Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2010 Να γίνουν οι σταθμοί ανεφοδιασμού στην Εγνατία

Να γίνουν οι σταθμοί ανεφοδιασμού στην Εγνατία

0

Πότε θα γίνουν τελικά οι σταθμοί στην Εγνατία οδό όπως έχειαποφασισθεί εδώ και καιρό; Ο λόγος για τους σταθμούς ανεφοδιασμού,ξεκούρασης,καφέ, εστίασης και άλλων παροχών προς τους ταξιδιώτες.
Η μη μέχρι τώρα υλοποίησή τους δημιουργεί σοβαρά προβλήματαστην λειτουργία της Εγνατίας διότι καθίσταται μη επιθυμητός καιεξυπηρετικόςδρόμος για τους επισκέπτες κυρίως από τις Ευρωπαϊκές χώρες.
Το σχετικό ρεπορτάζ αναφέρει:
«Λίγα χιλιόμετρα πριν εισέλθουν στην Ελλάδα, σταματούν γιαανεφοδιασμό (καύσιμα, τρόφιμα, νερά, αναψυκτικά) χιλιάδες αυτοκίνητα μεγερμανικές, γαλλικές και ολλανδικές πινακίδες, προερχόμενα από τιςαντίστοιχεςχώρες και έχοντας προορισμό την Τουρκία. Έχοντας τη λανθασμένη άποψηότιπροτιμούν τον ανεφοδιασμό εκτός Ελλάδας για οικονομικούς λόγους ή λόγωαντιπάθειας προς τους Έλληνες, σταμάτησα σε μια παρέα και τους ρώτησα.
Η απάντηση, αποκαρδιωτική: από τη Θεσσαλονίκη έως τα ελληνοτουρκικάσύνορα δεν υπάρχει ούτε βενζινάδικο, ούτε σταθμός ανάπαυσης, ούτε κανέναμαγαζάκι για ν΄ αγοράσει κάποιος ένα μπουκάλι νερό.
Είναι προς τιμήν των Ελλήνων που δεν έχουν βινιέτα ή διόδια(αναφέρομαι στη συγκεκριμένη διαδρομή) αφού αυτό δείχνει ότι σέβονταιτουςπεραστικούς και δεν θέλουν να τους “τ’ αρπάξουν” ούτε εκμεταλλεύονταιτο “πέρασμα” τους αλλά η μη ύπαρξη ενός οργανωμένου πάρκινγκ σεαπόσταση τουλάχιστον 400 χιλιομέτρων είναι απαράδεκτη.
Που και που βλέπεις κανένα ανοργάνωτο χώρο στάθμευσης όπουξεκουράζονται οι οδηγοί (φορτηγών κυρίως) θυμίζοντας Γιουγκοσλαβία του’80 μεβρομερές τουαλέτες-εστίες μόλυνσης και τρισάθλια τσαντίρια-καντίνεςόπου όποιοςθέλει πουλάει ό,τι θέλει και όσο θέλει. Τριτοκοσμικοί σκουπιδότοποι!
Ποιος κανονίζει αν και που θα εγκατασταθούν τέτοιοι σταθμοί;Ξέρει η τοπική κοινωνία και εν γένει το Κράτος, τί και πόσα χάνει απότηνέλλειψη οργανωμένων χώρων πολλαπλής χρήσης; Πόσες θέσεις εργασίαςχάνονται,πόσοι φόροι καυσίμων, εισοδήματος, Φ.Π.Α.; Μήπως έχουν την ψευδαίσθησηότι οπεραστικός θα μπει στο κοντινότερο χωριό για να ψωνίσει και ναεφοδιαστεί;΄Ίσως το κάνει κάποιος που έχει έκτακτη ανάγκη. Οι υπόλοιποι φροντίζουνναβγουν από τη χώρα όσο το δυνατόν συντομότερα.
Αυτοί που αποφασίζουν, πρέπει να καταλάβουν ότι η ξεκούρασηκι ένας καφές αποτελεί βασική ανάγκη για κάποιον που ταξιδεύει επί 20ώρες.Επίσης ένας “ελκυστικός” χώρος στάθμευσης μπορεί και να”αναγκάσει” κάποιους (για χάρη των παιδιών κυρίως) να σταματήσουν γιαλίγη ώρα και ν’ αφήσουν τα ωραία τους ευρώ. Προς το παρόν, το μόνο πουκαταφέρνετε είναι να πλουτίζουν αυτοί που δουλεύουν λίγο πριν ταΕλληνοσκοπιανάσύνορα και λίγο μετά τα Ελληνοτουρκικά.»
 
Στ. Φέρμας

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Με στόχο το «μπλοκάρισμα» στην ανεργία

Τάξη στον τομέα της εργασίας σε μια εποχή αυξανόμενης ανεργίας επιχειρεί να βάλει το υπουρ…