικό χρόνο σε κανάλι πανελλήνιας εμβέλειας προκάλεσε αίσθηση σε αρκετό κόσμο.
Για την ιστορία, το σποτ προβλήθηκε στο ημίχρονο της εκπομπής που μετέδιδε λεπτό προς λεπτό τους αγώνες της τελευταίας αγωνιστικής την περασμένη Κυριακή, από το Novasports 1.