Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Καθυστερήσεις στην έναρξη του β΄ τμήματος του κάθετου άξονα Ξάνθης

Καθυστερήσεις στην έναρξη του β΄ τμήματος του κάθετου άξονα Ξάνθης

0

Η ΟΔΟΣ ΑΤΕ που ήταν η πρώτη μειοδότρια έκανε προσφυγή – Ζητά αναίρεση της απόφασης που παραχωρεί το έργο στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ

 

Η ΟΔΟΣ ΑΤΕ σε πρώτη φάση αποκλείστηκε λόγω μη επαρκούς επεξήγησης της έκπτωσης.

Χρονοδιάγραμμα ως το 2024 για το νέο τμήμα «Μελίβοια – Δημάριο»

 

 

Με προσφυγή κατά της απόφασης της επιτροπής διαγωνισμού της ΕΓΝΑΤΙΑΣ που ήταν απορριπτική σ’ ότι αφορά τις εξηγήσεις της για το ποσοστό έκπτωσης, απαντά η ΟΔΟΣ ΑΤΕ που αναδείχθηκε πρώτη μειοδότρια εταιρεία στον διαγωνισμό για το β’ τμήμα του κάθετου άξονα Ξάνθης και συγκεκριμένα το τμήμα «Μελίβοια – Δημάριο». Υπενθυμίζουμε ότι κατά την αποσφράγιση των προσφορών που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου μειοδότησε η ΟΔΟΣ ΑΤΕ με έκπτωση 21,52%. Δεύτερη μειοδότρια ήταν  η ΑΚΤΩΡ με 14,03% και  τρίτη η ΤΕΡΝΑ με 10%. Οι υπόλοιποι 4 συμμετέχοντες έδωσαν προσφορά κάτω από το 10%.

Προσφυγή της ΟΔΟΣ ΑΤΕ – Ζητά αναίρεση της απόφασης που την βγάζει από το έργο του κάθετου άξονα  της Ξάνθης

Αξίζει να σημειωθεί πως βάσει του νόμου για τις δημόσιες συμβάσεις, η επιτροπή του διαγωνισμού δύναται να ζητήσει δικαιολόγηση της προσφοράς εφόσον η μεγαλύτερη προσφορά είναι 10% πάνω από τον μέσο όρο των προσφορών που δόθηκαν από όλους τους συμμετέχοντες. Αυτό και έγινε αλλά οι εξηγήσεις από την εταιρεία ΟΔΟΣ ΑΤΕ κατά την αξιολόγηση κρίθηκαν μη επαρκείς και ως εκ τούτου ανακηρύχθηκε προσωρινή ανάδοχος η δεύτερη εταιρεία η ΑΚΤΩΡ-PC DEVELOPMENT με έκπτωση 14,03%. Η ΟΔΟΣ ΑΤΕ έχει προσφύγει ζητώντας την αναίρεση της απόφασης, οπότε αναμένονται εξελίξεις. Αυτό βέβαια σημαίνει ότι σε κάθε περίπτωση η έναρξη του έργου θα καθυστερήσει κάποιους μήνες καθώς η διαδικασία είναι αρκετά χρονοβόρα.  Να σημειώσουμε επίσης ότι η ΑΚΤΩΡ κατασκευάζει το α’ τμήμα «Δημάριο – Ελληνοβουλγαρικά σύνορα» και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα αναμένεται να ολοκληρωθεί η κατασκευή του εντός του έτους.  Όπως ανέφερε σε δηλώσεις του ο Διευθύνων σύμβουλος της Εγνατίας Οδού Α.Ε.Κωνσταντίνος Κουτσούκος «τα έργα τρέχουν εντός χρονοδιαγράμματος».

Χρονοδιάγραμμα ως το 2024 για το νέο τμήμα «Μελίβοια – Δημάριο»

Υπενθυμίζουμε επίσης ότι σ΄ ότι αφορά το έργο «Μελίβοια – Δημάριο»,  το κόστος του με τον ΦΠΑ έχει προϋπολογιστεί σε 48,82 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ 39,37 εκατ. ευρώ).  Αντικείμενο του έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή οδού ταχείας κυκλοφορίας μήκους 10,76 χλμ. περίπου που περιλαμβάνει και την κατασκευή τεσσάρων 4 ισόπεδων κόμβων. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 24 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Στόχος είναι το έργο να ολοκληρωθεί εντός του 2024. Η χρηματοδότηση του έργου προέρχεται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

Τέλος να σημειώσουμε ότι τα χαρακτηριστικά του κάθετου άξονα της Ξάνθης είναι ως άξονας  ταχείας κυκλοφορίας.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Βουλή: Ο Χ. Ζεϊμπέκ ρωτά για την καταστροφή της αλιείας στη λιμνοθάλασσα της Βιστoνίδας

Ο βουλευτής Ξάνθης της Νέας Αριστεράς κατέθεσε ερώτηση ζητώντας από την κυβέρνηση άμεσα μέ…