Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τοπική Αυτοδιοίκηση Το περιφερειακό συμβούλιο ανακήρυξε το 2017 ως έτος τουρισμού

Το περιφερειακό συμβούλιο ανακήρυξε το 2017 ως έτος τουρισμού

0
pavlidis apologismos

O περιφερειάρχης περιέγραψε στην εισήγησή του το σκεπτικό της πρωτοβουλίας και τι δράσεις θα συμπεριληφθούν σε αυτή την κατεύθυνση

Τουρισμός 12μηνης βάσης με σταθερή υποστήριξη και του μαζικού θερινού τουρισμού και με πυλώνες τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, το άθικτο περιβάλλον, τον πολιτισμό και την καλά διατηρημένη παράδοσή της

Μετά από εισήγηση του Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Γιώργου Παυλίδη, στην τακτική συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου, την Τετάρτη 11 Μαΐου 2016, ανακηρύχθηκε το 2017 σε έτος τουρισμού για την Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης και εφαλτήριο για την τοποθέτησή της περιοχής ως διακριτού τουριστικού προορισμού στη θέση που της αξίζει.

Σύμφωνα με την ίδια απόφαση, προγραμματίζονται σωρεία δράσεων με φορείς της Ελλάδας και του εξωτερικού σε όλα τα σημεία της Περιφέρειας.

Προκειμένου, να περιγράψει και εξηγήσει την πρωτοβουλία του αυτή, ο περιφερειάρχης, μεταξύ άλλων, σημείωσε: «Η αξία του δικού μας τουριστικού προορισμού συγκροτείται με την προσφορά ενός μοναδικού ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, το οποίο αναφέρεται στην προνομιακή του τοποθεσία σε σχέση με 60 εκ. εν δυνάμει τουριστών σε απόσταση 500 χιλιομέτρων, καλοδιατηρημένη αυθεντικότητα περιβάλλοντος και πολιτισμού, υψηλό επίπεδο παραλιών, προηγμένες υπηρεσίες, παραδοσιακή άριστη φιλοξενία και ασφάλεια.

Η ΠΑΜΘ πρέπει να κρατήσει το μοντέλο “ήλιος και θάλασσα” και ταυτόχρονα να αναπτύξει μια ισχυρή ανταγωνιστική προσφορά στους άλλους τομείς, όπως η φύση, η περιπέτεια, οι συναντήσεις και ιδιαίτερα η ιστορική κληρονομιά και ο πολιτισμός. Κάνουμε το λάθος να χρησιμοποιούμε υπερβολικά το παραδοσιακό μάρκετινγκ (πιθανότατα υπό την πίεση του κατεστημένου συστήματος) το οποίο δεν προσελκύει πια πελάτες. Παλιά εργαλεία, όπως φυλλάδια, εκθέσεις κ.λ.π. συνεχίζουν να καταναλώνουν ένα σημαντικό μέρος των προϋπολογισμών μάρκετινγκ. Η προφανής τάση τώρα είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ, το οποίο σαγηνεύει, πουλά, προσφέρει υπηρεσία και χτίζει την εμπιστοσύνη των πελατών μέσω του Διαδικτύου, καθώς οι ηγέτες της βιομηχανίας παραδέχονται πλέον ότι οι προορισμοί που στερούνται μιας έξυπνης ψηφιακής στρατηγικής δεν θα επιβιώσουν στο εγγύς μέλλον. Χρειαζόμαστε ανάπτυξη εξαιρετικού ψηφιακού μάρκετινγκ, εκτεταμένη καμπάνια «Media Relations» , σημαντικές συμφωνίες με τους καλύτερους διαμορφωτές τουριστικών πακέτων ειδικού ενδιαφέροντος στον γεωγραφικό χώρο στόχευσης μας, δημιουργία μιας μοναδικής πρότασης που να αντικατοπτρίζει την ταυτότητά μας, με επιλογή συνδυασμού των νησιών με την εξαίρετη ενδοχώρα μας και εφαρμογή ενός αυστηρού προγράμματος ποιοτικού ελέγχου. Όλο και περισσότεροι προορισμοί προσπαθούν να δημιουργήσουν ένα μοναδικό σύστημα εμπειριών. Να το κάνουμε και εμείς πράξη. Να επιλέξει η κάθε Περιφερειακή Ενότητα την καλύτερη εμπειρία με την οποία θα φεύγει ο επισκέπτης».

Ο ίδιος στη συνέχεια παρουσίασε συγκεντρωτικά τα νέα εργαλεία που έχει η ΑΜΘ για την ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού. Περιγράφοντας το σκεπτικό για την ανακήρυξη του 2017 ως έτους τουρισμού, ο κ. Παυλίδης επεσήμανε: «υπάρχουν πλείονες λόγοι για να δημιουργήσουμε μια εκρηκτική προβολή εντός του 2017, όπως να διευρύνουμε, να ενεργοποιήσουμε και να μεγιστοποιήσουμε τον αριθμό των πολιτών και των φορέων που πιστεύουν στην τουριστική ανάπτυξη της περιοχής, να έλξουμε το ενδιαφέρον των κύριων αγορών στόχευσης στις γύρω Χώρες, με στοχευμένα Event, να προσδιορίσουμε και να τραβήξουμε το ενδιαφέρον των ειδικών ομάδων στόχευσης, με επιλεγμένες ενέργειες και να συγκροτήσουμε lobby και ισχυρές επαφές στους επαγγελματίες του Τουρισμού στην ευρύτερη περιοχή και όχι μόνον» και πρόσθεσε: «τέτοια εργαλεία ενδεικτικά είναι : ημερήσιες Συναντήσεις εργασίας με τους εθνικές ενώσεις Τουρισμού των εγγύς ευρισκομένων Χωρών , με στόχο την ανάδειξη της περιοχής και του εξαιρετικού προϊόντος μας, ημερήσιες συναντήσεις εργασίας με τους εθνικές μας ενώσεις επαγγελματιών Τουρισμού (τουριστικούς πράκτορες, ξενοδόχους, εκπροσώπους ξένων οργανισμών, αεροπορικών εταιριών κλπ.), φιλοξενία και ξενάγηση στον Χώρο οργανωμένων ομάδων διαμορφωτών της κοινής γνώμης, χρηματοδότηση και στόχευση στο ψηφιακό μάρκετινγκ, εκτεταμένη καμπάνια «Media Relations» , επιδίωξη σημαντικών συμφωνιών με τους καλύτερους διαμορφωτές τουριστικών πακέτων ειδικού ενδιαφέροντος, προσδιορισμό και ανάδειξη των τοπικών μοναδικών «εμπειριών», που θα βρει σ ένα τόπο ο επισκέπτης και θα τις πάρει μαζί του ως εντυπωσιακό στοιχείο, που θα σημαδέψει την μνήμη του και προώθηση της Δράσης Τουριστικός Προορισμός Αριστείας, με την συγκρότηση Οργανισμού Τοπικού Προορισμού της ΑΜΘ και όσες ενέργειες απαιτούνται».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Τοπική Αυτοδιοίκηση
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Βγαίνει ο διαγωνισμός για το Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων δήμου Ξάνθης

Στη σημερινή συνεδρίαση της δημοτικής επιτροπής εγκρίνονται τα τεύχ δημοπράτησης   Σή…