Σύντομα θα παρουσιαστεί από τους μελετητές στο δημοτικό συμβούλιο – Ενημερώθηκε ο δήμαρχος και ο αντιδήμαρχος Τεχνικών υπηρεσιών
Ο κύβος ερρίφθη για την πεζοδρόμηση της Π. Πόλης – Η οδός Τσιμισκή ο κάθετος άξονας της πόλης με συνολική αντιδρόμηση
Τις τελευταίες «πινελιές» βάζει στην κυκλοφοριακή μελέτη της πόλης η μελετητική ομάδα και σύντομα θα είναι έτοιμη να παρουσιάσει στο δημοτικό συμβούλιο την β’ φάση της μελέτης η οποία και σχεδιάστηκε πάνω στη βάση των σεναρίων της α’ φάσης που προκρίθηκαν από το δημοτικό συμβούλιο. Την παρουσίαση της β’ φάσης πραγματοποίησε άτυπα χθες ένας εκ των μελετητών ο κ. Πλέσιας στον δήμαρχο Ξάνθης κ. Δημαρχόπουλο και στον αντιδήμαρχο Τεχνικών υπηρεσιών κ. Μανώλης Τσέπελη. Â
Η β’ φάση της κυκλοφοριακής μελέτης
Ο «καμβάς» πάνω στον οποίο «πλέχθηκε» η μελέτη – σύμφωνα με πληροφορίες μας – έχει τρία κομβικά σημεία. Συγκεκριμένα : Την Π. Πόλη , την Στογιαννίδου και την Τσιμισκή. Σ’ ότι αφορά την Π. Πόλη ο «κύβος ερρίφθη» για απαγόρευση της κυκλοφορίας παντός είδους οχήματος πλην των μονίμων κατοίκων οι οποίοι θα εφοδιαστούν με κάρτες κατοίκου. Επίσης θα υπάρχουν σημεία ελέγχου των καρτών και έχει προβλεφθεί η κυκλοφορία Οχημάτων έκτακτης ανάγκης και η πρόσβαση ειδικών περιπτώσεων (υπερήλικες)
Κομβικός ο ρόλος της Τσιμισκή
Κομβικός ρόλος για την εξομάλυνση του κυκλοφορικακού της πόλης αποδίδεται στην οδό Τσιμισκή η οποία αναγορεύεται στον κάθετο άξονα της πόλης. Η β΄φάση της μελέτης περιλαμβάνει την αντιδρόμησή της από την 28ης μέχρι την οδό Μιαούλη και όχι σ’ όλο το μήκος της. Στις μεσοπρόθεσμες παρεμβάσεις προτείνεται η διάνοιξή της προς την Λ. Στρατού και η άμεση σύνδεσή της με την οδό Βλαχοπούλου με παράκαμψη της Ηρώων και της Δημοτικής Αγοράς. Υπενθυμίζουμε ότι κατά την παρουσίαση της Α’ φάσης στο δημοτικό συμβούλιο είχε προταθεί στο στάδιο Β των μεσοπρόθεσμων παρεμβάσεων η άμεση σύνδεση της Τσιμισκή με την Βλαχοπούλου με υπογειοποίησή της από την 28ης Οκτωβρίου και Βλαχοπούλου (δίπλα από τον πάρκιγκ και μέχρι την Στέγη )για την εξυπηρέτηση και των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας και χωρίς να παρεκκλίνει από το τοπικό Ρυμοτομικό και όπως είχε σχολιάσει ο κ. Πλέσιας, «αυτή η επιλογή είναι κοστοβόρα όχι όμως έξω από τις οικονομικές δυνατότητες του δήμου Ξάνθης», ωστόσο στη β’ φάση φαίνεται πως αυτό το σενάριο απομακρύνθηκε.
Τέλος σ’ ότι αφορά την Στογιαννίδου θα λειτουργεί ως κάθοδος αλλά θα ενωθεί με την Βασ. Κωνσταντίνου ώστε να αποκατασταθεί η δυσλειτουργία που υπήρξε.
Σύντομα θα γίνει λεπτομερής παρουσίαση σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.