Αρχική Αρχείο Παλαιότερων Άρθρων Αρχείο Αρθρογραφίας 2005 Από 21 Απριλίου σε εφαρμογή το πασχαλινό ωράριο

Από 21 Απριλίου σε εφαρμογή το πασχαλινό ωράριο

0

Από την Πέμπτη 21 Απριλίου τίθεται σε ισχύ το πασχαλινό ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων. Τα καταστήματα θα λειτουργούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Εξαιρούνται το Σάββατο 23 Απριλίου, η Μεγάλη Πέμπτη και η Μεγάλη Παρασκευή.

Αναλυτικά, την Πέμπτη και Παρασκευή 21 και 22 Απριλίου τα καταστήματα θα λειτουργήσουν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Το Σάββατο 23 Απριλίου από τις 9 πμ έως τις 4 μμ.

Την Μεγάλη Εβδομάδα και συγκεκριμένα από τη Μεγάλη Δευτέρα έως τη Μεγάλη Πέμπτη θα είναι ανοικτά από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.

Τη Μεγάλη Παρασκευή θα είναι ανοικτά από τη 1 το μεσημέρι έως τις 7 το βράδυ, ενώ το Μεγάλο Σάββατο θα είναι ανοικτά από τις 9 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι.

Ανάλογο ωράριο θα ισχύει και στη Θεσσαλονίκη με εξαίρεση το Μεγάλο Σάββατο, που τα καταστήματα θα ανοίξουν στις 9 το πρωί και θα κλείσουν στις 3:30 το μεσημέρι.

Τη Δευτέρα του Πάσχα όλα τα καταστήματα θα είναι κλειστά, ενώ από την Τρίτη 3 Μαΐου επανέρχεται το θερινό ωράριο.

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων Ξάνθης κ. Σωτήρη Τσιακίρογλου, η κίνηση στην αγορά της Ξάνθης τουλάχιστον έχει ήδη ξεκινήσει, περισσότερο για τους «προνοητικούς» όπως αναφέρει, επισκεπτόμενοι κυρίως τα καταστήματα παιδικών ειδών αφού όπως πάντα προτεραιότητα έχουν τα παιδιά.

Τα πρώτα δώρα λοιπόν ξεκινούν από τα παιδιά.

Βέβαια, προσθέτει πως η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή παραμένει δυστυχώς χαμηλή, χωρίς να μένουν χρήματα για τους μεγαλύτερους.

Και όσον αφορά στις τιμές που μπορεί να βρει ο καταναλωτής στην Ξανθιώτικη αγορά…σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας, υπάρχει πλουραλισμός.

Και για τις τιμές όπως μας λέει, ορθά ο νομοθέτης έχει θεσπίσει το υπαίθριο λιανικό εμπόριο, το στεγασμένο και τα πολυκαταστήματα.

Όταν και εφόσον αυτά λειτουργούν «ομαλά» και «αρμονικά» υπάρχουν διαφορετικές τιμές για κάθε βαλάντιο…

«Θεωρώ πως η Ξάνθη μας έχει τιμές ανταγωνιστικότατες σε όλα τα είδη και για κάθε πορτοφόλι…».

Άρα, με μια πρώτη έρευνα αγοράς ο καταναλωτής μπορεί να κάνει τις επιλογές του και να προχωρήσει σε αγορές.

Παρόλα αυτά, ο κ. Τσιακίρογλου θέλει να κάνει σαφές στους καταναλωτές, να είναι ιδιαιτέρως προσεκτικοί και να μην επηρεάζονται από την διαφήμιση.

Ουσιαστικά η διαφήμιση, δεν «κοιτάζει» στην ουσία παρά προβάλλει προϊόντα που όπως λέει, πιθανό είναι να μην αξίζουν.

Η αγορά της Ξάνθης είναι επαρκέστατη σε όλα τα είδη, είτε πρόκειται για ρουχισμό είτε για υπόδηση, ενώ παράλληλα και η αγορά τροφίμων βρίσκεται σε άριστο επίπεδο.

Μένει τώρα η κίνηση των καταναλωτών για να διαπιστωθεί αν η αγορά της Ξάνθης θα παρουσιάσει ανάκαμψη ή θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα.

ΧΡΥΣΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από Αρχείο Αρθρογραφίας 2005
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

«Έφυγε» ο Κώστας Βλαχόπουλος

Η εκδοτική οικογένεια πενθεί.Σε ηλικία 55 χρόνων. Συνεχίζει ο γιος του Σταύρος. Η εκδοτική…