Αρχική ΚΟΙΝΩΝΙΑ Απάντηση για το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης στην Παλιά Πόλη ζητούν οι κάτοικοι

Απάντηση για το χρονοδιάγραμμα εφαρμογής της κυκλοφοριακής μελέτης στην Παλιά Πόλη ζητούν οι κάτοικοι

0

 Δημόσια ερωτήματα στο δήμαρχο από τον πρόεδρο του Συλλόγου για την προστασία και Αναβίωση της Παλιάς Ξάνθης

 Ερωτήματα προς το δήμαρχο ως προς την κυκλοφορία και την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης στην Παλιά Πόλη απευθύνει δημόσια ο Κωνσταντίνος Κουρτίδης, πρόεδρος ΔΣ του Συλλόγου για την προστασία και Αναβίωση της Παλιάς Ξάνθης.

Ο κ. Κουρτίδης αναφέρεται στην φορητή μπάρα που τοποθετήθηκε το τελευταίο διάστημα και αποτέλεσε θέμα συζήτησης και στην τελευταία συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, σημειώνοντας ότι οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου 440/2011, 250/2012 και 154/2016 προβλέπουν εξαιρέσεις στην απαγόρευση κυκλοφορίας για οχήματα μόνιμων κατοίκων και έκτακτης ανάγκης, οπότε μέριμνα πρέπει να υπάρχει τόσο για τη διέλευσή τους, όσο και για την τήρηση των τριών μέτρων σε πλάτος κατά την ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων.

Συνεχίζει να προκαλεί αντιδράσεις η φορητή μπάρα στην είσοδο της Παλιάς Πόλης

Όπως υπενθυμίζει ο κ. Κουρτίδης, «στις 24 Ιουνίου φέτος, ως Σύλλογος για την Προστασία και Αναβίωση της Παλιάς Ξάνθης σας είχαμε υποβάλει αίτημα να τοποθετηθούν ΑΜΕΣΑ πινακίδες κυκλοφορίας μέγιστου επιτρεπόμενου ύψους εισερχομένων οχημάτων στις εισόδους της Παλιάς Πόλης, γιατί τον τελευταίο καιρό έχουν πληθύνει τα περιστατικά με ψηλά οχήματα, κυρίως από Βουλγαρία, που ακολουθώντας τα συστήματα πλοήγησης στα κινητά τους εισέρχονται στην Παλιά Πόλη και χτυπούν τα σαχνισιά κατοικιών, προκαλώντας ζημιές. Από τότε περάσανε ΤΡΕΙΣ (3) μήνες, απάντηση στο αίτημά μας δεν πήραμε, ούτε πινακίδες είδαμε. Γιατί αντί για τις πινακίδες με όριο ύψους που ζητήσαμε και που έχει άμεση ανάγκη η Παλιά Πόλη προτιμήσατε να μας βάλετε μπάρα; Τον Ιούλιο του 2019, επαναλάβαμε δημοσίως την επισήμανση που είχαμε κάνει τον Ιούλιο του 2015 για την έλλειψη σήμανσης για όρια ταχύτητας στην Παλιά Πόλη» και σημειώνει ότι, «η απάντηση που είχαμε λάβει το 2015 από την διοίκηση του κ. Δημαρχόπουλου, έλεγε ότι όλα τα παραπάνω ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΩΣ ΜΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΜΕΛΕΤΗ που εκπονείται. Από το 2015 έως το 2019 περάσανε ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ, τα οποία δεν άρκεσαν στην διοίκηση του κ. Δημαρχόπουλου για να βάλει 5-6 πινακίδες με όριο ταχύτητας 20-30 χλμ/ώρα και να βελτιώσει άμεσα την οδική ασφάλεια των παιδιών μας και των επισκεπτών της Παλιάς Πόλης. Από τον Ιούλιο του 2019 που ξαναθέσαμε το θέμα, πέρασε ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ο οποίος δεν άρκεσε στη δική σας διοίκηση για να βάλετε μερικές πινακίδες».

Σχετικά ο πρόεδρος του συλλόγου ρωτά, «γιατί αντί να μεριμνήσετε για την ασφάλεια των παιδιών βάζοντας μερικές πινακίδες με όριο ταχύτητας (και σχετικές πινακίδες με ένδειξη ότι περνούν παιδιά κοντά στο 1ο Δημοτικό) προτιμήσατε να μας βάλετε μπάρα; Μόνο η μπάρα μπροστά στο ΠΡΩΤΟ ΣΚΑΛΙ δεν μπορούσε να περιμένει την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης; Πότε θα εφαρμοστεί η κυκλοφοριακή μελέτη και πόσο θα κοστίσει στους πολίτες της Ξάνθης η εφαρμογή της;».

Περισσότερα Σχετικά Άρθρα
Περισσότερα άρθρα από ΕΜΠΡΟΣ
Περισσότερα άρθρα από ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει

Ο Σ. Μαυρίδης πρόεδρος της Δ.Ε. του Περιφερειακού Τμήματος Ξάνθης των Διπλωματούχων Μηχανικών-Ηλεκτρολόγων

Στη Διοικούσα Επιτροπή συμμετέχουν επίσης οι: Β. Γιαννίκης, Μ. Ψωμάς, Θ. Ιωαννίδης και Γ. …