Αρχική ΑΘΛΗΤΙΚΑ Αθλητικά Νέα Δυνατές μηχανές, κόντρες και… καμένα λάστιχα ξεσήκωσαν τους θεατές

Δυνατές μηχανές, κόντρες και… καμένα λάστιχα ξεσήκωσαν τους θεατές

0
autokinitistiki
 

 Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι αγώνες dragster στην πίστα του αεροδρομίου Ν. Ζυγού

 

Η Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης διοργάνωσε την εκδήλωση το διήμερο 19-20 Οκτωβρίου

 
 
Με την παρουσία περίπου 2000 θεατών, ολοκληρώθηκε το διήμερο 19-20 Οκτωβρίου 2013 ο αγώνας dragster «0-400» που διοργάνωσε η Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης στην πίστα του αεροδρομίου του Ν. Ζυγού.
Στις χρονομετρημένες κόντρες για αυτοκίνητα και μηχανές συμμετείχαν 39 οδηγοί από διάφορες πόλεις της Β. Ελλάδας, από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ορεστιάδα, οι οποίοι ενθουσίασαν το κοινό μιας και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό.
Το θέαμα που παρουσίασαν οι συμμετέχοντες ήταν ιδιαίτερα υψηλό, καθώς εκτός από τις οδηγικές τους ικανότητες, οι οδηγοί είχαν να… δαμάσουν μηχανές με τεράστια ιπποδύναμη που ξεκινούσαν στην αφετηρία με εκκινήσεις… αστραπή και τερμάτιζαν στα 200 ή 400 μέτρα ευθείας (σε μηχανές και αυτοκίνητα αντίστοιχα) μετά από ελάχιστα δευτερόλεπτα. Τα «φτιαγμένα» οχήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα συνοδεύονταν από τους «εκκωφαντικούς» ήχους των μηχανών, εξατμίσεων κλπ. (ήχοι που ακούγονται ως… μελωδία στους φίλους των αγώνων ταχύτητας), ενώ η χαρακτηριστική μυρωδιά από καμένα λάστιχα συνόδευε το σκηνικό, γεγονός που ικανοποιεί – όπως γίνεται συνήθως σε ανάλογους αγώνες – τους απαιτητικούς φιλάθλους των μηχανοκίνητων σπορ.
Εκτός από τη μεγάλη προσέλευση του κόσμου και τους επιτυχημένους αγώνες, το ευχάριστο ήταν ότι ο καιρός ήταν αίθριος το διήμερο ενώ δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο κι έτσι με τα δοκιμαστικά του Σαββάτου και τις κόντρες της Κυριακής, η διοργάνωση ολοκληρώθηκε χωρίς προβλήματα.
 
«Θετικός ο απολογισμός των αγώνων dragster»
 Για τις χρονομετρημένες κόντρες dragster μίλησε στο «Ε» ο αλυτάρχης των αγώνων και μέλος της Α.ΛΕ. Ξάνθης κ. Αναστάσιος Καρκάνης κάνοντας ένα μίνι – απολογισμό:
Α.Κ.: «Ο αγώνας κατά γενική ομολογία ήταν καλός, με μοναδικό αρνητικό στοιχείο τον περιορισμένο αριθμό των συμμετοχών. Αυτό έγινε επειδή υπήρχε πριν μία εβδομάδα ένας παράνομος αγώνας στις Σέρρες, όπου πήραν μέρος κάποιοι οδηγοί με αποτέλεσμα να μη δηλώσουν συμμετοχή σε αυτόν της Ξάνθης.
Παράλληλα το γεγονός ότι οι μοτοσικλέτες διαγωνίστηκαν στα 200 μέτρα, καθώς η πίστα του αεροδρομίου του Ν. Ζυγού δεν μας επιτρέπει παραπάνω, για λόγους ασφαλείας, απέτρεψε κάποιους οδηγούς μηχανών οι οποίοι επιθυμούσαν να ¨κοντραριστούν¨ στα 400 μέτρα, όπως έγινε με τα αυτοκίνητα.
Παρόλα αυτά όμως θεωρώ ότι υπήρξε ένα πολύ καλό θέαμα και τόσο οι οδηγοί, όσο και οι θεατές έφυγαν ικανοποιημένοι, βλέποντας έναν αγώνα που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να ταξιδέψουν αρκετά χιλιόμετρα για να παρακολουθήσουν από κοντά. Τέλος στα θετικά, από πλευράς διοργάνωσης ήταν ότι τηρήθηκαν όλοι οι κανονισμοί ασφαλείας και δεν υπήρξε κάποιο απρόοπτο», είπε ο κ. Καρκάνης.
Ο ίδιος, σχετικά με τις επόμενες διοργανώσεις που έχει στο πρόγραμμά της η Αυτοκινητιστική Λέσχη Ξάνθης, ανέφερε:
Α.Κ.: «Το πρόγραμμα μας για το 2013 έχει ολοκληρωθεί κι έτσι αρχίσαμε τον προγραμματισμό για το 2014. Για το νέο έτος έχουμε ζητήσει να μας εγκρίνουν τους αγώνες κλασικής δεξιοτεχνίας στις Γιορτές Παλιάς Πόλης που φέτος δεν έγιναν λόγω αλλαγών στην ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Επίσης χωρίς να έχουμε ορίσει ακόμη ημερομηνίες σκοπεύουμε να κάνουμε δύο αγώνες dragster όπως τον πρόσφατο, έναν την Άνοιξη κι έναν το Φθινόπωρο του 2014. Τέλος υπάρχουν σκέψεις και συζητήσεις για έναν αγώνα ανάβασης στους Τοξότες, όπως έγινε την τριετία 2001-2003. Για να τον πραγματοποιήσουμε όμως θέλουμε να ενταχθεί στο επίσημο πρόγραμμα του πανελλήνιου κυπέλλου ώστε να έχει πολλές συμμετοχές και ανάλογο ενδιαφέρον από τον κόσμο. Εάν πάρουμε το «οκ» θα προχωρήσουμε στο σχεδιασμό του σε συνεργασία με άλλες πόλεις της Περιφέρειας».
 
