Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δρόμο Δράμα- Καβάλα ή Αμφίπολη;

Δρόμο Δράμα- Καβάλα ή Αμφίπολη;

0
metios proti dilosi

«Στα μαχαίρια» ο βουλευτής Δράμας Χ. Καραγιαννίδης με τον Χ. Μέτιο, αναφορικά με την οδική σύνδεση που πρέπει να τεθεί σε προτεραιότητα

 Η διχογνωμία διατυπώθηκε και στην ομιλία του πρωθυπουργού στην Κομοτηνή. Αμεσότερη η χρησιμότητα σύνδεσης με τη Θεσσαλονίκη, μέσω Αμφίπολης, είπε ο Α. Τσίπρας

Με σκληρή κόντρα ανάμεσα στο βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Δράμας Χρήστο Καραγιαννίδη και τον περιφερειάρχη Χρήστο Μέτιο κορυφώνεται η διχογνωμία σχετικά με την προτεραιότητα που πρέπει να δοθεί στην οδική σύνδεση της Δράμας, με τον πρώτο να τάσσεται υπέρ της γρηγορότερης μετακίνησης των Δραμινών προς Θεσσαλονίκη. Τη θέση αυτή υποστήριξε και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας στην ομιλία του στη Θεσσαλονίκη, μετά από την ανοιχτή διαμάχη ανάμεσα στο βουλευτή και τον περιφερειάρχη στην σύσκεψη των φορέων που προηγήθηκε της ομιλίας. Ωστόσο, ο πρωθυπουργός δεσμεύτηκε ότι η μελετητική ωρίμαση και των δύο έργων θα προχωρήσει, καθώς και στα δύο υπάρχει χρησιμότητα.

Με αιχμηρή ανακοίνωσή του ο βουλευτής επιτίθεται στον Χ Μέτιο, και τον αποκαλεί «τον μεγαλύτερο εχθρό της ΠΕ Δράμας», αφού, όπως υποστηρίζει «η βούληση των δραμινών πολιτών, των θεσμικών παραγόντων, του επιχειρηματικού κόσμου και της τοπικής αυτοδιοίκησης είναι ως προτεραιότητα ο δρόμος Δράμα- Αμφίπολη».

Με δημόσια τοποθέτηση απάντησε στον βουλευτή ο περιφερειάρχης, που αναφέρει σε δική του ανακοίνωση ότι με βάση το Χωροταξικό Σχέδιο της Περιφέρειας, οδικά έργα βασικής προτεραιότητας μεταξύ άλλων είναι και: 1. Η κατασκευή του άξονα Ε61, δηλαδή Καβάλα-Δράμα-Μαυρολεύκη-όρια νομού Σερρών-Νέα Μπάφρα-Σέρρες και 2. Η εξασφάλιση της σύνδεσης του Ε61 με την Εγνατία Οδό, δηλαδή το τμήμα Νέα Μπάφρα-Αμφίπολη, και τα δύο μέσω μελετών που θα πρέπει να υλοποιήσει η Εγνατία Οδός ΑΕ.

«Μέσω του Περιφερειακού Επιχειρησιακού μας Προγράμματος είναι δυνατόν να χρηματοδοτήσουμε μόνο το τμήμα που βρίσκεται εντός των διοικητικών ορίων της Περιφέρειάς μας, δηλαδή το τμήμα Καβάλα-Δράμα-Μαυρολεύκη-όρια νομού Σερρών, συνολικού μήκους περίπου 44 χιλιομέτρων, για το οποίο η Περιφέρεια έχει διαθέσει ήδη το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για πραγματοποίηση μελετών», σημειώνει ο περιφερειάρχης, προσθέτοντας: «για το πρώτο τμήμα Δράμα-Άγιος Αθανάσιος, μήκους περίπου 11 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού περίπου 40 εκατομμυρίων ευρώ, το οποίο είναι καταρχήν έτοιμο μελετητικά, θα προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ». Ο ίδιος εξηγεί ότι για το τμήμα του δρόμου που ανήκει γεωγραφικά και διοικητικά στην αρμοδιότητα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, δεν έχει θεσμική δυνατότητα χρηματοδότησης.

Στις κατηγορίες Καραγιαννίδη απαντά: «όλα τα άλλα δεν αποτελούν παρά ανούσια πολιτικά παιχνίδια εντυπώσεων με ατυχείς χαρακτηρισμούς, με τα οποία ο κ. Περιφερειάρχης δεν έχει καμία θεσμική σχέση. Παρόλα αυτά, θα χαρεί ιδιαίτερα αν, και με τη συμβολή του κ. Καραγιαννίδη, ολοκληρωθούν οι μελέτες και η κατασκευή της σύνδεσης του άξονα Ε61 με την Αμφίπολη από την Εγνατία Οδό Α.Ε. (η Διοίκηση της οποίας ορίζεται από την εκάστοτε κυβέρνηση) και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κ. Μητσοτάκης: «Θα συζητήσουμε περισσότερες μειώσεις φόρων»

Τα βασικά σημεία της τοποθέτησης του πρωθυπουργού στο υπουργικό συμβούλιο της Δευτέρας Συν…