Αρχική ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Δικτύωση και συνεργασίες μέσα από τη 2η Θρακο-Μακεδονική “Synergia”

Δικτύωση και συνεργασίες μέσα από τη 2η Θρακο-Μακεδονική “Synergia”

0
synergia pavlidis

Τα αποτελέσματα της διοργάνωσης παρουσιάζει η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης

Πραγματοποιήθηκαν εβδομήντα οκτώ περίπου συνεργασίες επιχειρηματιών του παραγωγικού τομέα με τις σειρές πώλησης προϊόντων, αλλά και χώρων εστίασης

Η κοινωνία της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, είδε να πραγματοποιείται με μεγάλη συμμετοχή και υιοθέτηση των σκοπών της η 2η Θρακο-Μακεδονική “Synergia” Ενδοπεριφερειακής Προώθησης Τοπικών Προϊόντων Διατροφής της Περιφέρειας ΑΜ-Θ. Τα αποτελέσματά της 2ης “Synergia” όσο και τα μηνύματά της ήταν σημαντικά, όχι μόνο σε επίπεδο Περιφέρειας, αλλά και σε επίπεδο χώρας.

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της ΠΑΜΘ:

synergia 2016 proionda

1.Γνωρίσαμε στο σύνολο της Περιφέρειας ένα μεγάλο μέρος των προϊόντων διατροφής, αφού συμμετείχαν 106 επιχειρήσεις και φορείς

2. Επισκέπτες και επαγγελματίες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τους ίδιους τους παραγωγούς και να ενημερωθούν αναλυτικά για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των προϊόντων. Σε όλη τη διάρκεια της έκθεσης, επιχειρηματίες εστιατορίων, καφέ, εκπρόσωποι των ξενοδόχων (χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η οργανωμένη επίσκεψη των δεκάδων μελών του Σωματείου Καφέ, Εστιατορίων, Κέντρων Διασκέδασης Αλεξανδρούπολης) είχαν κατ’ ιδίαν συναντήσεις με τους εκθέτες με στόχο τη συνεργασία και την προμήθεια προϊόντων για τα καταστήματά τους.

3.Εμπλουτίστηκε η βάση δεδομένων προϊόντων διατροφής της Περιφέρειας μας

4.Συνεχίστηκε η ανάδειξη της ντόπιας Θρακο-Μακεδονικής διατροφής με πολίτικα στοιχεία

5.Αναδείχθηκε η ανάγκη δημιουργίας συνεργασιών και δικτυώσεων μεταξύ των παραγωγών, ομοίων ή ομοειδών προϊόντων, οριζοντίως του αγροδιατροφικού, αλλά και του μεταποιητικού τομέα

6.Προωθήθηκε η ευαισθητοποίηση της κοινωνίας στην κατεύθυνση της ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης, υποστήριξης κι αλληλεγγύης

7.Προωθήθηκε η σύνδεση ο αγροδιατροφικός τομέας με το τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας – Θράκης

8.Αναδείχθηκε η ποιότητα και η ανταγωνιστικότητα των περιφερειακών επιχειρήσεων και προβλήθηκε η οικονομική δραστηριότητα της Περιφέρειας στον αγροδιατροφικό τομέα.

9.Πραγματοποιήθηκαν εβδομήντα οκτώ περίπου συνεργασίες επιχειρηματιών του παραγωγικού τομέα με τις σειρές πώλησης προϊόντων, αλλά και χώρων εστίασης.

Τα εγκαίνια της 2ης Θρακο-Μακεδονικής “Synergia” τέλεσαν η Υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης Μαρία Κόλλια – Τσαρουχά, ο Περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης Γεώργιος Παυλίδης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Έβρου Δημήτριος Πέτροβιτς και ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ευάγγελος Λαμπάκης.

Σε ομιλία του ο Περιφερειάρχης ΑΜ-Θ ανέφερε: «Η SYNERGIA είναι ένα εργαλείο επίτευξης του κοινού σκοπού όλων των κατοίκων της Περιφέρειας μέσα από την παρουσίαση των προϊόντων αλλά και των δυνατοτήτων της. Ο σκοπός αυτός είναι καθαρός. Η επίτευξη ενιαίας καταναλωτικής συνείδησης πρώτον, και δεύτερον η οικονομική αλληλεγγύη σε όλα τα επίπεδα. Η οικονομική αλληλεγγύη μεταξύ των Περιφερειακών Ενοτήτων και των κατοίκων αυτών, η οικονομική αλληλεγγύη μεταξύ των κλάδων παραγωγής, των κλάδων κατανάλωσης, των κλάδων του Τουρισμού, των πάντων που κινούνται μέσα σε αυτόν τον συγκεκριμένο χώρο».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

ΙΕΛΚΑ: Χαμηλότερες οι τιμές στα σούπερ μάρκετ της Ελλάδας σε σχέση με άλλων ευρωπαϊκών χωρών

Γαλλία, Γερμανία, Βρετανία, Ιταλία και Πορτογαλία – έχουν σημαντικά ακριβότερο μέσο …