Ημερίδα στο ΕΒΕ Ξάνθης με ομιλητή τον Διευθυντή της GR.I.D. – Marketing &Exhibition Services” κ. Πέτρο Μιχελιδάκη
«Συνεργαστείτε, οργανωθείτε, διαφημίστε το προϊόν σας για να κάνετε εξαγωγικές τις επιχειρήσεις σας», η συμβουλή του
Ήρθε για να τους… ξεσηκώσει λίγο τα μυαλά, να τους δώσει το έρεισμα αλλά και να τους δείξει με ποιο τρόπο μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους είτε αυτά είναι βιομηχανικά, είτε αγροτικά, είτε τουρισμού και πολιτισμού στις αγορές τις Ευρώπης! Ο λόγος για τον κ. Πέτρο Μιχελιδάκη, Διευθυντή της GR.I.D. – Marketing &Exhibition Services” και εκπρόσωπο της Messe Dusseldorf στην Ελλάδα που ήταν καλεσμένος και κεντρικός ομιλητής στην ανοικτή ημερίδα που διοργάνωσε το ΕΒΕ Ξάνθης, την Τετάρτη 29 Αυγούστου στις 7μ.μ., σε συνεργασία με τα Επιμελητήρια της περιφέρειας ΑΜΘ σε μια προσπάθεια «ανάκαμψης της επιχειρηματικότητας του τόπου μας», όπως χαρακτηριστικά είπε ο πρόεδρος του ΕΒΕ Ξάνθης κ. Στέλιος Μωραΐτης.
Θετική η ανταπόκριση από ξανθιώτες επιχειρηματίες
Οι Ξανθιώτες επιχειρηματίες ανταποκρίθηκαν πολύ θετικά και παρακολούθησαν με έκδηλο ενδιαφέρον τον κ. Μιχελιδάκη που έχει μια 20ετή εμπειρία πάνω στο θέμα των εξαγωγών, να τους αναπτύσσει τη στρατηγική που πρέπει ν’ ακολουθήσουν ώστε οι επιχειρήσεις του να γίνουν εξαγωγικές.
Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν ο εκπρόσωπος του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτη Ξάνθης & Περιθεωρίου, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας κ. Στέφανος Γεωργιάδης, ο Α’ Αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Έβρου κ. Σεφεριάδης Σάββας, ο Πρόεδρος της ΟΕΒΕ Ξάνθης κ. Τσιακίρογλου Σωτήρης, η Πρόεδρος της ΟΕΒΕΣ Ν. Ροδόπης κα. Χατζημάνου Δέσποινα, μέλη της Διοίκησης του Επιμελητήριου Ξάνθης, το μέλος Δ.Σ. του Επαγγελματικού & Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης κ. Κιλτσίκης Γιάννης, η κα. Όλγα Καζιάνη εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου Καβάλας, ο εκπρόσωπος του Οικονομικού Επιμελητηρίου – Τμήμα Θράκης κ. Παραστατίδης Φίλιππος, ο οινοποιός κ. Φεντερίκο Λαζαρίδης και ο Διευθυντής της DK Consultants κ. Δημήτρης Καραβασίλης.
Ο Θρακιώτικος τραχανάς είναι πιάτο γκουρμέ και μπορεί να κατακτήσει τις αγορές της Ευρώπης
Ο κ. Μιχελιδάκης δήλωσε κατενθουσιασμένος με τους ανθρώπους, τα φυσικά τοπία και τα προϊόντα της περιοχής μας και όπως είπε: «Τα προϊόντα σας, είναι εξαιρετικά και έχουν πολλές δυνατότητες και προοπτικές να κατακτήσουν τις αγορές της Ευρώπης. Χρειάζεται όμως στρατηγική και ένα οργανωτικό πλάνο καθώς και μια σειρά από άλλες ενέργειες μέσα από τις οποίες μπορεί να γίνει η προώθηση και να υπάρξουν θετικά εξαγωγικά αποτελέσματα». Εξειδικεύοντας βήμα – βήμα τη στρατηγική, ανέφερε ως απαραίτητο «όπλο» τη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων που παράγουν ομοειδή προϊόντα, τη δημιουργία δηλαδή γκλάστερς ή ομάδες ή συνεταιρισμούς που θα συνεργαστούν στο να δημιουργήσουν την φήμη του προϊόντος. Στη συνέχεια η φήμη και το σήμα του προϊόντος θα πρέπει να γνωστοποιηθούν στο εξωτερικό με οικονομικούς τρόπους (εκθέσεις) και το επόμενο βήμα είναι να ξεκινήσει η δραστηριότητα προς τις άλλες αγορές με διάφορες ενέργειες όπως είναι οι εκθέσεις, οι δημόσιες σχέσεις, το κάλεσμα ανθρώπων που μπορούν να διαδώσουν τα προϊόντα.
Για να γίνει πιο κατανοητός ο τρόπος προώθησης χρησιμοποίησε ως παράδειγμα τον «Θρακιώτικο τραχανά» και «δούλεψε» όλο το σχεδιασμό πάνω σ’ αυτό το προϊόν. Όπως είπε είναι ένα πιάτο γκουρμέ που έχει την προοπτική αν πλασαριστεί σωστά να κατακτήσει τις αγορές της Ευρώπης να μπει στα ράφια των μεγάλων σούπερ – μάρκετ ως προϊόν Ονομασίας Προέλευσης, σε εστιατόρια και στο πιάτο του Γερμανού , του Σουηδού ή του Άγγλου. Το ίδιο μπορεί να γίνει και μ’ άλλα προϊόντα όπως με τα «Γλυκά Ξάνθης» ή με τα τυριά μας αλλά και με βιομηχανικά προϊόντα.
Μην περιμένετε τίποτε από τους πολιτικούς. Στηριχτείτε στις δυνάμεις σας…
Όμως ο κ. Μιχελιδάκης έδωσε και άλλες πολύτιμες συμβουλές στους επιχειρηματίες της Ξάνθης. Συγκεκριμένα τους συμβούλευσε να μην μπλέκουν την πολιτική στις δουλειές τους και να μην περιμένουν να ανακάμψουν οι επιχειρήσεις τους από τους πολιτικούς και από το κράτος αλλά να στηρίζονται στις δικές τους δυνάμεις: «Ένας επιχειρηματίας είναι επιχειρηματίας και οι πολιτικοί είναι πολιτικοί.
Όταν σμίξουν τα συμφέροντα της πολιτικής με του επιχειρηματία έχει καλώς αλλά οποιοδήποτε πλάνο ή προετοιμασία ή ενέργεια ο επιχειρηματίας ς θα πρέπει να την κάνει χωρίς να στηρίζεται στα πλαίσια της πολιτικής ζωής. Θα πρέπει να τα κάνει με τη δική του αυτοδυναμία ή των συνεργατών του. Το επιχειρηματικό πλαίσιο στη Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο. Δεν είχαμε μια επιχειρηματική σταθερότητα. Αυτό μπορούμε να το αντισταθμίσουμε μόνο με το να μην δίνουμε βαρύτητα όταν προγραμματίζουμε μια ενέργεια σ’ αυτά που μας προσφέρει το κράτος. Το κράτος θα κάνει τη δουλειά του και εμείς τη δική μας
Δεν θα περιμένω μια κίνηση από το κράτος ή από τις Βρυξέλες, θα στηρίξω μόνος μου το προϊόν μου….»
Μαριάννα Ξανθοπούλου
mxanthopoulou@empros.gr
-
Ταχύτητες οπτικών ινών σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στην Ξάνθη
COSMOTE: Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες Σε εγγυημένες ταχύτη… -
Πρόσωπα & Γεγονότα, Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2024
Η περίπτωση της Βιστονίδας Ι Δε σας κρύβω ότι είμαι εραστής της Βιστονίδας λίμνης και γνωρ… -
Νέο κατάστημα Discount Markt στην Ξάνθη!
Η μεγαλύτερη ελληνική αλυσίδα εκπτωτικών σούπερ μάρκετ Discount Markt εγκαινίασε το δεύτερ…
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
-
Επιστροφή 1055 αρχαίων νομισμάτων στην Τουρκία
Μία συμβολική κίνηση μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας στο πλαίσιο της προστασίας της πολιτιστικ… -
Ημερίδα FoodEducators στην Κομοτηνή: Εκπαιδευτικοί και μαθητές από την ΑΜ-Θ προωθούν τη βιώσιμη διατροφή και την εκπαίδευση στον αγροδιατροφικό τομέα
Διδασκαλία και δράσεις για τη βιωσιμότητα και την υγιεινή διατροφή από τα σχολεία της Περι… -
Πρόσωπα & Γεγονότα, Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2024
Βραβεύσεις από την Πρόεδρο Σε ειδική τελετή στο Προεδρικό Μέγαρο, η Πρόεδρος της Δημοκρατί…
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
-
Πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”: Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έναρξή του
Τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε O χρόνος για την έναρξη της διαδικασίας υποβολής … -
Τράπεζες: Ποιες ημέρες θα είναι κλειστές ενόψει εορτών
Τι αναφέρει η Ελληνική Ένωση Τραπεζών Κλειστές θα είναι οι τράπεζες συνολικά για τρεις μέρ… -
Φόρος εισοδήματος: Συνεπείς 9 στις 10 επιχειρήσεις
Μένουν πίσω τα φυσικά πρόσωπα Πιο συνεπείς στις πληρωμές του φόρου εισοδήματος εμφανίζοντα…
Περισσότερα άρθρα από ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Πρόγραμμα “Σπίτι μου 2”: Ο χρόνος μετράει αντίστροφα για την έναρξή του
Τα ψιλά γράμματα που πρέπει να προσέξετε O χρόνος για την έναρξη της διαδικασίας υποβολής …