Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2009 Επιτέλους ποιοι νομίζουν ότι είναι;

Επιτέλους ποιοι νομίζουν ότι είναι;

0

Μία ακόμη πράξη ανοήτων σχεδιασμών έρχεται να προστεθεί στο πάνθεον του μπάχαλου που επικρατεί στην Δημόσια Διοίκηση. Πρόκειται για το περίφημο και άδικο σύστημα φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας ΕΤΑΚ.
Αφού έγιναν τα λάθη των λαθών με τα περίφημα Ε9, τώρα ήρθε η σειρά να γίνουν οι διορθώσεις. Έτσι λοιπόν, μια και ζούμε σε χώρα εφάμιλλη –αν όχι ανώτερη της Ελβετίας και της Σουηδίας– Το Υπουργείο Οικονομίας & Οικονομικών δια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων έστειλε ειδοποιήσεις σαν αυτές που επισυνάπτονται στο παρόν. Με λίγα λόγια, πρέπει ο υπόχρεος να μπει στο διαδίκτυο και να συμπληρώσει ηλεκτρονικά το Ε9. Οι αρμόδιες ΔΟΥ δεν έχουν καμία αρμοδιότητα επί του θέματος.
Ως εδώ όλα καλά. Είπαμε ότι δεν ζούμε στη χώρα του άρπα κόλλα, αλλά σε χώρα ανώτερη της Ελβετίας. Έτσι, ο φορολογούμενος θα καθήσει στην άνεση του γραφείου του, θα μπει στο διαδίκτυο και άμεσα και γρήγορα, θα συμπληρώσει το ηλεκτρονικό Ε9, και το Υπουργείο θα κλείσει την υπόθεση άμεσα και αμέσως, σε λίγες ημέρες θα στείλει το μπουγιουρντί και θα μαζέψει όσα του λείπουν από τις μίζες και τις ρεμούλες –παρντόν ξεχάστηκα, δεν ζούμε στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας– άρα δεν υπάρχουν τέτοιες λέξεις (μίζες, ρεμούλες, κτλ) στο λεξιλόγιο μας!
Κατόπιν τούτων τίθενται μερικά καυτά ερωτήματα:
1. Από πότε ο πολίτης είναι υποχρεωμένος να είναι γνώστης και χρήστης του διαδικτύου; Η απάντηση ότι οι λογιστές έχουν διαδίκτυο, απαγορεύεται δια ροπάλου, αφού όπως είπαμε ζούμε σε χώρα-πρότυπο, όπου το κράτος δεν μετακυλά ευθύνες του σε πληρωμένες από τον πολίτη υπηρεσίες.
2. Είναι υποχρεωμένος κάθε πολίτης, ανεξαρτήτου ηλικίας και καταστάσεως υγείας να είναι χρήστης και γνώστης του διαδικτύου; Αν ναι, γιατί δεν κάνουν δωρεάν μαθήματα chat στα ΚΑΠΗ;
3. Επειδή σε κάθε υποχρέωση του πολίτη αντιστοιχεί ένα δικαίωμα, τότε γιατί μέσω διαδικτύου, άμεσα και αμέσως, δεν διεκπεραιώνει το Δημόσιο αντίστροφες υποθέσεις του πολίτη, όπως η επιστροφή φόρου, η καταβολή χρεωστουμένων, κ.α.;
4. Μία τόση σύγχρονη και αποτελεσματική υπηρεσία του Δημοσίου, όπως η ανωτέρω υπηρεσία, γιατί δεν απαντούν ΠΟΤΕ στο τηλέφωνό τους; Δοκιμάστε να καλέσετε το 801 111 2277 ώρες δημοσίων υπηρεσιών κι αν σας απαντήσουν, κερδίζετε ένα ποδήλατο!
5. Μήπως το όλο σκηνικό γίνεται για να απηυδήσει ο πολίτης, να καταθέσει εκ νέου το έντυπο Ε9 και να πληρώσει πρόστιμο εκπρόθεσμης υποβολής, που είναι κάπου 60 ευρά;
Όλα τα παραπάνω ερωτήματα είναι ρητορικά, που ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας και της κακοήθειας του γράφοντος και υπογράφοντος, αφού ζούμε σε χώρα πρότυπο για τα παγκόσμια δεδομένα, όπου τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν, όπου οι κυβερνώντες δεινοπαθούν για το καλό των πολιτών. Γι’ αυτό μην ακούτε τις κακοήθειες κάθε κακοπροαίρετου. Καλό ύπνο!

Ξάνθη, 25 Ιουνίου 2009
Νικόλαος Θ. Κωνσταντινίδης

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2009
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

O Νομάρχης κοντά στους ανθρώπους που φροντίζουν τη φύλαξη του Περιαστικού άλσους

Τη Δευτέρα  27 Ιουλ&…