Αρχική ΠΟΛΙΤΙΚΗ Τοπική Αυτοδιοίκηση Στοχευμένη και συνεχής η προβολή της ΑΜΘ στα Βαλκάνια

Στοχευμένη και συνεχής η προβολή της ΑΜΘ στα Βαλκάνια

0
amth bucharest 2016

Μέσα στο Φεβρουάριο η Περιφέρεια μαζί με τοπικούς επαγγελματίες συμμετείχε σε τέσσερις εκθέσεις σε Σόφια, Βελιγράδι, Βουκουρέστι και Θεσσαλονίκη

Παραμένει πρώτη προτεραιότητα για τον Γ. Παυλίδη η ενδυνάμωση της αναγνωρισιμότητας της ΑΜΘ στα Βαλκάνια και η ενίσχυση του οδικού τουρισμού

Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στο πλαίσιο δράσεων για την προώθηση – προβολή του τουρισμού και τη στήριξη τοπικών προϊόντων και παραγωγών, συμμετείχε το Φεβρουάριο στις εκθέσεις HOLIDAY & SPA (11-13/2/2016) στη Σόφια Βουλγαρίας, IFT (18-21/2/2016) στο Βελιγράδι Σερβίας, TTR (25-28/2/2016) στο Βουκουρέστι Ρουμανίας και την DETROP ΑRΤΟΖΥΜΑ (26/2- 29/2/2016) στη Θεσσαλονίκη.

Τα στελέχη της Περιφέρειας σε συνεργασία με τους αντίστοιχους επαγγελματίες από όλες τις περιοχές της Περιφέρειας μας, έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους. Παράλληλα υλοποιήθηκαν δράσεις διαφήμισης σε ΜΜΕ του εξωτερικού και εκδηλώσεις εντός και εκτός των εκθέσεων με ειδικές θεματικές παρουσιάσεις, εκδηλώσεις γευσιγνωσίας, διαγωνισμούς και συνεντεύξεις. Η προσπάθεια συνεχίζεται και εκτός των εκθέσεων με συνεχή επικοινωνία και παροχή πληροφοριών μέσα από το δίκτυο ενημέρωσης που έχει δημιουργηθεί.

«Είναι εκφρασμένη η στόχευση του Περιφερειάρχη κ. Γιώργου Παυλίδη, να ενδυναμώσει την αναγνωρισιμότητα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ιδιαίτερα στην Βαλκανική αγορά και να εκμεταλλευτεί τον οδικό τουρισμό. Αυτό φαίνεται να επιβεβαιώνεται στις εκθέσεις του Φεβρουαρίου από τους Βαλκάνιους φίλους μας που αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο τις δυνατότητες αναψυχής στην περιοχή μας. Είναι δεδομένο ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία χρονιά που χρειάζεται γρήγορα αντανακλαστικά από όλους τους εμπλεκόμενους. Η Περιφέρεια το πράττει και θα είναι δίπλα στους επαγγελματίες στη διαχείριση και αυτής της κρίσης», σημειώνεται σχετικά στην ανακοίνωση.

Παράλληλα σε μία από τις κορυφαίες εκθέσεις τροφίμων και ποτών της χώρας μας, την DETROP, η Περιφέρεια ήταν παρούσα στηρίζοντας για άλλη μία φορά επιχειρήσεις και προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, ενώ συγχρόνως διαφήμισε δύο εμβληματικά γεγονότα ανάδειξης της τοπικής μας ταυτότητας, που θα λάβουν χώρα την άνοιξη: τη 2η Θρακο-μακεδονική Synergia (9-10 Απριλίου) στην Καβάλα και τη Δραμοινογνωσία (23-29 Μαΐου) στη Δράμα.

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Τοπική Αυτοδιοίκηση
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Κωδικός «Κόσυνθος» στο τεχνικό πρόγραμμα

Εντάχθηκε πρόβλεψη για μελέτες έργων μετά από αίτημα του Σ. Μελισσόπουλου που αποδέχτηκε η…