Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2006 Οι γονείς των μαθητών του 4ου Λυκείου ζητούν λύσεις

Οι γονείς των μαθητών του 4ου Λυκείου ζητούν λύσεις

0

Άμεση παρέμβαση από το Σύλλογο Γονέων – Κηδεμόνων του 4ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης σε λειτουργικά θέματα του Λυκείου.

Με επιστολή προς τον Νομάρχη και την διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δημοσιοποιεί τα προβλήματα αυτά ζητώντας την άμεση επίλυσή τους.

Η επιστολή του Συλλόγου

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 4ου ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ ΞΑΝΘΗΣ

Ξάνθη 31/10/2006

Προς: τον Νομάρχη Ξάνθης

Κοιν.:Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ξάνθης

        Τοπικό τύπο και Μ.Μ.Ε.

Το 4ο Γενικό Λύκειο Ξάνθης λειτούργησε για πρώτη φορά τη σχολική χρονιά 1998-1999 συστεγαζόμενο με το τότε 1ο ΤΕΛ (μετέπειτα 1ο ΤΕΕ). Λόγω έλλειψης χώρου το σχολείο

 μετακόμισε στο χώρο του 5ου Γυμνασίου στις αίθουσες που άφησε το Μουσικό Γυμνάσιο

μεταφερόμενο σε δικό του σχολείο. Εντούτοις δεν μετακινήθηκε όλο το σχολείο αφού τα εργαστήρια των Φυσικών Επιστημών, της Πληροφορικής και της Τεχνολογίας εξακολουθούν να βρίσκονται στο χώρο του 1ου ΕΠΑΛ.

Το σχολείο δέχεται παιδιά από τα χωριά Τοξότες, Αγ. Αθανάσιο, Θαλασσιά, Λεύκη, Κιμμέρια, Σέλινο, κ.α., και από την γρήγορα αναπτυσσόμενη περιοχή της Νεάπολης Ξάνθης (Ε-ΚΤΕΝΕΠΟΛ) – Καλλιθέας. Καθώς οι κάτοικοι της περιοχής αυξάνουν, αυξάνουν συνεχώς και τα παιδιά τόσο του 5ου Γυμνασίου όσο και του 4ου Λυκείου με αποτέλεσμα οι αίθουσες που διατέθηκαν στα παιδιά μας από το 5ο Γυμνάσιο να μην επαρκούν.

Ήδη τα παιδιά από τις προηγούμενες σχολικές χρονιές αναγκαζόντουσαν και αναγκάζονται κάτω από οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και διασχίζοντας δρόμο να μεταφέρονται σε άλλο σχολείο προκειμένου να παρακολουθήσουν μαθήματα στα εργαστήρια. Επιπλέον, επειδή οι αίθουσες δεν επαρκούσαν, τα εν λόγω εργαστήρια χρησιμοποιούνται αναγκαστικά και ως αίθουσες διδασκαλίας ορισμένων μαθημάτων κατευθύνσεων.

Την φετινή χρονιά, εκτός από τα παραπάνω, αναγκάστηκε το σχολείο να στείλει τα τρία τμήματα της Α Λυκείου στο κτίριο του 1ου ΤΕΕ. Το σχολείο είναι μοιρασμένο, οι διδάσκοντες -ναγκάζονται να μεταφέρονται από το ένα σχολείο στο άλλο (προφανώς εις βάρος της ποιότητας της διδασκαλίας) και τα παιδιά μας βρίσκονται αναγκαστικά χωρίς επαρκή επίβλεψη σε ένα σχολείο το οποίο δεν είναι το δικό τους. Έτσι, παρατηρείται το αντιπαιδαγωγικό φαινόμενο αδέρφια να φοιτούν τυπικά στο ίδιο σχολείο, αλλά ουσιαστικά σε διαφορετικό περιβάλλον.

Εξάλλου, η αναγκαστική μεταφορά μαθητών/τριών για αρκετές ώρες κάθε εβδομάδα από το ένα στο άλλο σχολείο για να παρακολουθήσουν μάθημα στα εργαστήρια εγκυμονεί κινδύνους τόσο τροχαίου ατυχήματος όσο και άλλους.

Εκτός αυτού οποιαδήποτε εργασία διοικητικής φύσεως (βεβαιώσεις, δικαιολογητικά, κ.ά.) αναγκάζει τα παιδιά μας να μετακινούνται από το ένα κτίριο στο άλλο.

Οπωσδήποτε οι συνθήκες αυτές δεν είναι κατάλληλες για μάθηση και δεν ευνοούν την α-πρόσκοπτη παρακολούθηση των μαθημάτων. 

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω νομίζουμε ότι είναι καιρός να αποκτήσει το Λύκειο της περιοχής μας το δικό του κτίριο όπου τα παιδιά μας θα μπορούν να καλλιεργηθούν

Σας υπενθυμίζουμε ότι στην περιοχή υπάρχει χώρος όπου θα μπορούσε να γίνει το σχολείο φτάνει να υπάρχει πολιτική βούληση και ευαισθησία.

Ο Πρόεδρος

Η αντιπρόεδρος

Τα μέλη

Κωνσταντινίδης Γεώργιος

Γενιτζέ Σουλτάνα

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2006
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Δήμο Βιστονίδας

Πρόσφατα ανακοινώθηκε από τον Δήμο Βιστονίδας η Απόφαση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμ…