Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Τσάμπα πάει τόσο νερό…10 μέρες τώρα!

Τσάμπα πάει τόσο νερό…10 μέρες τώρα!

0
makedonia_1-empros

Σπασμένος αγωγός της ΔΕΥΑΞ πλημμυρίζει την οδό Μακεδονίας

Έσπασαν τα τηλέφωνα της ΔΕΥΑΞ οι κάτοικοι όμως οι υπάλληλοι δήλωσαν άγνοια. Κατά τ’ αλλά: «Είμαστε κοντά στην καθημερινότητα του πολίτη

«Ο πιο άσχημος δρόμος της πόλης», λένε όσοι διαμένουν επί της οδού Μακεδονίας (πίσω από τη Γενική Τράπεζα). Εμφανείς οι κακοτεχνίες στο οδόστρωμα που προφανώς αγνοούν οι τεχνικές υπηρεσίες του δήμου, ένα σπίτι …βγαίνει μπροστά κόβοντας μέρος του δρόμου στον οποίο έχει γίνει ρυμοτόμηση για να φαρδύνει από το 2003 – όπως μας πληροφόρησαν –   αλλά έκτοτε ουδείς ασχολήθηκε με το θέμα ενώ πρόσφατα το σπίτι που εμποδίζει γίνεται αλλαγή κεραμοσκεπής γεγονός που σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης έχει πάρει άδεια από την πολεοδομία και ότι προφανώς έχει εγκαταλειφθεί η διαπλάτυνση της οδού, που άλλωστε δεν έγινε 9 χρόνια.

10 μέρες σπασμένος ο αγωγός…
Σαν να μην έφταναν όλα αυτά τα προβλήματα της οδού εδώ και 10 μέρες προστέθηκε και ένα ακόμη πρόβλημα που την καθιστά εκτός από κακότεχνη και πλημμυρισμένη!. Ένας αγωγός της ΔΕΥΑΞ έχει σπάσει σ’ ένα σημείο της οδού και αναβλύζει  νερό πλημμυρίζοντας την άσφαλτο. Οι περαστικοί πατούν μέσα στα νερά και όπως είναι φυσικό εκνευρίζονται με την κατάσταση.
Όπως μας μεταφέρει κάτοικος, έχουν σπάσει τα τηλέφωνα στη ΔΕΥΑΞ ζητώντας να στείλουν τεχνικούς να φτιάξουν τον αγωγό αλλά εδώ 10 μέρες ουδείς ανταποκρίθηκε. Την ίδια στιγμή το νερό συνεχίζει να διαχέεται στην άσφαλτο και να γίνεται άσκοπη σπατάλη.

Ιδέαν δεν είχε ο κ. Τσέπελης
Το «Ε» απευθύνθηκε στον πρόεδρο ης ΔΕΥΑΞ κ. Μανώλη Τσέπελη ο οποίος δήλωσε άγνοια για το πρόβλημα με το σπασμένο αγωγό της οδού  Μακεδονίας και ζητούσε να πληροφορηθεί από την υπηρεσία. Από την υπηρεσία επίσης δήλωσαν άγνοια του προβλήματος που πρόεκυψε… Τελικά ο κ. Τσέπελης δεσμεύτηκε ότι θα στείλει άμεσα συνεργείο για να ελέγξει τη βλάβη και να την επιδιορθώσει.
Το πρόβλημα της οδού Μακεδονίας που είναι κάτι συνηθισμένο θα μπορούσε να αποκατασταθεί χωρίς τη μεσολάβηση του «Ε» αν οι υπάλληλοι της ΔΕΥΑΞ έδιναν βάση στα τηλεφωνήματα των πολιτών που τους ανέφεραν το πρόβλημα. Όμως προφανώς σε κάποιες υπηρεσίες του δήμου κάποια πράγματα για να αποκατασταθούν ή ν’ αντιμετωπιστούν πρέπει να ασκηθεί πίεση από δημοσίευμα…και αυτό δεν συνάδει με ένα από τα συνθήματα της παράταξης Στυλιανίδη: «Είμαστε κοντά στην καθημερινότητα του πολίτη»!  

Μαριάννα Ξανθοπούλου
mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Συμμετοχή του Τοποτηρητή Μουφτή Ξάνθης στην εορτή της Εθνικής Ημέρας των Η.Α.Ε.

Ο Νεζντέν Χεμσερή εκπροσώπησε τη Μουφτεία Ξάνθης στην εκδήλωση της Πρεσβείας των Ηνωμένων …