Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2007 «Κόλλησαν» τα Ελληνικά Ταχυδρομεία;

«Κόλλησαν» τα Ελληνικά Ταχυδρομεία;

0

Τον τελευταίο καιρό όλο και πιο συχνά είναι τα φαινόμενα καθυστέρησης παράδοσης αλληλογραφίας σε επιχειρήσεις και ιδιώτες της Ξάνθης με αποτέλεσμα την απώλεια προθεσμιών αλλά και την επιβολή προστίμων λόγω καθυστέρησης αποπλήρωσης λογαριασμών.

Είχαμε αναφερθεί και πριν από κάποιες εβδομάδες στο πρόβλημα που παρουσιάζεται τον τελευταίο καιρό στην Ξάνθη κι έχει να κάνει με την έγκαιρη παράδοση της αλληλογραφίας σε επιχειρήσεις και ιδιώτες. Το φαινόμενο, αντί να σταματήσει δείχνει να επιτείνεται με πολλά και άσχημα αλλά και ιδιαιτέρως επιβαρυντικά σε πολλές περιπτώσεις αποτελέσματα για τους επαγγελματίες αλλά και τους απλούς πολίτες.

Εκπρόθεσμοι λογαριασμοί και απώλεια ημερομηνιών

Κάποτε δεν ήταν τόσο τραγικό αν το γράμμα του αγαπημένου προσώπου μας έφτανε δυο ή τρεις μέρες αργότερα, το περιμέναμε με τόση λαχτάρα που ξεχνούσαμε να μετρήσουμε τις μέρες καθυστέρησης. Αυτό το θέμα το έλυσε η τεχνολογία και μπορούμε να επικοινωνούμε σε πραγματικό χρόνο με χίλιους δυο άλλους τρόπους. Όταν πρόκειται για λογαριασμούς όμως και αλληλογραφία που αναφέρεται σε λήξη προθεσμιών, εξαρτόμαστε ακόμη από τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Η ιστορία της χώρας είναι άμεσα συνδεδεμένη με την πορεία των ΕΛΤΑ και ανέκαθεν εμπιστευόταν ο Έλληνας τον ταχυδρόμο και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της χώρας. Τον τελευταίο καιρό όμως, σε πολλές περιοχές της Ξάνθης παρατηρούνται καθυστερήσεις και μάλιστα όπως μας καταγγέλλουν συμπολίτες μας , υπάρχουν περιοχές που οι διανομείς περνούν τρεις φορές την εβδομάδα αν και η αλληλογραφία είναι καθημερινή.

Οι ουρές στον ΟΤΕ για την πληρωμή λογαριασμών, που παρουσιάζονται τις τελευταίες μέρες, οφείλονται στο γεγονός ότι ο ΟΤΕ ειδοποιεί με μήνυμα στο τηλέφωνό τους του πολίτες που δεν έχουν πληρώσει το λογαριασμό τους. Όταν επισκέπτονται τον ΟΤΕ διαπιστώνουν ότι οι λογαριασμοί έχουν εκδοθεί, έχουν λήξει και δεν παραδόθηκαν ποτέ με αποτέλεσμα να εμφανίζονται εκπρόθεσμοι και οφειλέτες πολίτες που δεν είχαν ποτέ τέτοια προβλήματα.

Αγανακτισμένοι επιχειρηματίες

Οι λογαριασμοί των επιχειρηματιών που είναι και μεγαλύτεροι αλλά και πολύ σημαντικότεροι αφού μπορούν ως ανεξόφλητοι να τους δημιουργήσουν προβλήματα και σε άλλους τομείς, έχουν άλλη βαρύτητα και προτεραιότητα. Το τελευταίο διάστημα υπάρχουν πολλοί επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στ κέντρο της πόλης κι έχουν χάσει σημαντικές προθεσμίες λόγω καθυστέρησης παράδοσης της αλληλογραφίας τους. Το διάστημα που είχαν αφήσει ως περιθώριο για ένδειξη κατανόησης έχει περάσει απ’ ό,τι φαίνεται αφού δηλώνουν πλέον αγανακτισμένοι από τις καθυστερήσεις.

Η επίσημη άποψη από τα ΕΛΤΑ

Απευθυνθήκαμε σε αρμόδιους υπαλλήλους των Υπηρεσιών τοτ ΕΛΤΑ τόσο σε τοπικό όσο και σε Περιφερειακό επίπεδο και μας ενημέρωσαν ότι ένα μέρος της καθυστέρησης οφείλεται στην αυτοματοποίηση των μηχανημάτων στα κεντρικά των ΕΛΤΑ στην Αθήνα. Όπως χαρακτηριστικά μας είπαν, βρισκόμαστε σε ένα μεταβατικό στάδιο που θα κρατήσει για ένα μικρό διάστημα ακόμη δίνοντας την ευκαιρία της καλύτερης λειτουργίας του συστήματος μετά το πέρας των εργασιών. Όσο για το τοπικό επίπεδο, υπάρχει επαρκές προσωπικό με τους εποχικούς υπαλλήλους που έχουν προσληφθεί και υπόσχονται τα όποια προβλήματα να λυθούν και αντιμετωπισθούν τις ερχόμενες μέρες. Εν αναμονή λοιπόν με την ελπίδα να μην προκύψουν νέα προβλήματα απ’ τις όποιες καθυστερήσεις!

ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2007
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Πώς πέρασαν οι πρώτες ώρες του 2007

Διανύουμε τις πρώτες μέρες του νέου έτους που σύμφωνα με τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν …