Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2008 Θα πάει παρακάτω η υπόθεση ‘ΔΕΡΑΣ’;

Θα πάει παρακάτω η υπόθεση ‘ΔΕΡΑΣ’;

0

Στο προγραμματισμένο ραντεβού όπως είχε αναφερθεί στην επιστολή που είχε στείλει προ μηνός η επιτροπή των επαγγελματιών που διεκδικούν την έκταση του ‘ΔΕΡΑΣ’, καλείται η Επιτροπή Παραχωρήσεων του Δήμου Ξάνθης.
Με νέα επιστολή – πρόσκληση αυτή τη φορά καλούνται τα μέλη της Επιτροπής Παραχωρήσεων του Δήμου Ξάνθης απ’ τους επαγγελματίες που διεκδικούν εκτάσεις στην περιοχή του πρώην εργοστασίου ‘ΔΕΡΑΣ’, σε συνεδρίαση σήμερα Πέμπτη 22 Μαΐου 2008 στις 9 το βράδυ στο ξενοδοχείο ‘Νατάσσα’. Σκοπός της συνεδρίασης είναι η κατάθεση των αποτελεσμάτων των ενεργειών που είχε αναλάβει η κάθε επιτροπή για την εξέλιξη της διαδικασίας.
Υπενθυμίζουμε ότι στην Επιτροπή των επαγγελματιών συμμετέχουν: Κ. Αχτζή, Π. Ιωαννίδης, Γ. Καρανικολάου, Δ. Παπαγεωργίου, Ι. Σιούτας, Α. Τσάπαρης, Θ. Χριστοφορίδης.
Έτοιμοι δηλώνουν οι επαγγελματίες
Όπως αναφέρεται στην επιστολή που υπογράφουν οι εκπρόσωποι των επαγγελματιών, απ’ την πλευρά τους είναι έτοιμοι, ένα μήνα και κάτι μετά την αποστολή της επιστολής.
Οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν απ’ την επιτροπή των επαγγελματιών, όπως ανέφεραν στην επιστολή ήταν:
«1. Να βρούμε τους ΑΦΜ και κωδικούς αριθμούς των 120 συναδέλφων μας που ενδιαφέρονται.
2. Να σας δώσουμε λίστα ονομάτων των 22 συναδέλφων μας από τους 142 που εγκρίνατε τις αιτήσεις τους που δεν ανταποκρίθηκαν ακόμα παρά τα τηλεφωνήματα και τις δύο συστημένες επιστολές που τους στείλαμε για να κλείσει η λίστα των τελικών ενδιαφερόμενων. Με μια δική σας επικοινωνία να δώσουν την τελική απάντηση τους.
3. Από τις ενυπόγραφες απαντήσεις που μας στείλανε οι 120 συνάδελφοι μας να κάνουμε κατανομή των οικοπέδων ανάλογα με τα τ.μ. και το επάγγελμα τους και να χωρισθούν τα οικόπεδα σε ζώνες επαγγελμάτων π.χ. υγειονομικού, μηχανολογικού, τεχνικού.
4. Να ξεκαθαρίσουμε με το υπουργείο ανάπτυξης τους κωδικούς και ποια επαγγέλματα εγκρίνονται και ποια όχι.
5. Να σας παραδώσουμε ολοκληρωμένο φάκελο και αίτηση του κάθε ενός για να γίνει η παραχώρηση από τον Δήμο».
Γραφειοκρατικά κωλύματα
Οι ενέργειες που έπρεπε να γίνουν απ’ την Επιτροπή Παραχωρήσεων όπως ανέφεραν οι αποστολείς, ήταν:
«1. Να απαντήσετε στις ενστάσεις των συναδέλφων μας και να μας ενημερώσετε ποιους εγκρίνετε και ποιους απορρίψατε.
2. Να ξεκαθαρίσετε περιπτώσεις συναδέλφων μας που εγκρίθηκαν οι αιτήσεις τους και στο διάστημα μέχρι σήμερα άλλαξε η νομική τους μορφή.
3. Να μάθετε και να μας ενημερώσετε αν αυτό το έργο μπορεί να πάρει 10% κατά παράκληση υπέρβαση στην κάλυψη των ορίων δόμησης και την αξία που θα χρεώσει ο Δήμος ανά στρέμμα τα οικόπεδα.
4. Να αλλάξετε με αίτηση στην Διεύθυνση Γεωργίας τα σχέδια των οικοπέδων που οι 120 συνάδελφοι μας ενυπόγραφα ζητούν.
5. Να μας δώσετε λίστα με τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την παραχώρηση των οικοπέδων για να τα συγκεντρώσουν οι συνάδελφοι μας. Εμείς έχοντας σχεδόν όλα τα στοιχεία τους θα σας παραδώσουμε τις αιτήσεις τους».
Η επιστολή ανέφερε για τον χρόνο συνάντησης συγκεκριμένα: «Κύριε πρόεδρε και κύριοι μέλη της επιτροπής παραχωρήσεων: Σας ζητούμε να ενεργοποιηθείτε ώστε από κοινού να προχωρήσουμε σύντομα αυτό το πρωτοποριακό έργο της Ξάνθης. Τα αποτελέσματα των ενεργειών και των δύο επιτροπών να τα επεξεργαστούμε από κοινού το αργότερο σε ένα μήνα από τώρα».
Σύμφωνα με πληροφορίες, πολλά είναι τα γραφειοκρατικά κωλύματα που παρουσιάστηκαν στις ενέργειες που είχε αναλάβει η Επιτροπή Παραχωρήσεων. Τα κωλύματα αφορούν κυρίως σε ζητήματα συνεργασίας με άλλες υπηρεσίες. Υπάρχει δε, σοβαρό ενδεχόμενο η συνάντηση να μεταφερθεί σε άλλη ημερομηνία όπως θα ζητηθεί απ’ την Επιτροπή του Δήμου.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
algrigoriou@yahoo.com

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2008
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Επιμελούνται» τεχνικά την ανάπτυξη της Θράκης

Άπαντες παρόντες…