Το δικό μας ΚΤΕΟ!

0

Η Ξάνθη απέκτησε το πρώτο ιδιωτικό ΚΤΕΟ που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ιδιοκτήτες ΙΧ μέχρι 3,5 τόνους να περάσουν τον απαραίτητο έλεγχο με χαμηλότερο κόστος, ελάχιστο χρόνο παραμονής στον ευχάριστα διαμορφωμένο χώρο χωρίς να έχουν την υποχρέωση των παραβόλων και λοιπών διαδικασιών που καλύπτουν οι υπάλληλοι του ΚΤΕΟ και με τη σιγουριά που παρέχει η πιστοποίηση του προσωπικού και η τήρηση όλων των αυστηρών προϋποθέσεων που θέτει το κράτος για την λειτουργία της επιχείρησης.
Στο 3ο χιλιόμετρο της οδού Ξάνθης – Π.Λάγος, λίγο πριν την παράκαμψη για Καβάλα, αριστερά, λειτουργεί εδώ και τρεις εβδομάδες το πρώτο ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Ξάνθης.
Στις σύγχρονες όσο και μοντέρνες αλλά και πιστοποιημένες εγκαταστάσεις του, ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου που θα επιλέξει να περάσει από έλεγχο το αυτοκίνητό του, θα δεχθεί τις πιστοποιημένες, εξειδικευμένες υπηρεσίες των ειδικά εκπαιδευμένων υπαλλήλων χωρίς την ταλαιπωρία της πολύωρης αναμονής και της έγνοιας για τις γραφειοκρατικές διαδικασίες.
Μέχρι 150 αυτοκίνητα την ημέρα ελέγχονται από εκπαιδευμένο προσωπικό
Στο Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Ξάνθης μας ξενάγησε ο Τεχνικός Διευθυντής Α. Αθανασιάδης, Μηχανολόγος – Μηχανικός εξηγώντας μας αυτά που πρέπει να γνωρίζουν οι ξανθιώτες για το πρώτο ιδιωτικό ΚΤΕΟ της Ξάνθης:
«Είναι το πρώτο ιδιωτικό ΚΤΕΟ στην Ξάνθη και λειτουργεί πλήρως εδώ και τρεις εβδομάδες. Οι δυνατότητές μας είναι αρκετά μεγάλες, έχουμε δυο διαδρόμους και μπορούμε να εξυπηρετήσουμε περί τα 120 με 150 αυτοκίνητα την ημέρα. Αυτό λόγω και του ότι έχουμε διευρυμένα ωράρια, είμαστε ανοιχτά κάθε μέρα απ’ τις 8 το πρωί μέχρι τις 6 το απόγευμα και το Σάββατο απ’ τις 8 το πρωί μέχρι τις 4 το απόγευμα».
Αυστηρό είναι το κράτος στην διαπίστευση και αδειοδότηση της συγκεκριμένης επιχείρησης όπως μας ανέφερε ο κ. Αθανασιάδης: «Το ΚΤΕΟ είναι μια ιδιόμορφη περίπτωση που αδειοδοτείται κατευθείαν απ’ το Υπουργείο Μεταφορών. Οι διαπιστεύσεις, οι αδειοδοτήσεις και όλα τα απαραίτητα όπως άδεια ίδρυσης και λειτουργίας καθώς και η πιστοποίηση του προσωπικού γίνεται με συγκεκριμένο και επίπονο τρόπο με μεγάλες απαιτήσεις. Ο προϊστάμενος κάθε γραμμής είναι το λιγότερο τελειόφοιτος ΤΕΙ, ο Τεχνικός Διευθυντής πρέπει να είναι Μηχανολόγος – Μηχανικός απόφοιτος Πολυτεχνείου, οι ελεγκτές πρέπει να είναι απόφοιτοι ΤΕΙ αλλιώς απόφοιτοι Τεχνικού Λυκείου με ειδικότητα σχετική με τα οχήματα που έχουν περάσει από συνεργεία για να γνωρίζουν τα αυτοκίνητα και στη συνέχεια να έχουν περάσει έξι εβδομάδες εκπαίδευση συγκεκριμένη σε ΤΕΙ οχημάτων. Στη συνέχεια δίνουν εξετάσεις στο Υπουργείο Μεταφορών. Αν τις περάσουν έχουν πιστοποίηση για ένα χρόνο. Στη συνέχεια τους πιστοποιούμε εμείς με εκπαίδευση που κάνω εγώ για τη νέα τεχνολογία όπως ας πούμε υβριδικά αυτοκίνητα και πιστοποιούνται κάθε χρόνο.
Λειτουργούμε με συγκεκριμένο ISO και το ΚΤΕΟ ελέγχεται και εξωτερικά αλλά και εσωτερικά για τη λειτουργία του. Όσον αφορά την διαπίστευση, οι δυσκολίες είναι μέχρι την έναρξη λειτουργίας και μετά παρακολουθείσαι απ’ το ΕΣΙ που είναι ο μοναδικός φορέας πιστοποίησης του ελληνικού κράτους. Αυτή τη στιγμή στην επιχείρηση απασχολούνται δέκα άτομα μαζί με τη γραμματεία».
