Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα Το τρένο στα Στενά του Νέστου θα σφυρίξει του χρόνου

Το τρένο στα Στενά του Νέστου θα σφυρίξει του χρόνου

0
libera treno

Λόγω εργασιών ανακαίνισης της σιδηροδρομικής γραμμής – Ήδη οι επιβάτες μεταφέρονται με λεωφορεία στην Ξάνθη

Ακυρώνονται σχολικές εκδρομές καθώς είναι δημοφιλής τουριστικός και περιβαλλοντικός προορισμός – Και ο διαγωνισμός για το έργο ακόμη τρέχει…

Εκτός δικτύου ΟΣΕ είναι ο νομός μας και πρόκειται να παραμείνει για τουλάχιστον 9μήνες – όπως ανακοίνωσε η διοίκηση του ΟΣΕ – εξαιτίας των εργασιών που πρόκειται να γίνουν στην σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολη – Δράμα που κυρίως περιλαμβάνει ανακαίνιση της γραμμής Δράμας μέχρι τα Λιβερά που παρουσίαζε πολλά προβλήματα λόγω της παλαιότητας του δικτύου. Να σημειωθεί ότι μετά την ανακοίνωση διακοπής του δικτύου σ’ αυτή την γραμμή κυκλοφορούν μόνο εμπορικά τρένα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες.

Οι επιβάτες μεταφέρονται με λεωφορεία στην Ξάνθη

Εξαιτίας της διακοπής της σιδηροδρομικής γραμμής οι επιβάτες που επιθυμούν να αποβιβαστούν στον νομό μας μεταφέρονται με λεωφορεία που έχει εκμισθώσει κατόπιν διαγωνισμού ο ΟΣΕ και ανέλαβε γνωστό τουριστικό πρακτορείο του νομού μας να εκτελεί τις μεταφορές. Να σημειώσουμε πως στάσεις δεν γίνονται στους Τοξότες (ενώ υπήρχε στάση του τρένου) και ο επιβάτης που θέλει να αποβιβαστεί εκεί πρέπει να έλθει στην Ξάνθη και μετά να φύγει για Τοξότες κι αυτό αυξάνει την ταλαιπωρία του. Αντίθετα στάσεις γίνονται στην Σταυρούπολη και στο Παρανέστι.

Ακυρώνονται σχολικές εκδρομές στην διαδρομή των Λιβερών

Όπως είναι γνωστό η διαδρομή των Στενών του Νέστου που γίνεται μόνο με τρένο καθώς δεν υπάρχει οδικό δίκτυο που να την διατρέχει αποτελεί δημοφιλή προορισμό και την εντάσσουν στο πρόγραμμα τους πολλά σχολεία για τις σχολικές τους ή περιβαλλοντικές τους εκδρομές. Ήδη όμως μετά την γνωστοποίηση – σύμφωνα με πληροφορίες μας – υπάρχουν ακυρώσεις σε προγραμματισμένες εκδρομές.

Και ο διαγωνισμός για το έργο ακόμη τρέχει…

Και ουδείς αντιλέγει ότι το έργο είναι αναγκαίο ωστόσο να σημειώσουμε ότι οι εκδρομείς αλλά και οι επιβάτες θα κάνουν καιρό να επανέλθουν στην .,..κανονικότητα καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είναι η θυγατρική εταιρεία του ΟΣΕ και φορέας υλοποίησης του έργου έχει προκηρύξει διαγωνισμό για την ανεύρεση αναδόχου που όμως ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί. Αυτό πρακτικά σημαίνει – με δεδομένο το χρονοβόρο της διαδικασίας αλλά και των τεχνικών δυσκολιών που παρουσιάζει λόγω του δύσβατου της περιοχής – ότι μάλλον προς το τέλος του 2017 ( κι αν) θα ανοίξει η γραμμή. Να σημειώσουμε ότι μόνο η μελέτη του έργου κόστισε 3 εκ. ευρώ.

Μαριάννα Ξανθοπούλου

mxanthopoulou@empros.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Γιάννης Μάγγος: «Απαιτούμε δικαίωση για τον θανάσιμο ξυλοδαρμό του γιου μας»

Ο πατέρας του Βασίλη Μάγγου μιλά στο «Ε» για τον χαμό του, την ατιμωρησία των υπεύθυνων κα…