Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης έως 15/9

Αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Αλεξανδρούπολης έως 15/9

0

Αναλυτική ενημέρωση από τον ΟΣΕ για τις ενέργειες που ακολούθησαν τον εκτροχιασμό δύο βαγονιών εμπορικής αμαξοστοιχίας στη Λευκοθέα Σερρών

Στην αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής στη Λευκοθέα της ΠΕ Σερρών έως τις 15 Σεπτεμβρίου, οπότε και αναμένεται να επανέλθουν τα προγραμματισμένα επιβατικά και εμπορικά δρομολόγια στο εν λόγω τμήμα, προχωρεί ο ΟΣΕ.

Αυτό αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Οργανισμού, όπου περιγράφονται όλες οι εργασίες που πραγματοποιήθηκαν έως και τα ξημερώματα του Σαββάτου, προκειμένου να απελευθερωθεί η γραμμή για να ξεκινήσει η διαδικασία αποκατάστασης του δικτύου.

Αναλυτικότερα, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, την περασμένη Τετάρτη, 25-08-2021 στις 13:40, στην χιλιομετρική θέση 173+880 γρ Θ-ΑμΠΚ της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Αλεξανδρούπολης (ευρύτερη περιοχή του ΔΔ Λευκοθέας της ΠE Σερρών), δύο εκ των δέκα βαγονιών της υπ’ αρ. 80610 εμπορικής αμαξοστοιχίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εκτροχιάστηκαν για λόγους που προς το παρόν διερευνώνται διεξοδικά. Το τρένο μετέφερε δέκα βυτία με καύσιμα και μία πλατφόρμα του Στρατού από τη Θεσσαλονίκη προς την Αλεξανδρούπουλη. Στη συγκεκριμένη θέση το 8ο και 9ο βυτίο εκτροχιάστηκαν και τελικά ανατράπηκαν, ενώ το 10ο και 11ο βυτίο έμειναν στη γραμμή εντροχιασμένα.

Η γνωμάτευση της Πυροσβεστικής υπήρξε εξαρχής καθησυχαστική, καθώς η μικρή διαρροή που εμφανίστηκε στο ένα από τα δύο βυτία, δεν ενέπνεε ανησυχία, και ως εκ τούτου η Πυροσβεστική έδωσε έγκριση να αποχωρήσει άμεσα το άρτιο τμήμα της αμαξοστοιχίας προς την Αλεξανδρούπολη, όπως και έγινε.

Την ίδια ημέρα (Τετάρτη) αναχώρησε συρμός βοηθείας από τη Θεσσαλονίκη προς το σημείο, ενώ αναχώρησε και δεύτερος από το Ρέντη, ο οποίος διέθετε γερανό προκειμένου να συνδράμει στην ανέλκυση των βυτίων.

Μέχρι το βράδυ της Τετάρτης, η διαρροή είχε ελεγχθεί και τόσο τα δύο ανατραπέντα, όσο και τα δύο άρτια βαγόνια φυλάσσονταν από άνδρες του Ελληνικού Στρατού.

Ο συρμός βοηθείας από τη Θεσσαλονίκη ο οποίος είχε ήδη πλησιάσει στο σημείο, από το βράδυ της Τετάρτης, κατάφερε τελικά την Πέμπτη 26/8 (καθώς η περαιτέρω κίνησή του ήταν προβληματική λόγω βλάβης της γραμμής από το συμβάν), να προσεγγίσει το σημείο και να αποσύρει τα δύο άρτια βαγόνια, στον Σταθμό Διαλογής της Θεσσαλονίκης.

Την Παρασκευή 27/8, ο συρμός βοηθείας (με το γερανό) που έστειλε από την Αθήνα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προσέγγισε και ανασήκωσε το ένα από τα δύο βυτία, το οποίο προωθήθηκε στον σταθμό της Λευκοθέας, ενώ τα ξημερώματα του Σαββάτου 28/8, ολοκληρώθηκε και η -δυσκολότερη όλων- διαδικασία ανασήκωσης του δεύτερου βυτίου και η μεταφορά του στον σταθμό της Λευκοθέας.

Εν τω μεταξύ, δύο κενά βυτία μεταφέρθηκαν από τον Στρυμόνα στη Λευκοθέα, προκειμένου να ξεκινήσει η μετάγγιση του πετρελαίου από τα ανατραπέντα στα άρτια βυτία.

Η γραμμή από το πρωί του Σαββάτου είναι ελεύθερη για εργασίες αποκατάστασης. Ο ΟΣΕ έχει ήδη προχωρήσει στην εκτίμηση των ζημιών στη σιδηροδρομική γραμμή λόγω του συμβάντος και μεριμνά άμεσα για την επιδιόρθωσή τους, ώστε να επανέλθει το ταχύτερο δυνατό η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου.

Για τα αίτια του συμβάντος ο Οργανισμός θα ενημερώσει το κοινό με προσεχές δελτίο τύπου.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Το 15ο Συνέδριο Φοιτητών Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΣΦΗΜΜΥ) στην Ξάνθη

Θα πραγματοποιηθεί απο τις 19 έως τις 21 Απριλίου υπό την αιγίδα του Δημοκριτείου Πανεπιστ…