Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Επίκαιρα «Πράσινο φως» για το Εμπορικό Κέντρο της ΑΘΩΝΙΚΗΣ

«Πράσινο φως» για το Εμπορικό Κέντρο της ΑΘΩΝΙΚΗΣ

0
athoniki 1
 

Εγκρίθηκε η άδεια δόμησης από την Πολεοδομία Ξάνθης

 

Κ. Κετίπης: «Θα γίνει επικαιροποίηση της μελέτης…»

 
«Πράσινο φως» για την υλοποίηση επένδυσης 35 εκ. ευρώ στην Ξάνθη από την εταιρεία «ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ» δόθηκε με την έγκριση της άδειας δόμησης από την Πολεοδομία της Ξάνθης ( έγγραφο 60/2013 με ημερομηνία έκδοσης 20 Αυγούστου 2013) για την κατασκευή του περιφερειακού εμπορικού κέντρου στην περιοχή του πρώην ΔΕΡΑΣ, του Κόμβου Λεύκης της Εθνικής Οδού Ξάνθης – Καβάλας.
 
«Περιπέτεια» … χρόνων για τις άδειες
Είναι γνωστό ότι η επένδυση της ΑΘΩΝΙΚΗΣ δικαίως μπορεί να χαρακτηριστεί «πολύπαθη» καθώς «σέρνεται» τουλάχιστον 5 χρόνια τώρα από τότε που κατέθεσε την μελέτη για την δημιουργία του εμπορικού κέντρου και 11 χρόνια από τότε που πήρε την έγκριση από το Δασαρχείο (2002) μέσα στα δαιδαλώδη μονοπάτια της γραφειοκρατίας της τοπικής αυτοδιοίκησης και δημόσιας διοίκησης (νομαρχιακά, δημοτικά, περιφερειακά συμβούλια, Πολεοδομία Νομαρχίας και μετά Καλλικράτη Πολεοδομία Δήμου και άλλες Διευθύνσεις) προκειμένου να εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες Συνάντησε πολλά εμπόδια και «κυνηγήθηκε» πολύ η συγκεκριμένη επένδυση και είχε γίνει «σημαία» στη «μάχη» κατά των πολυκαταστημάτων για κάποιους πολιτικούς παράγοντες, ενώ δεν ήταν ίδια η αντιμετώπιση ενός άλλου εμπορικού πάρκου του “Flamingo” που αν και ξεκίνησε τις διαδικασίες μετά την «Αθωνική» κατάφερε να ολοκληρώσει τις εργασίες και να λειτουργεί εδώ και τρία τουλάχιστον χρόνια.
 
Τι προέβλεπε η μελέτη τότε…
Σύμφωνα με την μελέτη του 2008 το εμπορικό κέντρο θα καλύπτει 19.917 τετραγωνικά μέτρα ενώ το συνολικό εμβαδόν του οικοπέδου αγγίζει τα 100 στρέμματα. Θα είναι διώροφο και όπως αναφέρεται στη σχετική άδεια δόμησης το κτίριο θα διαθέτει υπόγειο 5,5 στρεμμάτων ενώ το μέγιστο ύψος του κτιρίου ανέρχεται σε 8,5 μέτρα. Θα έχει επίσης 611 θέσεις στάθμευσης, ενώ τα 19.917 τ.μ. του κατανέμονται ως εξής: Τέσσερα μεγάλης κλίμακας καταστήματα (υπεραγορές τροφίμων, ηλεκτρικών ειδών, επίπλων, ένδυσης – υπόδησης), που καταλαμβάνουν συνολική επιφάνεια 9.420,25 τ.μ. Εξήντα τέσσερα εμπορικά καταστήματα μικρής κλίμακας και ένα σημείο πώλησης αθλητικών ειδών, με συνολική επιφάνεια 5.193,42 τ.μ. Χώρους ψυχαγωγίας – εστίασης (πολυκινηματογράφοι, bowling, cafe και εστιατόρια), συνολικής επιφανείας 3.875,89 τ.μ., ενώ κτιριακή επιφάνεια 1.495 τ.μ. συνολικά διατίθεται για βοηθητικούς και κοινόχρηστους χώρους. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του εμπορικού κέντρου, που αναφέρει η ίδια η εταιρεία, περιλαμβάνεται η εξασφάλιση μόνιμης απασχόλησης τουλάχιστον 900 ατόμων, αλλά και η επιχειρηματική ανέλιξη των τοπικών εμπόρων.  
Σημειώνεται ότι η οικοδομική άδεια ισχύει μέχρι τις 19 Αυγούστου 2014.
 
Κ. Κετίπης: «Θα γίνει επικαιροποίηση της μελέτης…»
Όλα αυτά βέβαια τα προέβλεπε η μελέτη στην προ κρίσης εποχή και με εκείνα τα οικονομικά δεδομένα αλλά και με βάση εκείνη την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών και την κατάσταση της αγοράς που απέχει παρασάγγας από τη σημερινή πραγματικότητα. Για το λόγο αυτό: «χρειάζεται να γίνει και θα γίνει επικαιροποίηση της μελέτης Τόσο καιρό δεν έκανε τίποτε καθώς υπήρχε η αβεβαιότητα σε σχέση με τις άδειες Η εταιρεία θα επανεξετάσει τα σχέδια και θα γίνουν οι απαραίτητες τροποποιήσεις. Άλλα ήταν τα οικονομικά δεδομένα εκείνη την εποχή που συντάχθηκε η μελέτη άλλα τα τωρινά. Θα αξιοποιηθεί βέβαια το δικαίωμα της δόμησης και τα βασικά δεδομένα. Αυτή τη στιγμή όμως δεν είμαστε σε θέση να πούμε τι ακριβώς θα τροποποιηθεί ούτε πότε θ’ αρχίσει η κατασκευή του έργου», μας πληροφορεί ο εκπρόσωπος της εταιρείας κ. Κώστας Κετίπης. Να σημειώσουμε ότι αναφορικά με τη συνολική δραστηριοποίηση της Αθωνικής η εταιρία έχει υιοθετήσει ένα πιο συντηρητικό προσανατολισμό, με εστίαση στα μικρά και μεσαία έργα, αφού τα μεγάλα, ούτως ή άλλως στις μέρες μας, δεν αφθονούν.
 
 Μαριάννα Ξανθοπούλου
 
 
 

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Επίκαιρα
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Η ακρίβεια έφερε την επιστροφή  καταναλωτών στα παραδοσιακά κρεοπωλεία

Συγκρίνουν τις τιμές των μάρκετ και τους βγαίνουν ακριβότερες   15% αύξηση η τιμή στο μοσχ…