Παράταση πήραν οι δύο εργολαβίες έως 30/6, προκειμένου να ολοκληρωθεί η νέα διαδικασία κατακύρωσης
Ξέμπλεξαν οι δύο διαγωνισμοί για την συντήρηση της Εγνατίας Οδού και πλέον οι δύο συμβάσεις είναι προς έγκριση στο Ελεγκτικό Συνέδριο, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το ypodomes.com. Μόλις ολοκληρωθεί επιτυχώς η διαδικασία αυτή, θα κληθεί η ΑΚΤΩΡ ως ανάδοχος να υπογράψει τη σύμβαση για τη συντήρηση του άξονα για τα επόμενα δύο χρόνια. Η έκπτωση που έχει δοθεί είναι λίγο πάνω από 65%.
Ο διαγωνισμός για τον ανατολικό τομέα αφορά στο τμήμα από το Κλειδί Ημαθίας μέχρι τους Κήπους Έβρου και τρεις κάθετους άξονες (Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας και Κομοτηνή-Σύνορα με Βουλγαρία). Ο δεύτερος αφορά στο τμήμα από την Ηγουμενίτσα μέχρι το Κλειδί Ημαθίας και τον κάθετο άξονα Σιάτιστα-Κρυσταλλοπηγή.
Παράλληλα, η Εγνατία Οδός έδωσε νέα παράταση στις τρέχουσες δίδυμες εργολαβίες της συντήρησης της Εγνατίας Οδού μέχρι να ολοκληρωθεί ο παραπάνω διαγωνισμός. Πιο συγκεκριμένα, οι δύο εργολαβίες (μία για τον ανατολικό και μία για τον δυτικό τομέα) πήραν παράταση μέχρι τις 30 Ιουνίου 2021.
Για το διάστημα αυτό η ανάδοχος ΑΚΤΩΡ θα λάβει 5,54 εκατ. ευρώ και 5,98 εκατ. ευρώ αντίστοιχα δυτικό και ανατολικό τομέα για να συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της.
Τώρα από πηγές κοντά στο θέμα, αναφέρεται στο ypodomes.com πως οι προσφυγές της ΙΝΤΡΑΚΑΤ κατά της ανάδειξης προσωρινού μειοδότη, απορρίφθηκαν από την ΑΕΠΠ.