Η μετάλλαξη του νομού μας από ένα αγροτικό κατά βάση νομό, σε ένα τουριστικό προορισμό, που προωθείται από τους τοπικούς φορείς της Ξάνθης, φαίνεται σιγά σιγά από ευσεβής πόθος να γίνεται μία ορατή πραγματικότητα.
Του λόγου το αληθές έρχονται να επιβεβαιώσουν τα στοιχεία που έχουν σχέση με την πληρότητα τόσο των ξενοδοχειακών μονάδων της περιοχής μας, όσο και η κίνηση που παρατηρήθηκε σε επιχειρήσεις διασκέδασης αλλά και εστίασης, κατά την εορταστική περίοδο, που επισήμως έληξε με την εορτή των Θεοφανείων.
Σύμφωνα λοιπόν με τα πρώτα στοιχεία από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις της Ξάνθης, η πληρότητα σε πολλές από αυτές άγγιξε το 100%, με κάποιες από αυτές να διοχετεύουν την κίνηση που δεν μπορούσαν να εξυπηρετήσουν σε άλλες, λιγότερο πλήρεις σε κρατήσεις, μονάδες. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι ένα ένα τα ξενοδοχεία της πόλης μας αρχίζουν να δηλώνουν μέγιστη πληρότητα σε ενδιαφερόμενους που θα ήθελαν να περάσουν στην πόλη μας την περίοδο της Αποκριάς και να διασκεδάσουν στο πολύ γνωστό σε όλη την χώρα, καρναβάλι της Ξάνθης.
Παρόμοια ήταν η κατάσταση και στις υπόλοιπες επιχειρήσεις που έχουν σχέση με την διασκέδαση και την εξυπηρέτηση των επισκεπτών της πόλης μας κατά την περίοδο που ξεκίνησε από τα Χριστούγεννα και έληξε τα Θεοφάνεια. Εστιατόρια, ταβέρνες, κέντρα διασκέδασης και καφετέριες δούλεψαν σε εντατικούς ρυθμούς, στην πλειοψηφία τους, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις δεν «έπεφτε ούτε καρφίτσα», προς μεγάλη ικανοποίηση των τοπικών επιχειρηματιών.
Όμως δεν ήταν μόνο οι επιχειρηματίες των προαναφερθέντων επιχειρήσεων που δέχθηκαν με ικανοποίηση την αυξημένη τουριστική κίνηση της εορταστικής περιόδου. Χαρακτηριστική είναι και η ανακοίνωση που εξέδωσε το γραφείο του Νομάρχη Ξάνθης, κ. Γ. Παυλίδη, σύμφωνα με την οποία εκφράζεται η ικανοποίηση του κ. Παυλίδη για την πληρότητα που διαπιστώθηκε στις ξενοδοχειακές μονάδες και στα καταλύματα κατά την διάρκεια των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, η οποία, τονίζεται στην ανακοίνωση, ήταν μεγαλύτερη από ποτέ. Γίνεται επίσης αναφορά στην απόδοση της συντονισμένης προσπάθειας που γίνεται την τελευταία δεκαετία προς την κατεύθυνση της αύξησης της τουριστικής κίνησης στο νομό μας. Σημειώνεται μάλιστα ότι η αύξηση της τουριστικής κίνησης, συνολικά για το 2008, άγγιξε το 10%, με συνεπακόλουθη μία σημαντική αύξηση, σε σύγκριση με πέρυσι, των οικονομικών εισροών αλλά και του συνολικού εισοδήματος του νομού. Στην ανακοίνωσή του ο κ. Παυλίδης καταλήγει με τις ευχαριστίες του προς όλους τους επιχειρηματίες που προσφέρουν ξενοδοχειακές υπηρεσίες αλλά και στους συναφείς κλάδους επαγγελματιών, όπως και στους τουριστικούς πράκτορες από όλη την Ελλάδα, που επέλεξαν την Ξάνθη ως ταξιδιωτικό προορισμό, τονίζοντας την τουριστική συνείδηση που αναπτύσσεται στην πόλη μας, κάτι που δημιουργείται με θετικό πνεύμα, συστηματική προβολή και διαφήμιση. Φυσικά ο κ. Παυλίδης δεν παραλείπει στην επιστολή του ν’ αναφερθεί και σε «μίζερες μικροπολιτικές εικόνες που θέλουν να περάσουν κάποιοι», οι οποίες όμως δεν στάθηκαν ικανές ν’ ανακόψουν την θετική πορεία του τουρισμού στον τόπο μας για το έτος που πέρασε.
Γιώργος Συληγαρδάκης
syligardakisg@yahoo.gr
Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2009 Καρφίτσα δεν έπεφτε στα ξενοδοχεία της Ξάνθης
-
«Ενημέρωση-πρόληψη-ρύθμιση»: Ηχηρό μήνυμα για τον σακχαρώδη διαβήτη
Στην κεντρική πλατεία ολοκληρώθηκε η δράση του ΚΥ Ξάνθης σε συνεργασία με τον Δήμο Ξάνθης … -
ΕΘΕΑΣ: Πανευρωπαϊκή αντίδραση κατά της συμφωνίας Ε.Ε. – Mercosur
Η ΕΘΕΑΣ επισημαίνει ότι η συμφωνία ενδέχεται να δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό, καθώς η … -
Βιβλιοπρόταση του Σαββάτου: «Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ – Πώς το 2015 το “Ναι” των Μέσων έγινε στις κάλπες “Όχι”» του Γιώργου Πλειού
Με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από το ελληνικό δημοψήφισμα, το βιβλίο δίνει ιδιαίτερη…
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
-
«Ενημέρωση-πρόληψη-ρύθμιση»: Ηχηρό μήνυμα για τον σακχαρώδη διαβήτη
Στην κεντρική πλατεία ολοκληρώθηκε η δράση του ΚΥ Ξάνθης σε συνεργασία με τον Δήμο Ξάνθης … -
ΕΘΕΑΣ: Πανευρωπαϊκή αντίδραση κατά της συμφωνίας Ε.Ε. – Mercosur
Η ΕΘΕΑΣ επισημαίνει ότι η συμφωνία ενδέχεται να δημιουργήσει αθέμιτο ανταγωνισμό, καθώς η … -
Βιβλιοπρόταση του Σαββάτου: «Δημοψηφίσματα και ΜΜΕ – Πώς το 2015 το “Ναι” των Μέσων έγινε στις κάλπες “Όχι”» του Γιώργου Πλειού
Με αφορμή τη συμπλήρωση δέκα χρόνων από το ελληνικό δημοψήφισμα, το βιβλίο δίνει ιδιαίτερη…
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2009
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Και τώρα …δουλειά στην ΕΑΠΑΞ
Με την υπογραφή τ …