Με ίδια μέσα το ΓΝΞ δημιούργησε εφαρμογή για κλείσιμο ραντεβού μέσω διαδικτύου. Τίθεται σε λειτουργία από το Μάρτιο για τα ραντεβού του Απριλίου
Σε αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των ασθενών, αλλά και εξοικονόμηση κόστους και γι’ αυτούς και για το Νοσοκομείο στοχεύει η νέα εφαρμογή
Το Νοσοκομείο της Ξάνθης πρωτοπορεί με τη δημιουργία της πρώτης ηλεκτρονικής εφαρμογής για κλείσιμο ραντεβού μέσω του διαδικτύου, τόσο για τα τακτικά εξωτερικά ιατρεία όσο και για την ολοήμερη λειτουργία (απογευματινά ιατρεία).
Πρόκειται για μία εφαρμογή που δημιουργήθηκε με ίδια μέσα και χωρίς κόστος για το Νοσοκομείο, αφού η μελέτη και η υλοποίηση έγιναν από το τμήμα Οργάνωσης και Πληροφορικής του ιδρύματος.
Από το Μάρτιο τίθεται σε λειτουργία η νέα εφαρμογή
Η αλλαγή και συμπλήρωση στον τρόπο κλεισίματος ραντεβού ξεκινά από το Μάρτιο του 2015 για τα ραντεβού του Απριλίου και προγραμματίζεται σταδιακή αντικατάσταση της φωνητικής πύλης 1535 από ηλεκτρονική εφαρμογή μέσω διαδικτύου.
Πιο συγκεκριμένα η αλλαγή θα ολοκληρωθεί σε δύο φάσεις:
Φάση 1η: Τα ραντεβού μηνός Απριλίου θα γίνουν με την ταυτόχρονη λειτουργία του νέου και του παλιού συστήματος (διαδίκτυο-1535) προκειμένου να υπάρξει ένα μεταβατικό στάδιο εξοικείωσης του κοινού με το νέο σύστημα.
Φάση 2η: Με τη λήξη της φάσης εξοικείωσης με την εφαρμογή, περίπου έξι μήνες μετά και κατόπιν αξιολόγησης της λειτουργίας του, το νέο σύστημα θα λειτουργήσει πλήρως με ταυτόχρονη απενεργοποίηση της φωνητικής πύλης 1535.
Στο μέλλον θα υπάρξει ειδικό application για smartphones.
Τα χαρακτηριστικά της νέας εφαρμογής
-Δωρεάν χρήση από τους πολίτες
-Δωρεάν εξυπηρέτηση από τους επαγγελματίες υγείας
-Αυστηρή τήρηση της προτεραιότητας
-Οπτική απεικόνιση των ραντεβού
-Δημιουργία λίστας αναμονής για ημέρες που είναι πλήρεις
-Άμεση ενημέρωση των πολιτών για την ώρα των ραντεβού τους, για την τοποθέτησή τους από τη λίστα αναμονής ή για τη μεταφορά του ραντεβού τους λόγω αδυναμίας του γιατρού
-Δυνατότητα ακύρωσης ενός ραντεβού
Ενημέρωση με e–mail και sms
Σκοπός η αναβάθμιση των υπηρεσιών
Όπως εξήγησε στο «Ε» ο κ. Πάσχου, διοικητής του ΓΝΞ, πρόκειται για μία πρωτοβουλία του ιδρύματος, πρωτοπόρα για όλη τη χώρα, με βάση το σκεπτικό της αναβάθμισης των υπηρεσιών εξυπηρέτησης των ασθενών, αλλά και της εξοικονόμησης, αφού για τη μεν φωνητική πύλη 1535 επιβαρύνεται το Νοσοκομείο και για τους πενταψήφιους αριθμούς χρεώνεται ο ασθενής.
«Δίνουμε μία μεταβατική περίοδο, παράλληλης λειτουργίας και των δύο τρόπων κλεισίματος ραντεβού για να γνωρίσουν οι πολίτες τη νέα εφαρμογή και να εξοικειωθούν. Αν κάποιος το κάνει μία φορά, θα μπορεί μετά να το χρησιμοποιήσει χωρίς πρόβλημα», σημείωσε ο κ. Πάσχου, προσθέτοντας ότι στον ιστότοπο του Νοσοκομείου είναι αναρτημένες σχετικές παρουσιάσεις σε μορφή προσομοίωσης, ώστε οι πολίτες να εξοικειωθούν με τον τρόπο που λειτουργεί η νέα εφαρμογή.
Σχετικά με τα άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που δε μπορούν να χρησιμοποιήσουν τον υπολογιστή, ο κ. Πάσχου ενημέρωσε ότι θα διατεθούν 1-2 θέσεις εργασίας, όπου προσωπικό του Νοσοκομείου θα αναλαμβάνει να κλείνει ραντεβού ηλεκτρονικά μέσω της ίδιας διαδικασίας κατόπιν τηλεφωνήματος για όσους αδυνατούν να χρησιμοποιήσουν μόνοι τους την εφαρμογή. Άλλωστε, σχολιάζει ο διοικητής, οι μεγάλοι άνθρωποι και σήμερα δεν παίρνουν μόνοι τους τηλέφωνο, αλλά παιδιά, εγγόνια και οικείοι αναλαμβάνουν να τους κλείσουν ραντεβού.
Με πρωτοβουλία του Νοσοκομείου και με ίδια μέσα
Ο κ. Πάσχου μας ενημέρωσε ότι η υλοποίηση της πρωτοβουλίας ξεκίνησε πριν περίπου τέσσερις μήνες, χωρίς να υπάρχει κάποια εντολή ή καθοδήγηση και υποκινήθηκε από την ανάγκη για βελτίωση των υπηρεσιών του Νοσοκομείου. Όπως μάλιστα συμπληρώνει ήδη υπήρχαν πολλά παράπονα για τη λειτουργία της φωνητικής πύλης 1535 και τον αυτόματο τρόπο λειτουργία της, που είναι και πιο απρόσωπος και δε δίνει τη δυνατότητα ευελιξίας και παρακολούθησης του ραντεβού από την πλευρά των ασθενών.
Στο άμεσο μέλλον θα πραγματοποιηθεί και συνέντευξη Τύπου, προκειμένου να γίνει η επίδειξη της εφαρμογής και να παρουσιαστούν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά της (τεχνολογίες σχεδιασμού, ασφάλεια δεδομένων, προσωπικά δεδομένα κλπ).
Â