Έκανε συμβόλαιο για νυχτερινό ρεύμα και αντί γι αυτή επωφελούνταν εν αγνοία της άλλη ένοικος της οικοδομής
Ταλαιπωρία και διπλά έξοδα
«Βάλτε νυχτερινό ρεύμα και εξοικονομήστε χρήματα», είναι το μότο της ΔΕΗ για να παρακινήσει τους καταναλωτές να μπουν στη διαδικασία της ένταξης στο νυχτερινό τιμολόγιο και εγκατάστασης των σχετικών συνδέσεων που απατούνται. Μόνο που στην περίπτωση συνδημότισσας (τα στοιχεία της είναι γνωστά στην εφημερίδα μας) όχι απλά δεν εξοικονόμησε χρήματα αλλά υπέστη μεγάλη ταλαιπωρία και ψυχική οδύνη, κι αυτή και ο σύζυγός της και ενώ πλήρωσε δύο φορές το συμβόλαιο για την σύνδεση – η συμμετοχή στις δαπάνες για την εγκατάσταση μετρητή με χρονοχρέωση ανέρχεται σε 34,00 € συν ΦΠΑ – νυχτερινό τιμολόγιο τελικά αποδείχθηκε πως δεν είχε. Αυτό όμως που είχε ήταν μια απαξιωτική αντιμετώπιση παρά το γεγονός ότι αποδείχθηκε ότι όλα ξεκίνησαν από ένα λάθος στην σύνδεση από τεχνικούς της ΔΕΗ.
Έκανε συμβόλαιο για νυχτερινό ρεύμα και αντί γι αυτή επωφελούνταν εν αγνοία της άλλη ένοικος της οικοδομής
Το μπέρδεμα ξεκίνησε από ένα τυχαίο γεγονός όταν προκλήθηκε ένα γενικευμένο πρόβλημα στην οικοδομή και κλήθηκε τεχνικός της ΔΕΗ να ελέγξει το κεντρικό ρολόι καθώς και αυτά των ενοίκων. Εκ των υστέρων αποδείχθηκε ότι πιθανότατα τότε αλλάχθηκαν τα καπάκια στους μετρητές που φέρουν αριθμούς που αντιστοιχούν σε κάθε διαμέρισμα. Έτσι όταν αμέσως μετά έγινε η διαδικασία για την σύνδεση του νυχτερινού ρεύματος αυτή έγινε με βάση την …νέα αρίθμηση που όμως αντιστοιχούσε στο διαμέρισμα του επάνω ορόφου και όχι της συνδημότισσας. Έτσι η ένοικος του επάνω ορόφου είχε νυχτερινό χωρίς να το ξέρει και η συνδημότισσα που καταγγέλλει το γεγονός, επί 1,5 χρόνο ενώ ήταν συνεπής στις ώρες που έπρεπε να καταναλώνει ρεύμα δεν είδε καμιά διαφορά στους λογαριασμούς της μέχρι που παρατήρησε στο λογαριασμό της πως δεν έχει χρέωση για νυχτερινό. Κάλεσε την ΔΕΗ και ο τεχνικός ανακάλυψε το μπέρδεμα και το αποκατέστησε. Όμως για να γίνει εκ νέου σύνδεση η ΔΕΗ ζήτησε εξ αρχής τη διαδικασία με νέο συμβόλαιο και νέα πληρωμή συμμετοχής που ανήλθε στα 52 ευρώ.
Ταλαιπωρία και διπλά έξοδα
Δηλαδή διπλά έξοδα και ταλαιπωρία. Και αντί η ΔΕΗ να αναγνωρίσει το λάθος για το οποίο δεν ευθύνονταν οι ένοικοι της οικοδομής αλλά η τεχνική της υπηρεσία, όχι απλά δεν το αναγνώρισε αλλά αντιμετώπισε με αγένεια και απαξίωση και την «παθούσα» αλλά και την άλλη ένοικο που ζήτησε λογαριασμό.
Γι αυτό και η «παθούσα» κατήγγειλε το γεγονός στο «Ε» αλλά και ως ένδειξη διαμαρτυρίας γενικότερα για την αρνητική στάση μιας δημόσιας υπηρεσίας απέναντι στον πολίτη που μάλιστα τυγχάνει καταναλωτής της.
Μαριάννα Ξανθοπούλου