Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Το πνεύμα των Χριστουγέννων άφησε απ’ έξω τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Το πνεύμα των Χριστουγέννων άφησε απ’ έξω τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

0

Κινητοποίηση των εκπαιδευτικών την Πέμπτη το μεσημέρι στην πλατεία

Δημήτρης Ντούμος: «Ζητάμε αύξηση μισθών, η αγοραστική μας δύναμη έχει πέσει κατά 60%»

Στον απόηχο της προ ημερών ψήφισης της έκτακτης εισφοράς των 600 ευρώ στους ένστολους από όλα τα κόμματα εκτός του ΜέΡΑ25, χθες, Πέμπτη στη 1:00 μ.μ. ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης συμμετείχε μαζί με τη ΔΟΕ, την ΟΛΜΕ και την ΟΙΕΛΕ στην κινητοποίηση διαμαρτυρίας που πραγματοποιήθηκε, από την πλευρά του Διδασκαλικού Συλλόγου, στην Κεντρική Πλατεία της Ξάνθης. Επιπρόσθετα αποφασίστηκε στάση εργασίας από τις 11:30 έως την λήξη ωραρίου.

Έχοντας ως κεντρικό σύνθημα «Αυξήσεις στους Μισθούς-Επαναφορά των Δώρων» ο εκπαιδευτικός κόσμος θέλησε να στείλει στην κυβέρνηση ένα ηχηρό μήνυμα ότι χωρίς τις κατάλληλες προϋποθέσεις, τις οποίες έτσι και αλλιώς χρειάζονται οι εκπαιδευτικοί για να ζουν και όχι απλώς να επιβιώνουν, η δημόσια εκπαίδευση δεν μπορεί να εκπληρώσει την αποστολή που έχει αναλάβει προς την κοινωνία.

Ο κ. Ντούμος, Πρόεδρος του Διδασκαλικού Συλλόγου Ξάνθης δήλωσε στο «Ε» ότι «είναι γνωστό ότι με τα μνημόνια είχαμε μείωση του μισθού και των συντάξεων και επιπρόσθετα η ενεργειακή κρίση, ο πόλεμος και ο πληθωρισμός επιδείνωσε την θέση μας μειώνοντας την αγοραστική μας δύναμη κατά 60%» και πρόσθεσε ότι «εμείς ζητάμε αυξήσεις στους μισθούς, εξίσωση του ωραρίου των νηπιαγωγών με το αντίστοιχο των υπόλοιπων εκπαιδευτικών στα ολιγοθέσια σχολεία, κατάργηση του νόμου για την αξιολόγηση που κατηγοριοποιούν τα σχολεία και μονιμοποίηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών όπου με βάση τον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα του 2007 κατόπιν διετίας θα πρέπει να μονιμοποιούνται αυτόματα».

Με αιχμές για την προτεραιοποίηση της κατανομής των πόρων, με αφορμή την πρόσφατη ψήφιση του επιδόματος των 600 ευρώ για τα σώματα ασφαλείας, οι διαδηλωτές επέμειναν ότι η δημόσια εκπαίδευση αποτελεί βασικό στοιχείο του κοινωνικού και πολιτισμικού πλαισίου που βιώνουν οι πολίτες με συνέπεια να συμβάλλει στην αλλαγή της κοινωνίας. Το σχολείο που οραματίζονται οι εκπαιδευτικοί αλλά και οι μαθητές δεν χαρακτηρίζεται από φόβο απέναντι στις αλλαγές, αλλά τις επιδιώκει ως προϋπόθεση μιας δημοκρατικής πορείας εξέλιξης σε κάθε επίπεδο του κοινωνικού βίου. Και αυτές οι αλλαγές θα επιτευχθούν μόνο με την εξασφάλιση ενός υγιούς περιβάλλοντος για τους εκπαιδευτικούς ώστε να προσηλωθούν απρόσκοπτα στο έργο τους, όπως τόνισαν και στην πρόσφατη κινητοποίηση.

Παύλος Μαραγκός

pmaragkos@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΑΜΘ: Ανησυχητική μείωση του αγροτικού πληθυσμού

Χάσαμε περίπου 50.000 κατ’ επάγγελμα αγρότες σε 10 χρόνια – Η τάση της βιολογικής κα…