Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2010 Σε…κατολίσθηση το ΚΤΕΛ από τα Τέμπη και τα μπλόκα!

Σε…κατολίσθηση το ΚΤΕΛ από τα Τέμπη και τα μπλόκα!

0

Σε τούτη τη δύσκολη οικονομική συγκυρία δυο επιπλέον…λαίλαπες έπεσαν πάνω στο ΚΤΕΛ Ξάνθης Α.Ε. δημιουργώντας τεράστια οικονομικά προβλήματα έως του σημείου ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ Ξάνθης και διευθύνων σύμβουλος κ. Θεμιστοκλής Γεωργιάδης αφού κατάργησε τις 10 τελευταίες μέρες το δρομολόγιο Ξάνθη – Αθήνα και μείωσε σε 3 από 10 ημερησίως τα δρομολόγια Ξάνθη – Θεσσαλονίκη να προσανατολίζεται σε μετατροπή των εργασιακών σχέσεων των 110 εργαζομένων στο ΚΤΕΛ Ξάνθης από πλήρη σε μερική απασχόληση όπως έκανε το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Τέμπη και τα μπλόκα δημιουργούν οικονομικό πρόβλημα στο ΚΤΕΛΜιλώντας στο «Ε» ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στο πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί το οποίο έχει δυο γενεσιουργές αιτίες: α) Η κατολίσθηση στα Τέμπη που δημιούργησε μεγάλα προβλήματα στα ΚΤΕΛ καθώς από τις παρακαμπτήριες οδούς απ’ όπου γίνεται η κυκλοφορία υπάρχει καθυστέρηση άνω των 2,5 ωρών, γεγονός που καθιστά ασύμφορο το δρομολόγιο Ξάνθη – Αθήνα που ξεπερνά πλέον τις 10 ώρες και επιπλέον υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών καθώς η παρακαμπτήριος μέσω Ελασσόνας είναι στενή και έχει μεγάλη κυκλοφορία από νταλίκες και β) από τα μπλόκα των αγροτών που είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση των δρομολογίων από Ξάνθη – Θεσσαλονίκη που είναι και ο πιο προσφιλής προορισμός και κατά συνέπεια μείωση των εσόδων του ΚΤΕΛ Ξάνθης κατά 50%!«Κατανοούμε το πρόβλημα των αγροτών αλλά πρέπει να καταλάβουν και εμάς! Δεινοπαθούμε…Έτσι που πάει θα βγούμε και μεις στους δρόμους με τα λεωφορεία! Φέσι στο φέσι που θα πάει αυτό…», τονίζει ο κ. Γεωργιάδης και επεξηγεί τα …φέσια: Το κράτος φόρεσε φέσι 2,5 εκ ευρώ στο ΚΤΕΛ για την μεταφορά των μαθητών και οι δήμοι φόρεσαν φέσι στο ΚΤΕΛ με το πρόγραμμα «ΣΥΝ – κοινωνία»: «Πήραμε δάνειο για να πληρώσουμε μέρισμα στους μετόχους…τέλη του μήνα πρέπει να δώσει μισθούς 100.000 ευρώ…Πόσο θα αντέξουμε …θα πρέπει να εφαρμόσουμε την 4ωρη απασχόληση όπως το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης. Δεν βγαίνουμε…Και είναι 110 εργαζόμενοι!».Κάνουν αβάντα στον ΟΣΕ;Αναφερόμενος στα γενικότερα προβλήματα του ΚΤΕΛ ο κ. Γεωργιάδης έθεσε και τον ακόλουθο προβληματισμό. Είπε ότι η Ομοσπονδία τους (ΠΟΑΥΣ) έχει αναθέσει την εκπόνηση μελέτης στο Πανεπιστήμιο της Θεσσαλίας η οποία κατατέθηκε στον υπουργό Μεταφορών. Προτείνει την διέλευση των λεωφορείων του ΚΤΕΛ από μια παραλιακή οδό που περνά πίσω από τη Λάρισα και είναι πιο σύντομη αφού έχει καθυστέρηση μόνο μισή ώρα όμως δεν έγινε αποδεκτό το αίτημα. Το αιτιολογικό της απόρριψης του αιτήματος ήταν ότι δεν δέχεται ο στρατηγός του στρατηγείου της Λάρισας. Όμως οι εργαζόμενοι στο ΚΤΕΛ εκτιμούν ότι η κυβέρνηση μ’ αυτό το τρόπο κάνει αβάντα στον ΟΣΕ προκειμένου ν’ αυξήσει τα έσοδά του και να μπορέσει να τον πουλήσει! Η Ομοσπονδία έδωσε χρονικό περιθώριο μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου για μια θετική απάντηση ειδάλλως προειδοποιεί για κινητοποιήσεις. Και έτσι αντί για τρακτέρ θα δούμε μπλόκα …με λεωφορεία στους δρόμους ή σε γραμμές του ΟΣΕ Ήδη το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης κατέβηκε στα μπλόκα των αγροτών όχι τόσο για συμπαράσταση αλλά μάλλον για …λήψη τεχνογνωσίας!Μαριάννα ΞανθοπούλουMarianaxan@yahoo.gr

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Με νέο ‘φωτεινό’… αξεσουάρ τα πρόβατα

Ελένη Διαφωνίδουelenidfn@yahoo.comΚίτρινο φωσφορούχο γιλεκάκι για τον οδηγό ή φωτεινό περι…