Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2006 Δρομολογείται η κατασκευή του πάρκιγκ της Ανδρέου Δημητρίου

Δρομολογείται η κατασκευή του πάρκιγκ της Ανδρέου Δημητρίου

0

Ανάσα για την πόλη με τις 199 νέες θέσεις παρκαρίσματος αυτοκινήτων που θα διαθέσει ο Δήμος με την κατασκευή υπόγειου σταθμού κάτω από το 1ο Γυμνάσιο Ξάνθης.

Σημαντικό έργο για την άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Ξάνθης είναι η κατασκευή του υπόγειου πάρκιγκ κάτω από τον αύλειο χώρο του 1ου Γυμνασίου. Όπως μας είπε η κ. Μανά Α. από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, έχει γίνει η προμελέτη, πέρασε από το προχθεσινό δημοτικό συμβούλιο και μένει να αδειοδοτηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες. Το έργο θα δημοπρατηθεί μέσα στο 2007 και θα κοστίσει περίπου 3.200.000 ευρώ.

Ορισμός του χώρου κατασκευής

Ο σταθμός Αυτοκινήτων θα κατασκευασθεί στο οικοδομικό τετράγωνο που

περικλείεται  από τις οδούς Ανδρέου Δημητρίου – Μαραθώνος Αδριανουπόλεως

και Περικλέους. Ειδικότερα ο υπόγειος Σταθμός θα τοποθετηθεί κάτω από το νότιο

 τμήμα της αυλής του 1ου Γυμνασίου Ξάνθης. Η είσοδος και η έξοδος του Σταθμού

αποτελούν μία ενότητα και τοποθετούνται επί της οδού Μαραθώνος

Τεχνική περιγραφή του Σταθμού

Ο σταθμός θα έχει δύο υπόγειους ορόφους και η χωρητικότητά του

υπολογίζεται σε εκατόν ενενήντα εννέα (199) περίπου θέσεων στάθμευσης

επιβατικών αυτοκινήτων. Ο ακριβής τελικός αριθμός των θέσεων στάθμευσης θα

καθορισθεί κατά την επεξεργασία της Οριστικής Αρχιτεκτονικής Μελέτης, όταν

οριστικοποιηθούν η διάταξη των θέσεων στάθμευσης, η μορφή των διαδρόμων

κίνησης των οχημάτων, η οριζόντια και κατακόρυφη κίνηση των πελατών, οι

υποχρεωτικοί κύριοι και βοηθητικοί χώροι και τη διάταξη των μηχανολογικών

εγκαταστάσεων. Η Είσοδος και η Έξοδος του Σταθμού θα αποτελούν μία ενότητα

και η τοποθέτησή τους επί της οδού Μαραθώνος γίνεται προκειμένου να δημιουργείται  η ελάχιστη δυνατή κυκλοφοριακή επιβάρυνση στην οδό Ανδρέου

Δημητρίου, η οποία φέρει τον βασικό κυκλοφοριακό φόρτο της περιοχής. Παρά την

Είσοδο- Έξοδο δημιουργείται ο προβλεπόμενος Χώρος Αναμονής οχημάτων.

Το συνολικό Εμβαδόν του κτιρίου είναι 5.643,15 τετραγωνικά μέτρα, όπως

προκύπτει από τους δύο υπόγειους ορόφους.

Η λειτουργία του πάρκιγκ

Λειτουργικά ο Σταθμός θα έχει αυτόματο σύστημα καταγραφής της Εισόδου

– Εξόδου των οχημάτων και θα λειτουργεί με αυτοεξυπηρέτηση. Κατά την είσοδο

του οχήματος ο οδηγός του εκδίδει Κάρτα Εισόδου – Εξόδου αυτόματα από ειδικό

μηχάνημα και τοποθετεί ο ίδιος το όχημά του σε μια από τις διαθέσιμες θέσεις. Για

την έξοδό του από το Σταθμό και πριν από την παραλαβή του οχήματος του

καταβάλει τα προβλεπόμενα τέλη στάθμευσης είτε στο Γραφείο του Σταθμού, είτε

στο αυτόματο μηχάνημα πληρωμής και με την ενημερωμένη Κάρτα Εισόδου –Εξόδου εξέρχεται του Σταθμού.

 Για το σχεδιασμό του κτιρίου λαμβάνονται υπόψη όλες οι διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας ( Κανονισμός Πυροπροστασίας, διατάξεις για ΑΜΕΑ κλπ) όπως αυτές ισχύουν σήμερα.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2006
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Διαμαρτυρία…μετά μουσικής

Και ενώ βαίνει προς εκτόνωση η εκπαιδευτική κρίση, καθώς τα μέτωπα κλείνουν και το ζητούμε…