Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2010 Μέσω διαδικτύου κλείνουν για διακοπές οι νέοι

Μέσω διαδικτύου κλείνουν για διακοπές οι νέοι

0

Εμφανώς μειωμένη η διάρκεια των φετινών καλοκαιρινώνδιακοπών τους- Σε πέντε ημέρες περιορίζονται οι περισσότεροι
 
 
Στη δύσκολη για τη χώρα μας οικονομική περίοδο πουδιανύουμε, οι νέοι βρίσκουν τρόπους για να πάνε διακοπές και ναδιασκεδάσουν μεπιο οικονομικά μέσα. Η αναζήτηση συνεχώς νέων προορισμών καιεμπλουτισμένωνπρογραμμάτων για διακοπές και ταξίδια στη πιο συμφέρουσα τιμή,αποτελούν τακύρια χαρακτηριστικά των νέων αυτή την περίοδο.
Η οργάνωση ΝΕΟΙ, σε έρευνα που διεξήγαγε σε τυχαίο δείγμα296 νέων, 19 έως 36 ετών, με μορφή έντυπου και ηλεκτρονικούερωτηματολογίου γιατο 2010, αποκαλύπτει ότι 90,5% των ερωτηθέντων κλείνουν τις διακοπέςτους μέσωδιαδικτύου καθώς οι τιμές όπως δηλώνουν είναι πιο οικονομικές και οιεπιλογέςπερισσότερες.
Ένα 71% δηλώνει ότι αγοράζει τις διακοπές τους απόδιαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία προτιμώντας και Ελληνικά αλλά καιξέναπρακτορεία αντίστοιχα. Ένα μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 21% ερευνάτιμές καιπροορισμούς διαδικτυακά χρησιμοποιεί όμως το τηλέφωνο για την τελικήκράτηση.
Οι νέοι δείχνουν να είναι πολύ συνειδητοποιημένοι αναφορικάμε την οργάνωση των διακοπών τους καθώς πριν κλείσουν κάνουν έρευνα στοδιαδίκτυο κατά 62% χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης σε ποσοστό84%αποδεικνύοντας έτσι ότι το διαδίκτυο είναι το σημαντικότερο κανάλιέρευνας καιαγοράς για τις καλοκαιρινές διακοπές των νέων.
Οι παραθαλάσσιες διακοπές έρχονται και φέτος στην πρώτη θέσηπροτίμησης των νέων σε ποσοστό 76% και ακολουθούν τα ταξίδια τουεξωτερικού,fly & drive και ταξίδια που εμπεριέχουν στο πρόγραμμά τουςδιάφορεςδραστηριότητες.
Η διάρκεια των διακοπών παρουσιάζει σημαντική μείωση φέτοςσε σχέση με άλλες χρονιές καθώς το 44% των νέων που επιλέγει να πάειδιακοπέςπεριορίζεται στις 5 ημέρες σε αντίθεση με πέρυσι που οι 7 ημέρες ήτανετομίνιμουμ.
Οι νεαροί καταναλωτές δείχνουν να επηρεάζονται πολύ από αυτάπου ακούνε μέσα στην παρέα αναφορικά με πιθανούς προορισμούς. Στοπαρελθόν αυτόγινόταν απολαμβάνοντας έναν καφέ σε μία καφετέρια με ανταλλαγή απόψεωνκαιεμπειριών. Σήμερα αυτό γίνεται μέσα από blogs (ιστολόγια), ιστοχώρουςκοινωνικής δικτύωσης κλπ, όπου ολόκληρες κοινότητες ταχυδρομούν τιςαπόψεις καιεμπειρίες τους για αγαπημένους προορισμούς.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Με στόχο το «μπλοκάρισμα» στην ανεργία

Τάξη στον τομέα της εργασίας σε μια εποχή αυξανόμενης ανεργίας επιχειρεί να βάλει το υπουρ…