Μαριάννα Ξανθοπούλουmarianaxan@yahoo.grΣε μια εποχή που η κυβέρνηση εξαγγέλλει …επιχείρηση αναδιάρθρωσης του δημόσιου τομέα, συγχώνευσης των υπηρεσιών και των οργανισμών προκειμένου να εξοικονομηθεί ανθρώπινο δυναμικό, εξισορροπώντας το «πάγωμα» των προσλήψεων και να διασφαλιστεί η εξοικονόμηση πόρων, ο εξορθολογισμός των δαπανών και η αποδοτικότερη και πιο ευέλικτη λειτουργία του προς όφελος των πολιτών, πολλά ερωτήματα αναφύονται για τη σκοπιμότητα ύπαρξης και λειτουργία στην Ξάνθη δύο οικονομικών Εφοριών, όταν για παράδειγμα στον γειτονικό νομό της Ροδόπης υπάρχει μια ενιαία Εφορία.Γιατί δύο και όχι μία Εφορία;Το θέμα έθιξε κατά καιρούς το «Ε» και όταν ακόμη δεν είχαν συστεγαστεί στο καινούργιο κτίριο αλλά τώρα επανέρχεται υπό το φως των νέων δεδομένων – όπως προαναφέρθηκαν – αλλά και των επιτακτικών ερωτημάτων του αναγνωστικού μας κοινού που ακολουθούν: «Σε τι εξυπηρετεί η ύπαρξη Α& Β ΔΟΥ»; «Για ποιο λόγο να μην είναι ενοποιημένες»; «Για ποιο λόγο εφόσον προβλέφθηκε η συστέγασή τους με την κατασκευή του κτιρίου δεν προβλέφτηκε η ενοποίηση τους»; «Μήπως για να υπάρχουν 2 έφοροι και διπλάσιοι υπάλληλοι που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε άλλες υπηρεσίες; «Για ποιο λόγο δεν είναι εφικτή η ενοποίηση του TAXIS, σε μια εποχή ….ηλεκτρονικής διακυβέρνησης»; Τι απαντά η Β’ ΔΟΥΟ προϊστάμενος της Β’ ΔΟΥ κ. Αλκιτζής στον οποίο θέσαμε τα ερωτήματα μας επεσήμανε αρχικά ότι η ενοποίηση των δύο εφοριών ήταν και αίτημα των υπαλλήλων όμως τελικά δεν πραγματοποιήθηκε. Είπε επίσης ότι ο λόγος της δημιουργίας και Β’ ΔΟΥ ήταν επειδή υπήρχε στενότητα στον προηγούμενο χώρο στέγασης (στο κτίριο της Νομαρχίας) και αναγκαστικά αναζητήθηκε ένας νέος χώρος καθώς δεν ήταν εφικτή η διεκπεραίωση όλων των φορολογικών υποθέσεων. Έτσι ανατέθηκε στην Α’ ΔΟΥ η πόλη της Ξάνθης και στη Β’ ΔΟΥ που στεγάστηκε στο κτίριο του Επιμελητηρίου Ξάνθης, ο υπόλοιπος νομός.Αναφορικά με το γεγονός ότι δεν προβλέφθηκε η ενοποίηση κατά την μελέτη κατασκευής του νέου κτιρίου σημείωσε ότι δεν είναι αρμόδιος ν’ απαντήσει σ’ αυτό.Σ’ ότι αφορά το TAXIS τόνισε: «Είναι πολύ δύσκολο να συγχωνευτούν τα αρχεία. Υπάρχει πολύ μεγάλος όγκος δουλειάς και πολλά εμπόδια».Εναπόκειται στο αρμόδιο υπουργείο Οικονομικών ν’ αποφασίσει αν είναι …οικονομικότερη η ενοποίηση των δύο Εφοριών και όσο για το TAXIS , αν μη τι άλλο πρόκειται για σύστημα μηχανοργάνωσης και απλά η ενοποίηση θέλει δουλειά και όσο για τα ανυπέρβλητα εμπόδια ενοποίησης των αρχείων…μήπως είναι υπερβολή;
-
Το «Σπίτι μου ΙΙ» προσμονούν οι ξανθιώτες και η τοπική κτηματαγορά
Ξεκινούν στις 15/1 οι αιτήσεις από νέους και νέα ζευγάρια. Περιφερειακά της πόλης διαθέσιμ… -
ΕΠΣ Ξάνθης: 11η εξ αναβολής αγωνιστική σε Β1 και Β2
Το πρόγραμμα και οι διαιτητές Με τα παιχνίδια της εξ’ αναβολής 11ης στροφής θα συνεχιστεί … -
National League 1: Δύσκολη έξοδος για τον Λεύκιππο σήμερα στις Σέρρες
Διαιτητές και πρόγραμμα της 13ης αγωνιστικής Συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της National…
Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
-
ΕΠΣ Ξάνθης: 11η εξ αναβολής αγωνιστική σε Β1 και Β2
Το πρόγραμμα και οι διαιτητές Με τα παιχνίδια της εξ’ αναβολής 11ης στροφής θα συνεχιστεί … -
National League 1: Δύσκολη έξοδος για τον Λεύκιππο σήμερα στις Σέρρες
Διαιτητές και πρόγραμμα της 13ης αγωνιστικής Συνεχίζεται σήμερα το πρωτάθλημα της National…
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
-
Μια καθαρή φωνή και συνετή σκέψη από την μειονότητα
«Αυτή η χώρα όσο είναι δική σας είναι και δική μας», «Αυτοί που δεν αγαπάνε την πατρίδα , … -
Οριστικά έκπτωτος ο Θεολόγος Καλαϊτζής
10 μήνες φυλάκιση για τον πρώην πρόεδρο του δημοτικού συμβουλίουΟριστικά έκπτωτος από το α… -
Τα «σημάδια» του χρόνου που έφυγε
Πάει κι αυτός ο χρόνος και κάθε τι που φεύγει αφήνει μια γεύση… χαρμολύπης! Χαράς γιατί πά…
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2010
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.
Μπορεί επίσης να σας αρέσει
Μια καθαρή φωνή και συνετή σκέψη από την μειονότητα
«Αυτή η χώρα όσο είναι δική σας είναι και δική μας», «Αυτοί που δεν αγαπάνε την πατρίδα , …