Ύψους 3,45 δισ. ευρώ
Μπαράζ συμβασιοποιήσεων σιδηροδρομικών έργων αναμένεται το προσεχές διάστημα, καθώς, ήδη, αυτή την περίοδο υπάρχει καταιγισμός διαγωνισμών που ολοκληρώνεται, ηλαδή ανακηρύσσονται προσωρινοί μειοδότες.
Το προσεχές διάστημα θα υπάρχει σημαντικό αντικείμενο για τις τεχνικές εταιρείες καθώς η ΕΡΓΟΣΕ δρομολογεί τη δημοπράτηση, μέσω της διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου-οι συμμετέχοντες διατυπώνουν προτάσεις για τις προδιαγραφές των έργων- προϋπολογισμού 3,45 δισ. ευρώ.
Ορισμένα από τα έργα που περιλαμβάνει το «πακέτο» αφορούν, μεταξύ άλλων, την αναβάθμιση σε διπλή, της υφιστάμενης μονής σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 178 χλμ. στο τμήμα Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο- Ελληνοβουλγαρικά σύνορα.
Την κατασκευή μονής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Τοξότες, συνολικού μήκους 206 χλμ, σε νέα χάραξη (νότια χάραξη) μέσω Αμφιπόλης και Ν. Καρβάλης, με σηματοδότηση, ETCS και ηλεκτροκίνηση.
Την κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής για τη δυτική σιδηροδρομική σύνδεση του έκτου προβλήτα του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την υφιστάμενη σιδηροδρομική γραμμή που συνδέει το Σταθμό Διαλογής Θεσσαλονίκης με τον εμπορικό σταθμό και τον λιμένα. Αλλά και τη σιδηροδρομική σύνδεση της πόλης και του λιμένα Λαυρίου με την υφιστάμενη σιδηροδρομική προαστιακή γραμμή από τον Σιδηροδρομικό Σταθμό (Σ.Σ.) Κορωπίου συνολικού μήκους 31,7 χλμ.