Αναλυτικά όσα προβλέπει το άρθρο 66 στην παρ. 2 του ν. 4823/2021
Για το επόμενο διάστημα το υπουργείο Παιδείας έχει ήδη δώσει το πράσινο φως για να ξεκινήσει η αξιολόγηση και για τους διευθυντές σχολικών μονάδων.
Οι Διευθυντές σχολείων αξιολογούνται και για το μάθημα που κάνουν στην τάξη, αλλά και για το παιδαγωγικό κλίμα σε αυτή. Η αξιολόγησή τους πραγματοποιείται από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) και από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης. Με αποφάσεις Διευθυντών Εκπαίδευσης δημιουργούνται τα ζεύγη και ορίζονται οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης που θα είναι αξιολογητές των Διευθυντών/ντριών & Προϊσταμένων Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας στο πεδίο Α1.
Αξιολόγηση Διευθυντών σχολείων: Τι προβλέπει το άρθρο 66 στην παρ. 2 του ν. 4823/2021
Οι Διευθυντές ή οι Προϊστάμενοι σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), οι υποδιευθυντές τους και οι Υπεύθυνοι τομέων Ε.Κ. αξιολογούνται και ως εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατά περίπτωση, από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας), ως προς τη γενική και ειδική διδακτική του γνωστικού αντικειμένου και από έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, ως προς το παιδαγωγικό κλίμα και τη διαχείριση της τάξης.
Οι ως άνω αξιολογητές Σύμβουλοι Εκπαίδευσης ορίζονται με απόφαση του Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, μεταξύ των υπηρετούντων στη Διεύθυνση αυτήν Συμβούλων Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης και πρέπει να μην είναι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης, σε συνεργασία με τους οποίους, ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος ασκεί το αξιολογικό έργο στους εκπαιδευτικούς της δομής, την οποία διευθύνει ή της οποίας προΐσταται.
Εφόσον, δεν είναι δυνατός ο ορισμός αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης σύμφωνα με το προηγούμενο εδάφιο, ο Επόπτης Ποιότητας της Εκπαίδευσης αιτείται τον ορισμό τους από τον Περιφερειακό Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης, μεταξύ των Συμβούλων Εκπαίδευσης Επιστημονικής ή Παιδαγωγικής Ευθύνης πλησιόχωρης Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Σε όσες περιπτώσεις δεν είναι και πάλι δυνατός ο ορισμός αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης, ο Περιφερειακός Επόπτης ορίζει ως αξιολογητές έναν Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης και έναν Σύμβουλο Εκπαίδευσης Επιστημονικής Ευθύνης (ειδικότητας) πλησιόχωρης Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, μετά από υπόδειξη του Περιφερειακού Επόπτη Ποιότητας της Εκπαίδευσης αυτής της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.
Πανελλήνιες 2024: Τι θα ισχύσει για τους υποψηφίους στις Αστυνομικές Σχολές
Το σύνολο των επιτυχόντων θα εγγραφούν και θα καταταχθούν στις οικείες Σχολές, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025
Την προκήρυξη του διαγωνισμού για την εισαγωγή ιδιωτών σπουδαστών στις Σχολές Αξιωματικών και Αστυφυλάκων της Ελληνικής Αστυνομίας με το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, δημοσίευσε το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Σύμφωνα με αυτήν, ο αριθμός των ιδιωτών υποψηφίων που θα εισαχθούν στη Σχολή Αστυφυλάκων καθορίζεται σε χίλιους τριάντα (1.030) και εκείνων που θα εισαχθούν στη Σχολή Αξιωματικών σε πενήντα (50) Όσοι/ες υποψήφιοι/ες έχουν σημειώσει στην αίτηση συμμετοχής ότι υπάγονται σε ειδική κατηγορία (πολύτεκνοι, τέκνα αναπήρων και θυμάτων πολέμου κ.λπ. – τρίτεκνοι), κρίνονται από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού αρχικά με τη γενική σειρά και εφόσον δεν συγκεντρώνουν τα απαιτούμενα μόρια για την εισαγωγή τους στην οικεία Σχολή, κρίνονται με την αντίστοιχη ειδική κατηγορία.
Συνακόλουθα, οι υποψήφιοι/ες που υπάγονται σε ειδική κατηγορία, διεκδικούν αρχικά την εισαγωγή τους στις Αστυνομικές Σχολές από τις θέσεις της γενικής σειράς, διαγωνιζόμενοι/ες με όλους/ες τους/ις υποψηφίους/ες σε πανελλαδικό επίπεδο και σε περίπτωση μη επιτυχίας, (διεκδικούν την εισαγωγή τους) από τις θέσεις που επιφυλάσσονται αποκλειστικά για την αντίστοιχη ειδική κατηγορία, στην οποία εντάσσονται, όπου αυτές (οι θέσεις) προκύπτουν σύμφωνα με τους ανωτέρω πίνακες.
Η χρήση του δικαιώματος της προηγούμενης παρ. 2 [ειδικές κατηγορίες (πολύτεκνοι, τέκνα αναπήρων και θυμάτων πολέμου κ.λπ. – τρίτεκνοι)] για εισαγωγή στις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας, γίνεται για μία μόνο από τις Σχολές αυτές. Αν κάποιος/α εισαχθεί με το δικαίωμα αυτό στη Σχολή Αστυφυλάκων δεν δικαιούται να το χρησιμοποιήσει για εισαγωγή στη Σχολή Αξιωματικών.
Οι Σχολές Αστυφυλάκων και Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας, κατατάσσονται στο 1ο, 2ο, και 4ο επιστημονικό πεδίο του άρθρου 4Α του ν. 4186/2013.
Επισημαίνεται ότι, το σύνολο των ως άνω επιτυχόντων θα εγγραφούν και θα καταταχθούν στις οικείες Σχολές, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025.
Αθλητικά Σχολεία και Τμήματα: Ανασυγκρότηση και υποβολή προτάσεων μέχρι τον Μάιο
Σε ανασυγκρότηση της Ομάδας Εργασίας που έχει σχηματιστεί για την δημιουργία Αθλητικών Σχολείων και Τμημάτων, προχώρησε ο Υπουργός Παιδείας.
Η ομάδα θα πρέπει να υποβάλει σχετικές προτάσεις μέχρι τον ερχόμενο Μάιο (αρχικά προβλεπόταν αυτό να γίνει τον Μάρτιο αλλά πήρε παράταση), προκειμένου την επόμενη σχολική χρονιά να εξεταστεί η επαναλειτουργία, πιλοτικά στην αρχή, νέων Αθλητικών σχολείων.