Καμιά απ’ τις αυστηρές προϋποθέσεις για τη λειτουργία του ιδιωτικού ΚΤΕΟ δεν απαιτείται για το κρατικό όπως μας ενημέρωσε ο κ. Αθανασιάδης: «στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ είναι ανώτερη η πιστοποίηση του ελέγχου αφού καμιά απ’ τις προϋποθέσεις που τίθενται για το ιδιωτικό ΚΤΕΟ δεν υπάρχει στα δημόσια. Είμαστε ισότιμοι μολονότι έχουμε καλύτερες προϋποθέσεις και στις κτιριακές εγκαταστάσεις και στις μηχανολογικές αλλά και στις προϋποθέσεις για τις ικανότητες του προσωπικού».
Φθηνότερα, καλύτερα, ασφαλέστερα
Όσον αφορά τους λόγους που μπορούν να οδηγήσουν έναν ιδιοκτήτη αυτοκινήτου να προτιμήσει το ιδιωτικό ΚΤΕΟ ο Τεχνικός Διευθυντής μας ανέφερε: « έχουμε άδεια να διενεργούμε ελέγχους σε ιδιωτικά αυτοκίνητα και φορτηγάκια με μικτό βάρος μέχρι 3,5 τόνους. Είναι μια ιδιωτική επιχείρηση που μπορεί να διαμορφώσει τις τιμές σύμφωνα με τις ανάγκες της. Εμείς αφουγκραστήκαμε την αγορά κι επιλέξαμε, στο σύνολο ενός οχήματος, μαζί με την κάρτα καυσαερίων, να είμαστε 1,5 ευρώ φθηνότεροι απ’ το κρατικό ΚΤΕΟ. Σαν μπόνους στον πελάτη μας, επειδή τον σεβόμαστε απόλυτα, αν κάτι στην ασφάλειά του που αποτελεί το πρώτο μέλημά μας, δεν πηγαίνει καλά και κόβεται μέσα στις επόμενες 20 μέρες κι αν έχει μεγάλα προβλήματα του δίνουμε και δέκα μέρες παραπάνω, έχει δικαίωμα να κάνει επανέλεγχο και ο πρώτος επανέλεγχος είναι δωρεάν, προσφορά από μας.
Προσπαθούμε να βελτιώνουμε καθημερινά τις συνθήκες για τους πελάτες μας κι επιδιώκουμε να αποδεικνύουμε καθημερινά ότι τον σεβόμαστε κι αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η όσο το δυνατόν καλύτερη προσφορά υπηρεσιών από μέρους μας».
Η διαδικασία που ακολουθεί ο ενδιαφερόμενος
Εκείνος που θα προτιμήσει να κάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του στο ιδιωτικό ΚΤΕΟ έχει τις εξής επιλογές όπως μας ενημέρωσε οκ. Αθανασιάδης: «ο πολίτης έχει δυο δυνατότητες, ή να έρθει οποιαδήποτε απ’ τις ώρες λειτουργίας τους ΚΤΕΟ και να περιμένει κάποιο χρόνο που μπορεί να είναι λίγος ή μεγαλύτερος ανάλογα με τα οχήματα που προηγούνται ή να επικοινωνήσει με το τηλέφωνο 2541072424 και να κλείσει ραντεβού οπότε προηγείται εκείνων που έρχονται χωρίς ραντεβού.
Σε αντίθεση με το κρατικό ΚΤΕΟ, ο πελάτης δεν έχει καμιά σχέση με τον έλεγχο των αυτοκινήτων. Έρχεται στο ΚΤΕΟ, φέρνει στη Γραμματεία τα έγγραφα που του ζητάμε και κάθεται στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο όπου του προσφέρουμε έναν καφέ, ένα χυμό και μπορεί ν’ απασχοληθεί με το διαδίκτυο στο οποίο προσφέρουμε πρόσβαση για τον λίγο χρόνο που θα μείνει μέχρι να του περάσουμε εμείς το αυτοκίνητο απ’ τον έλεγχο.
Ο κόσμος πρέπει να ξέρει ότι ταξί εκπαιδευτικά οχήματα μέχρι 3,5 τόνους, περνάνε ισότιμα όλα τα οχήματα και όλα τα υπόλοιπα όπως παράβολα και ό,τι χρειάζεται τα διεκπεραιώνουμε εμείς. Γύρω στα είκοσι λεπτά είναι ο χρόνος αναμονής και στον επανέλεγχο, αν έχει διορθώσει αυτά που του ζητήσαμε, είναι δέκα λεπτά. Αν κάποιος φροντίζει κατά ελάχιστο την προσωπική του ασφάλεια, γιατί εμείς αυτήν φροντίζουμε, την ελέγχουμε και αν διαπιστωθεί κάποιο έλλειμμα μπορεί να το διορθώσει όπου εκείνος επιλέξει. Εμείς ελέγχουμε τα μέρη του αυτοκινήτου που εξαρτάται η ασφάλειά του. Είμαστε ανθρώπινοι και δεν έχουμε σκοπό να ταλαιπωρούμε τους πολίτες».
Το μεγάλο πρόβλημα που είναι και η αιτία για την επιβολή προστίμου και αφορά στο ότι οι περισσότεροι ξεχνάμε την ημερομηνία που π

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2008
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ταξί και κυκλοφοριακό πρόβλημα

Το απαράδεκτα συνεχιζόμενο πρόβλημα που συνεχώς επιτείνεται αντί να αμβλύνεται και αφορά τ…