Μοντέρνοι χώροι, διαδραστικοί πίνακες και νέες εκπαιδευτικές μέθοδοι περιμένουν τους νεαρούς μαθητές
Οι εκπαιδευτικοί, γεμάτοι πάθος και μεράκι, είναι έτοιμοι να καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών
Μια παρέα τεσσάρων νέων ανθρώπων οραματίστηκαν να δημιουργήσουν ένα σύγχρονό φροντιστήριο, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών τους. Και τα κατάφεραν! Εδώ και μια εβδομάδα το όνειρο των Αθανάσιου Εμμανουήλ, Θεοδόσιου Μυλωνά, Γεώργιου Παντικίδη και Θεοχάρη Τσαταλτζινού έχει πάρει σάρκα και οστά στο χώρο που δημιούργησαν με αγάπη και μεράκι, το φροντιστήριο “εξάντας”, τα εγκαίνια του οποίου πραγματοποιήθηκαν το απόγευμα της Τρίτης 27 Αυγούστου.
Ένα φροντιστήριο με καινοτόμες υποδομές
Η ομάδα των τεσσάρων εκπαιδευτικών φρόντισε να δημιουργήσει ένα καινοτόμο χώρο, ο οποίος θα ανταποκρίνεται πλήρως στις εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών τους. Διαδραστικοί πίνακες, υπολογιστές, βιβλιοθήκη-αναγνωστήριο και μοντέρνες αίθουσες συνθέτουν την εικόνα του φροντιστηρίου που δεν θυμίζει σχολείο ή τα κλασικά φροντιστήρια.
«Προσπαθήσαμε να κάνουμε το φροντιστήριο όσο το δυνατόν πιο σύγχρονο, προκειμένου να ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες των μαθητών. Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα χώρο όπου τα παιδιά δεν θα βαριούνται να έρθουνε. Ένα χώρο που δεν θα θυμίζει το σχολείο τους, δεν θα θυμίζει τα υπόλοιπα φροντιστήρια. Θέλουμε τα παιδιά να έρχονται και να φεύγουν με χαρά» δήλωσε στο «Ε» ο Γεώργιος Παντικίδης και συμπλήρωσε «Η βιβλιοθήκη που διαθέτουμε μπορεί να λειτουργήσει και ως αναγνωστήριο για τους μαθητές. Επιπλέον, αν κάποιος μαθητής έχει κάποια κενά θα μπορεί να εκμεταλευτεί τον χώρο και με τη χρήση φορητού υπολογιστή να κάνει κάποια τεστ».
Τα μαθήματα έχουν ξεκινήσει
Σύμφωνα με πληροφορίες από την διεύθυνση του φροντιστηρίου εδώ και 10 περίπου ημέρες, έχουν δεχτεί τους πρώτους τους μαθητές, τα παιδιά της Γ’ Λυκείου, ενώ αναμένουν στη 1 Σεπτεμβρίου τους μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου και τις τάξεις του Γυμνασίου στις 15 Σεπτεμβρίου.
«Έχουμε προσπαθήσει οι τιμές μας να είναι όσο το δυνατόν γίνεται πιο χαμηλές και για λόγους οικονομικής κρίσης, αλλά κυρίως γιατί δεν θεωρούμε ότι πρέπει να εκμεταλλευόμαστε την αγωνία των γονιών. Προσπαθήσαμε να έχουμε όσο το δυνατόν χαμηλές τιμές. Επιπλέον, φροντίσαμε να τοποθετήσουμε λίγα άτομα μέσα σε κάθε τμήμα, ούτως ώστε το μάθημα να γίνεται όσο το δυνατόν πιο σωστά» επεσήμανε ο κ. Παντικίδης.
Οι τέσσερις εκπαιδευτικοί νιώθοντας την ανάγκη να αναφερθούν σε τυχόν αμφιβολίες που μπορεί να δημιουργήσει το νεαρό της ηλικίας τους σημειώνουν «μπορεί κάποιος να πει ότι το νεαρό της ηλικίας μας μπορεί να σημαίνει έλλειψη εμπειρίας. Δεν ξέρω αν κάτι τέτοιο ισχύει, καθώς δουλεύουμε όλοι μας γύρω στα 10 χρόνια, το μόνο σίγουρο είναι ότι σημαίνει περισσότερο πάθος, περισσότερη ενέργεια, περισσότερη δίψα γι’ αυτό το πράγμα» και καταλήγουν «Έχουμε πάθος, έχουμε μεράκι, έχουμε όρεξη και ελπίζουμε όλο αυτό να έχει ανταπόκριση».
Γ.Τ.