ΜΗΧΑΝΕΣ
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ SUPER BIKE
1ος: Βαφειάδης Κωνσταντίνος (Χρυσούπολη) – Suzuki Hayabusa 1300: Τ6.087
2ος: Τσακίρης Σωτήρης (Ξάνθης) – Suzuki GSXR 1300: Τ6.241
3ος: Βαφειάδης Κωνσταντίνος (Χρυσούπολη) – Suzuki Hayabusa 1300: 6.183
4η: Ρεβελτζή Ελένη (Θεσσαλονίκη) – Suzuki GSXR 1300: 6.272
5ος: Γαλανόπουλος Σπύρος (Κομοτηνή) – Honda CBR RR 1000: 6.341
6ος: Καφετζής Κωνσταντίνος (Δράμα) – Suzuki GSXR 1000: 6.349
7ος: Σφυρικλάς Νικόλαος (Σέρρες) – Suzuki GSXR 1300: 6.443
8ος: Μιχαηλίδης Σάββας (Ξάνθη) – Kawasaki 1400: 6.492
9ος: Κιοσέογλου Γεώργιος (Γαληψός) – Suzuki GSXR 1000 K6: 6.659
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ MOTO 7+
1ος: Παυλακάκης Ευθύμιος (Ξάνθη) – Kawasaki Ζ750: 7.027
2ος: Ιωακειμίδης Παναγιώτης (Θεσσαλονίκη) – Yamaha Z125: 7.374
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ MOTO 8+
1ος: Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος (Χρυσούπολη) – Yamaha Crypton X: 8.596
2ος: Καρακεχαγιόγλου Αθανάσιος (Ξάνθη) – Honda C50: 8.713
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ MOTO 9+
1ος: Μουμίν Ταζζ (Ξάνθη) – Yamaha 125 Z: Τ9.225
2ος: Μητίσης Αναστάσιος (Ορεστιάδα) – Aprilia RS50: Τ9.070
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ MOTO 10+
1ος: Μητίσης Αναστάσιος (Ορεστιάδα) – Aprilia RS50: 10.308
2ος: Γκουδινούδης Λάμπρος (Ορεστιάδα) – Honda CBR1000: 10.347
3ος: Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος (Χρυσούπολη) – Gilera Runner 180: 10.828
4ος: Λασπίδης Χρήστος (Ξάνθη) – Yamaha Aerox 50: 12.018
 
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ SUPER CAR (0-200)
1ος: Μητρούδης Τάσος (Ν. Καρυά) – Alfa Romeo GTV: 7.961
2ος: Καραφουλίδης Δημήτριος (Θεσσαλονίκη) – Toyota Starlet: 7.998
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ AUTO 12+
1ος: Χρόνης Ιωάννης (Χρυσούπολη) – Subaru Impreza 2000: Τ12.770
2ος: Βαφειάδης Αθανάσιος (Κομοτηνή) – Seat Ibiza Cupr 1800: Τ12.286
3ος: Παυλακάκης Θέμης (Ξάνθη) – Seat Leon 1800: 12.491
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ AUTO 13+
1ος: Παπαναγιώτου Ζαχαρίας (Ξάνθη) – Seat Ibiza Fr 1800cc – Τ13.136
2ος: Τσακίρης Βασίλειος (Κομοτηνή) – Fiat Uno 1600cc – Τ13.151
3ος: Ευθυμίου Ηλίας (Κομοτηνή) – Fiat Uno 1400cc: 13.037
4ος: Βαρενάς Σίμος (Κομοτηνή) – Skoda Octavia GT: 13.299
5ος: Μπογδάνης Νίκος (Θάσος) – Seat Leon 1800cc: 13.447
6ος: Γεωργιάδης Ανέστης (Χρυσούπολη) – Fiat Uno 2000cc: 13.725
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ AUTO 14+
1ος: Κυργίδης Δημήτριος (Αλεξ/πολη) – Skoda Octavia 5 1800cc: Τ14.340
2ος: Βαρσάμης Δημήτριος (Ξάνθη) – Skoda Octavia 1800cc: Τ14.122
3ος: Πολίτης Πόλιος (Χρυσούπολη) – Nissan GTI 2000cc: 14.026
4ος: Σεμπαετίν Ογλού Γιουρκάν (Ξάνθη) – Citroen Saxo 1600cc: 14.088
5ος: Καραγκιουλμέζης Παναγιώτης (Ξάνθη) – Peugot 106R 1600: 14.229
6ος: Βουρβουκέλης Γιώργος (Ξάνθη) – Seat Leon Cupra 2000c: 14.356
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ AUTO 15+
Α: Ασλανίδης Αλέξανδρος (Κομοτηνή) – Peugeot Rally 1600cc: 15.083
 
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΛΑΣΗΣ AUTO 16+
1ος: Καντζιλίδης Ραφαήλ (Ξάνθη) – Volvo 460 Turbo 1800cc: 16.164
2ος: Αμοιρίδης Γεώργιος (Ξάνθη) – Renault Clio 1600cc: 16.235
 
Δημήτρης Καλτέκης
dkaltekis@empros.gr
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αθλητικά Νέα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Λεύκιππος: Ανέβηκε στην 3η θέση μετά την νίκη στο Αμοιρίδειο επί της Αρετσούς

Στο πλαίσιο της 25ης αγωνιστικής Μία αγωνιστική πριν το τέλος και ο Λεύκιππος με την εύκολ…